Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146310 kertaa)

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #195 : 20.11.09 - klo:16:56 »
Nuo mustikkatuotteet on kyllä ihan aarteita. Tuoksuvat hyvälle ja toimivat ennen kaikkea silloin, kun haluaa välillä pestä hiuksensa jollain muulla kuin vakiotuotteillaan  <3 Lisäksi ovat niin edullisia, että ei kirpaise ottaa mukaan kyläillessään ja jättää sinne.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #196 : 21.11.09 - klo:23:32 »
Pesin eilen Glissin liquid silkillä ja päälle mustikka-hoitista. Mä tykkään molempienkin tuoksusta vaikka ovat voimakkaita. Ihan mukavasti nuo toimi yhdessä ja tuloksena oli ihanat hiukset. Varmaan jää käyttöön tää yhdistelmä, tuo mustikkahoitis on kyllä ihana.

Ostin eilen tuota lasten shampoo&hoitoainetta, se tuntui jättävän hiukset vähän karheiksi. Tuoksu oli kyllä mukavan raikas omenainen ja ehkä koivunkin? Tänään laitoin 4R moisture-hoitista perään, kyllä nyt on hiuksille laitettu ties mitä yhdistelmiä mutta jotenkin noita entisiä pitää saada kulutettua pois. Yhtä kosteutetun tuntuinen tulos ei tullut kuin mustikkahoitiksella, eli tuo lastenshampoo näin ehs-ketjuun liittyen ei ollu mulle riittävän kosteuttava. Ostin myös mustikkashampoon mutta sitä en oo vielä kerinnyt testailemaan.

edit. Parin kerran jälkeen täytyy perua sanojaan, tuo shampoo sopii mun hiuksille eikä enää tunnu karhealta eikä takuta.
« Viimeksi muokattu: 25.11.09 - klo:13:53 kirjoittanut SannaS »
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #197 : 22.11.09 - klo:21:26 »
Jos joku pääkaupunkilainen kaipailee Hunajahoitoa (;D) niin Tammiston Tarjoustalossa oli niitä vaikka kuinka! En tosin itse pidä siitä,liian luirua enkä pitänyt tuoksustakaan, mutta CWC-pesussahan tuo meni.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #198 : 02.12.09 - klo:15:25 »
Uih, oon nyt kahtena päivänä pessy hiukset mustikka-shampoolla, ja uskomatonta miten se jättää mun hiukset selviksi! Takkuja ei juuri tunnu shampoopesun jälkeen, ja hoitis selvittää nekin tosi hyvin. Ja hoitoainetta viitsii käyttää runsaasti kun on niin edullista. Ja pidän tuosta tuoksusta, ihania tuotteita!  :-*
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 02.12.09 - klo:15:45 »
Ostin eilen muuten meidän koulun läheltä K-marketista viimesen EHS Hunajahoitiksen... se oli yksinään hyllyllä koko syksyn, ja kävi sitä vähän sääliks. Ois euron halvemmallakin saanut vaikka Tarjoustalosta (jos niitä vielä on siellä), mutta teinpä hyvän työn. Kauppiaskin iloitsee kun pääsi viimeisestäkin eroon.

Mustikkahoitista pitää hakea pian, entistä on jäljellä enää yhteen tai kahteen pesuun.
« Viimeksi muokattu: 02.12.09 - klo:15:47 kirjoittanut kleio »
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #200 : 27.01.10 - klo:07:44 »
Nostelenpa tätä ketjua nyt samalla  ;) Kokeilin tuota mustikkasarjaa, kun olin sukulaisen luona kyläilemässä. Shampoon jälkeen hiukset tuntui jotenkin tosi takkuiselta ja sitten olikin pakko laittaa hoitista vähän enemmän.  Silotti jonkin verran, eikä latistanut.  En kyllä pitänyt tuota hoitista päässä kovin kauaa, olisiko tehoja ollut enemmän sitten pidemmällä vaikutusajalla..  Kokonaisuudessaan ihan kiva sarja, tuoksu oli kyllä ihana  :-*  Ei myöskään hinnalla pilattu  ;)

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #201 : 27.01.10 - klo:11:13 »
Poikkesin hajusteettomuus-käytännöstäni ja hurahdin EHS-tervashampooseen. Tuntuu aika pesevältä, mistä tykkään. Tuoksu on tosi tervainen ja jotenkin ihana. Eikä päänahka ole reagoinut tuohon, hyvä. Hassua, että valtava ero hinnassa ei tee oikeastaan mitään eroa lopputuloksessa.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 22.04.10 - klo:12:51 »
Minun tekisi mieli viimeinkin kokeilla tuota mustikkasarjaa mutta kammoksun yli kaiken juuri amodementhiconea jota tuo hoitoaine sisältää.. silikonit on jees, mutta amo on kyllä sellainen lässäyttäjä että sen kierrän kaukaa..

