Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146710 kertaa)

Poissa garme

• HAIRahtanut
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #165 : 26.02.09 - klo:10:54 »
Näin jotakin unta noista mustikkatuotteista ;D Tekisi hirveästi mieli kokeilla, mutta jos kerran hoitoainekin on silikoninen niin enpä tiedä. Ei sillä että välttelisin silikonia, mutta noita silikonilitkuja löytyy kyllä muutenkin jo. Shampoolle ei oikein ole tarvetta sitäkään vertaa.

Ostin aikoinaan hunajahoitiksenkin kehujen perusteella ja se oli kyllä suurimpia pettymyksiä ikinä. Kerran käytin ja sitten se lojui varmaan vuoden kaapin pohjalla, tosin nyt olen käyttänyt sitä pois CWC-pesuissa.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 26.02.09 - klo:17:03 »
Ostin aikoinaan hunajahoitiksenkin kehujen perusteella ja se oli kyllä suurimpia pettymyksiä ikinä

Miksi näin  ???
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 27.02.09 - klo:09:42 »
Ostin aikoinaan hunajahoitiksenkin kehujen perusteella ja se oli kyllä suurimpia pettymyksiä ikinä

Miksi näin  ???

En enää tarkemmin muista miksi siitä en silloin pitänyt, kai se liittyi sen liruun koostumukseen ja mitättömiin vaikutuksiin. Ei tainnut tosiaan vaikuttaa kun sen kerran vain käytin, usein kuitenkin tulee mitättömämpiäkin tuotteita käytettyä sentään joskus pois, jos ne eivät varsinaisesti mitään pahaakaan tee. 

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 27.02.09 - klo:10:18 »
^ Harvempi täällä taitaa Hunajahoitista hoitoaineena shampoon jälkeen kehua, itse en ainakaan edes laittaisi sitä turhaan vaikuttamaan kun tiedän ettei siitä mitään vaikutusta olisi. Mutta CO-pesussa se on huippu, ja siinähän sitä lähinnä kehutaankin.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 27.02.09 - klo:11:57 »
Olisikohan mun kohdalla käynyt niin, että kerran kokeilin CO-pesussa ja sen jälkeen vielä hoitiksena ja sitten jätin lojumaan. Ja sitten CO-pesussa en saanut sitä levittymään ollenkaan hyvin ja hoitiksena ei tosiaan tehnyt mitään. Äh, muisti on huono. No kohta on purkki varmaan tyhjä.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 27.02.09 - klo:12:05 »
^ Aika reippaastihan co-pesuun tarvitsee sitä hoitista laittaa, mutta mun mielestä Hunajahoitis nimenomaan levittyy tosi hyvin ja jopa hieman vaahtoaa siinä sitä tyveen työstäessä.

riverblond

• Vieras
« Vastaus #171 : 12.03.09 - klo:11:25 »
Nonni, möhläsin eilen mustikkahoitiksen incin lukemisessa niin, että ostin sen sitten ensimmäisiä CO-kokeilujani varten. No ennen testausta tulin selailleeksi teidän vinkkejä yms. ja mustikan silikonin takia tein pesun hätäpäissäni Ole Hyvä -sarjan tyrni - aloe vera - hamppu -hoitiksella, latvoihin vaikuttamaan laitoin Bonacuren tehistä.

Tänään onkin ohjelmassa hunajahoitiksen metsästys. Sitä olisin eilen tosiaan ostanut jos Cittarin hyllyssä olisi ollut, mutta eipä tietenkään enää löytynyt kun kerran ajavat sen alas. Toivottavasti nyt löydän tuota kehuttua hunajata vielä, toki on mahdollista että meidän pikkukaupungissa onkin paljon juureksia ja sitä myöten kaikki jo rohmiskeltu hyllyistä  ::)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #172 : 16.03.09 - klo:10:33 »
Iih, käytin hunajahoitista co:ssa ja lopputulos oli hirveä liru p.ska. Tykkäisin että tukka näyttää runsaalta kun kerta paksu on, mutta eeeei.
Tää menee inhokkilistaan. Eikä  kommenteista päätellen sovi myöskään sh:n kaveriksi.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #173 : 16.03.09 - klo:14:22 »
Käytin eilen krapulatukan elvyttämiseen EHS:n perushoitsikkaa CO-pesuun ja latvoihin laitoin perään MustikkaHA siksi aikaa kun mies selvitteli tukkaa  :-* (yleensä mut tukkaa ei märkänä setvitä mut kun toinen välttämättä halus auttaa ja osas olla kiskomatta, lisäks Mustikkahoitis tekee tukasta niin liukkaan et takut selviää itsestään) Aamulla kuivuttuaan hiukset oli oikeen mukavan tuntuiset vaikkei tuon tymäkämpiä aineita ollutkaan käytettävissä. Perushoitsikka jää kyllä CO-käyttöön ja Mustikkahoitis on ihana krapulapään selvittäjä  :T

1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 16.03.09 - klo:16:20 »
Millaisilla vaikutusajoilla olette tuota mustikkahoitista käyttäneet? Mulla olis haussa ihan pikahoitis, niin toimiikos se ihan lyhyellä vaikutusajalla? Nuuskin sitä jo kaupassa ja tuoksukin menettelee.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #175 : 16.03.09 - klo:16:36 »
Iih, käytin hunajahoitista co:ssa ja lopputulos oli hirveä liru p.ska. Tykkäisin että tukka näyttää runsaalta kun kerta paksu on, mutta eeeei.
Tää menee inhokkilistaan. Eikä  kommenteista päätellen sovi myöskään sh:n kaveriksi.

Mä en oo kans oikeen onnistunu sen kanssa. Oon sekotellu sitä muiden kanssa CWC:n esihoitikseen.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 16.03.09 - klo:16:37 »
^^ Silikoni ehtii tarttumaan hiukseen kyllä ihan sekunneissa, suurta vaikutusaikaa ei taida tarvita sen kanssa. ::)

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 16.03.09 - klo:16:40 »
Kokeilemallahan tuo selviää, että toimiiko minulla ja tosiaan selvittävää vaikutusta tuolla varmasti on pikahoitiksenakin, kun kerran silikonia sisältää. Kokeilu ei tässä tapauksessa maksa edes maltaita.  :ts

Poissa heidii

• Haiven
  • *
« Vastaus #178 : 18.03.09 - klo:19:25 »
minä ostin tuon mustikka shampoon ja hoitoaineen taannoin kun ilmestyivät kauppoihin.tuoksu on minun nenääni hyvä.petyin hoitoaineeseen kun kotona huomasin että siinä on silikoonia.olin tottunut siihen että ehs tuotteissa sitä ei ole.noh,testasin sitä sitten samana iltana ja useana kertana sen jälkeen ja olen huomannut että kuivuessaan hiuksiin tulee muovimaisia koppura kohtia ???ilmeisesti silikoonista johtuen.en tykkää yhtään.shampoo on ihan ok tavaraa jota voinkin käyttää silloin tällöin

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 26.03.09 - klo:23:15 »
Jos joku tamperelainen juures kaipaa tuota hunajahoitoa niin ainakin hervannan vapaavalinnassa niitä oli vaikka kuinka paljon 1,50€ hinnalla. Oli hylly täynnä ja lavalla vielä jonkin verran lisää.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.