Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146168 kertaa)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #180 : 27.03.09 - klo:15:28 »
Minullakin on vain huonoja kokemuksia tuosta hunajahoitiksesta. ;D Se tippuikin heti ensimmäisellä kerralla lattialle ja korkki hajosi. >:(
1a F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 27.03.09 - klo:17:39 »
Jos joku tamperelainen juures kaipaa tuota hunajahoitoa niin ainakin hervannan vapaavalinnassa niitä oli vaikka kuinka paljon 1,50€ hinnalla. Oli hylly täynnä ja lavalla vielä jonkin verran lisää.

Keskustorin ja Koskarin Vapaa Valinnoissakin oli hyllyssä reilusti.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 27.03.09 - klo:17:48 »
^ Kiitoksia tiedosta, noissakun ei ole tullut käytyä ollenkaan viime aikoina. Tosin en saa enää niitä ostella, muutama pullo kun odottaa kaapissa. Mutta kai sitä ehkä vielä voisi.. ::)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 05.04.09 - klo:15:20 »
Olen kokeillut EHS-sarjasta ainoastaan mustikkahoitoainetta, joka osoittautui ihan hyväksi, vaikken tuskin sitä uudelleen ostaisikaan. Laitan sitä yleensä pitkällä vaikutusajalla, jolloin hiuksista tulee pehmeät ja kiiltävät vaikkakin lässähtäneet. Pullo on äärimmäisen hankala, tuotetta ei tule joko ollenkaan tai sitten puolet pullon sisällöstä lentää kerralla ulos. Ostanen seuraavaksi tuota hunajahoitoainetta co-pesuja varten.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 03.06.09 - klo:11:07 »
Vink vink. Mikkelissä oli vielä Säästötalossa monta putelia hunajahoitoa jos joku täältä suunnalta semmoisia kaipailee.  ;)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 29.06.09 - klo:19:33 »
Hassua, mä olen ihan rakastunut tuohon mustikkashampooseen. Pitäisi vaan varoa käyttämästä sitä liian usein, koska pidemmän päälle mun tukka kaipaa Hydratingia ja co-pesuja. Mun mielestä tuo ei ole mitenkään hirveän pesevä, vaan aika perus eikä takuta mun tukkaa ollenkaan. Tuoksu on aivan
ihana. :-* Tää taitaa jäädä mun vakiokakkosshampooksi, kun on niin edullinenkin.
« Viimeksi muokattu: 29.06.09 - klo:19:42 kirjoittanut Margot »

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 29.06.09 - klo:20:54 »
Jaahas, kai se on aika rientää kauppaan ja hakea tuota mustikkahoitista. Ketjun alkupäätä lueskellessa kiinnostuin tuosta hunajasetistä, mutta lopussa jouduin pahasti pettymään...  :D

Luulen että tuo mustikkahoitis sopii minulle (ja jos ei sovi, ihan sama, se on niin halpaa). Hiukseni kaipaavat silikonia: joka kerta, kun olen silikonitonta yrittänyt käyttää, hiukseni ovat muuttuneet ohuiksi, lenteleviksi haituviksi joissa ei ole mitään ryhtiä eikä kiiltoa. En ole viitsinyt viikkokaupalla 'totuttaa' hiuksiani siihen. Shampooksi hankin kyllä seuraavan kerran silikonittoman, luulen että lievät päänahkaongelmani on juuri silikonin syytä.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #187 : 29.06.09 - klo:21:39 »
Mulla tuntuu Mustikkashampoo liian pesevältä, mutta ihan hyvin saa hiukset pehmeiksi vaikka käytän seurana saman sarjan Mustikkahoitista. Joten todennäköisesti en osta shampoota lisää, mutta hoitista kyllä. Itse nyt vasta kokeilin ekaa kertaa EHS-tuotteita, pullojen ulkonäkö kun ei ole järisyttävän houkutteleva, mutta toisaalta hauskan retro. Halpoja ja ok-tasoisia mielestäni.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 30.06.09 - klo:14:21 »
Huomio pääkaupunkiseudun juurikkaat! Kaisaniemen Tarjoustalossa oli vielä vaikka kuinka EHS:n hunajahoitoa. Hintakin oli edullinen, 2 purkkia 2,50 e. Samalla hinnalla saa myös muita EHS:n tuotteita.

Ostin yhden hunajahoidon (aion aloittaa co-pesut) ja yhden mustikkahoidon. Katsotaan, kuinka ne toimii.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 08.09.09 - klo:20:37 »
Kävin Forssan Tarjoustalossa ja tuli hamstrattua 8 purkkia hunajahoitoa. ;D
Hinta 1,5€ kpl.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 08.09.09 - klo:21:16 »
Onkos kukaan nähnyt Hunajahoitista missään Turkkusen suunnalla joskus viime aikoina? Kait sitä voisi vielä hamstrata, jos mahdollisuuden saisi...  :P

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 27.09.09 - klo:23:44 »
Olen huomannut, että mustikka hoitoaine on todella hyvä takkujen selvittäjä. Tekee narskuvan puhtaasta ja huopautuneesta tukasta silkkisen sileän. Eihän siinä varmaan hoitotehoja ole, mutta selvittää tosiaan erinomaisesti.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 28.09.09 - klo:07:03 »
Meillä opettaja suorastaan varoitti EHS:n sinisestä mm. sen kohdalla huomaa eron kun käyttää kaupan halpiksia tai jos käyttää hyviä kampaamotuotteita. Sen tarkempia perusteluja ei saatu, ja tää oli perustunut siis omiin kokemuksiin kun tukasta oli tullut kauhea, kiilloton takkukasa.

Jännä vaan kun täällä  niin monet tykkää ;) Oli vaan niin totaalinen tyrmäys että piti ilmoittaa. En mä itsekään ole tähän asti tykännyt yhdestäkän tuotteesta, ei sovi vaan mun tukalle mutta ajattelin kyllä ostaa hunajahoitista co-pesuihin, sitä en ole vielä kokeillut.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Strix

• Vieras
« Vastaus #193 : 28.09.09 - klo:13:23 »
Kovapa on tuomio. Itse pesin neljän vuoden ajan EHS:llä, ensin sinisellä sitten koivushampoolla eikä koskaan tuntunut siltä että tukka olisi ollut janoinen tai takkuinen.

Ymmärrän kyllä sen ajattelumallin että suurempi, laajempi ja kalliimpi on pakosti oltava parempaa. Sain aina arvioivia katseita kun ihmiset tulivat hipelöimään hiuksia (silloin kun ne oli vielä pitkät) ja ihastellen kyselivät mitä shampoota oikein käytän ja vastaan EHS-sinistä. Ihmiset tuntuvat aina hirveän pettyneiltä kun ei latelekaan isoa kallista ostolistaa heidän eteensä :)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #194 : 20.11.09 - klo:10:53 »
Oon nyt ihan vasta kiinnostunu näistä EHS tuotteista ja eka jonka ostin oli Mustikka-hoitis. Oon käyttäny sitä kahdesti noin parin viikon välein, molemmilla kerroilla VO5 syväputsarin jälkeen ja ai jai miten ihanat hiukset on tulleet :) Mä en tuossa kyllä sitä silikonisuutta huomaa ja tälle tukalle se ei haitaksi olekaan jos silottaa. Tiedä sitten ostaisko sen shampoon myös vai käyttäiskö tätä jonkin muun parina... Tilasin pikkupurkit MOP Hydrating shampoota ja hoitista, katsotaan mitä hiukset niistä sanoo, että alanko käyttää vaikka näitä tuotteita vuorotellen?
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.