Onko juurekset jotka käyttelee mustikkahoitista huomanneet hiusten rasvoittuvan nopeammin/olleen raskaammat?

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 22.04.10 - klo:12:58 »
^ Minulla ainakin tuo hoitis käyttäytyy moitteetta. Hiukset on ihan normaalit ja ilmavat, mutta toisaalta käytänkin sitä ainoastaan pikahoitiksena O&H-muhitusten jälkeen. En ole ainakaan huomannut että nopeammin rasvoittuisi.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 22.04.10 - klo:13:04 »
^ kiitos vastauksesta! Itse ainakin ''järkeilin'' että jos tuotteet on suunniteltu suomalaiselle hiuslaadulle, niin kovin lässäyttävää tuo ei voi olla sillä tunnetusti perussuomalinen hiuslaatu on lasimainen ja ohut missä erityisesti liian raskaat tuotteet näkyy ja paukkuu.. Minulla on paksut, karheat ja taipuisat hiukset (erittäin epäsuomalaiset) mutta silti yritän vältellä lässäyttäviä tuotteita kun hiukset itsessään painavat niin paljon että eivät millään pysy ilmavina.. Amo ei ainakaan ole koskaan parantanut asiaa (kokemusta pantenesta, fructiksesta jne) mutta mustikka on varmaan kevyempää.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 22.04.10 - klo:14:57 »
Täytyy varmaan hankkia nuo mustikat ja kokeilla niitäkin  ;D. Kuulostaa nimittäin lupaavalta ja mulla on ollut jo jonkin aikaa jokin kumma markettituotteiden kokeiluvaihe päällä. En tosin tarvitsisi mitään uusia juttuja, koska olen löytänyt jo itselleni toimivat tuotteet, ja viimeaikaiset uudet kokeilut ovat olleet pääasiassa huteja...

Jos Mustikka on vähäsen lässäyttävä, niin se olisi minulle vain hyvä. En kaipaa tuotteelta lisää ilmavuutta ja melkein kaikki lempituotteeni käyttäytyvätkin jonkin verran silottavasti/latistavasti (jotkut myös selvittävästi). Tuoksukin houkuttelee kuvausten perusteella. Käyn huomenna muutenkin kaupassa, joten Mustikka-putelit voivat tarttua mukaan.

Hitsin Juurikasvu, kun se houkuttelee testailemaan kaikkea  :D
« Viimeksi muokattu: 22.04.10 - klo:17:10 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 22.04.10 - klo:15:02 »
^ Tavallaan ''lässäyttävä'' onkin hyvä, sillä itse en tykkää sellaisista höttösistä ja liian pehmeistä hiuksista (ne taipuvat minne sattuu, näyttävät kuivilta ja huonokuntoisilta). Hiuksien pitää olla jäntevät mutta samalla ilmavat.. Hieno selitys :)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #207 : 22.04.10 - klo:15:31 »
Ai mustikassa on amodimethiconea  0_0 Oho, jäi kokonaan huomaamatta. Ihan hyvin tuo on kyllä pelittänyt, selvittää takut. Ehkäpä juuri tuon silikonin takia. Hiukset on kyllä aika liukkaat.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 23.04.10 - klo:11:02 »
Mustikkatestailut on takana ja ensin mielestäni tuoksu oli vähän liian voimakas ja höm.. erikoinen :) Mutta nyt olen päässyt ''sinuiksi'' tuoksun kanssa ja se on oikeastaan aika kiva, ei muistuta mustikkaa mutta sellainen makea, marjamehumainen (?) Tuoksuu huomattavasti paremmalta hiuksissa kuin pullosta nuuhkittuna (yleensä juuri toisinpäin).

Shampoo oli liian hellävaraista minun makuuni.. Hiuksista tuli turhan pehmeät ja ehkä vähän höttöiset (taidan kaataa shampoon menemään mutta täytän pullon toisella shampoolla, pakkaukset on ihanat!)

Hoitoaine oli hyvää, oletin että saan kaataa puoli pulloa sitä päähäni niinkuin aikoinaan hunajahoitoaineen kanssa, mutta normaali määrä riitti oikein hyvin kaikkialle hiuksiin.

Kuivana hiukset ovat sopivan liukkaat ja jäntevät, ei liian hoidetut. Katsotaan josko pesuväli pitenisi tällä. Amodimenthiconen olemassa oloa ei tuotteessa edes huomaa.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 23.04.10 - klo:11:20 »
^ Moni onkin luullut mustikkahoitistakin silikonittomaksi, kun ei ole inciä tutkittu tarkkaan. Mielestäni hoitiksen vahvuus on juuri siinä: kosteuttaa ja silottaa hyvin, mutta ei lätistä. Silikonia lienee sen verran vähäinen määrä. Pikahoitiksena muhittelun jälkeen tykkään just eniten tästä mustikkahoitiksesta, kun se ei lätsäytä ihanaa O&H-tukkaa, mutta pitää pahimman pörrötyksen kurissa.