Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146377 kertaa)

Poissa Kodira

• Haiven
  • *
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #255 : 31.10.11 - klo:14:12 »
Nyt on tullu käytettyä EHSsän Lasten omenashampoota muutaman kerran ja ainakin tämän lyhyen kokemuksen myötä voi sanoa et ihan ok perusshampoota se on. Joku oli aikaisemmin kirjottanut kys. shampoosta et ei huomaa missä siinä se hoitoaine muka on ja olen ihan samaa mieltä. Tukka kyl tuntuu hyvältä pestessä sitä, mutta sitten kun se kuivuu niin ei ole mitenkään hoidetun tuntuinen tms. Kiva pirteä purkki kuitenkin tuotteella on, mutta omena saisi ehdottomasti tuoksua tässä enemmän. Tuoksu oli pettymys omenatuoksun fanittajalle.

Testasin muuten kaverin ostamaa saman sarjan mustikka shampoota ja siitä tykkäsin. Pelkän shampoon koostumus oli niin kermaista  <3 Ja tuoksusta puhumattakaan, ihana! Tämä on tarkoitettu kuiville ja käsitellyille hiuksille ja juu hiukset tuntuivat kosteututeutuimmilta pesun jälkeen jos vertaa omenashampooseen.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #256 : 08.11.11 - klo:23:12 »
Kokeilin pitkän tauon jälkeen uudestaan mustikkahoitoainetta, ja tällä kertaa teki pehmeät ja kiiltävät hiukset latvaan asti parissa minuutissa :) Ja juu silikonejahan tossa oli, mut näköjään toimii oikein hyvin pikahoitsikkana. Tuoksu on edelleen nam.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 10.03.12 - klo:16:20 »
Tigin O&H:n loputtua minulla on ollut loppusyksystä asti ihme shampootaistelua - mikään ei oikein tunnu olevan täydellinen, ei muuten, mutta noin viikon pesuvälini lyheni ikävästi jonkin verran ja halusin sen palautuvan ennalleen. Olin kuvitellut, että tarvitsisin kovin hellävaraisen shampoon kuivan hiuslaatuni takia, mutta ilmeisesti kokeilemissani se oli nimenomaan ongelmana. EHS  tervashampoo on kuitenkin tuntunut olevan nyt pesevämpänä shampoona sopiva, hiukset ovat tuntuneet siltikin pehmoisilta, mutta pesuväli on taas venynyt (ellei kyse ole ollut jostain hormoni/ruoka/tms tekijöistä). Taidan jatkaa tuolla.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #258 : 01.06.12 - klo:21:04 »
Ostin tänään mustikkashampoon sekä hoitoaineen. Tykkäsin kyllä tuoksusta ja shampoolla tuli puhdasta  :) Hoitoaine ei ollut tarpeeksi tehokasta, ehkä pidin liian vähän aikaa.. No, näillä täytyy nyt jonkin aikaa pärjätä.

Hiukset tuli kuivuttuaan tosi pehmoisiksi  :)
« Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo:19:20 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 03.06.12 - klo:21:38 »
No voi kökkö kun tuo hunajahoito on lopetettu!
Ostin Anttilasta viime viikolla sen normaalin hiushoidon CO-pesuihin, kun siellä ei ollut tuota hunajaa. Toi hiushoito toimii kyllä hyvin, mutta mie en kestä sitä hajua, ihan karmee :-X
Ajattelin, että kestän tuon pullon loppuun ja seuraavaksi ostan sitä hunajaa, mutta en sitte ilmeisesti ostakkaan :-[
Täytyy varmaan seuraavaksi hankkia sitten jotain XZ:n hoitoainetta
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #260 : 29.06.12 - klo:10:43 »
Kaikki muut toimii EHS sarjasta, mutta se valkoisessa pullossa oleva hoitoaine ei vaan pelitä :-X Tekee hiuksista takkuiset. Ei auta, vaikka antais kuinka kauan vaikuttaa...Sekoittelin muihin hoitoaineisiin ja sain käytettyä loppuun. KAMALA!

Sininen EHS Shampoo on huippu, kuten koivushampoo.

Mustikkaa olen käytellyt, ei pahaa sanottavaa, en myöskään kehu  :)

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 29.06.12 - klo:10:56 »
Mulla oli lapsena tasan yksi shampoo, jolla suostuin tukkani pesemään, EHS eli Taloshampoo!  :D Nyt tytär 8-v oli mummilassa pessyt tukkaansa sillä ja ilmoitti, että sitä pitää ehdottomasti ostaa, kun se on niin ihanaa, yleensä meiltä löytyy asina omenaversiota ja nyt myös mustikkaa. Tulee kuulemma niin silkkinen tukka, tyttärellä on siis geeniensä vuoksi tosi paksu ja vahva tukka, ei mikään vauvahapero. Eipä se kai auta kuin ostaa taas Taloshampoota, ei olekaan hetkeen ollut sitä, tykkäilen kyllä itsekin ja sen tuoksu kuuluu ehdottomasti kesään.

Valkoinen hoitoaine ei kyllä tee yhtään mitään, olen nyt asiaa testaillut mökkisaunassa ja isoilla kourallisilla, mutta yhtä tyhjän kanssa.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 17.07.12 - klo:21:34 »
Ostin hetken mielijohteesta Koivushampoon. Yllättäen hiukset on huuhteluvaiheessa sileät ja takuttomat ja tätä ei tapahdu suunnilleen ikinä. Pesuteho on sopiva ja pesuväli on pysynyt samana. Oikeasti tuo tuntuu hellävaraisemmalta tässä hiuksistossa kuin BWC:n kosteuttava tai Avalon Organicsin biotiinishampoo ja tukka on kuivana sileämpi ja tuuheampi. Koivushampoo oli siis todella iloinen yllätys ja ellei nyt mitään ihmeitä tapahdu, niin ostan kyllä jatkossakin.  :-*

Kokeilen varmaan sinistäkin shampoota vielä, edellisestä kerrasta on _kauan_. Nostalgiatrippi!  :D
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 19.07.12 - klo:10:34 »
Mullekkin tulee siitä taloshampoosta paljon muistoja mieleeni.  :) Meillä ei kotikotona ollut ikinä muuta shampoota kuin sitä sinistä tai koivua. Aina kesäisin mökeillä, kaikilla oli myös tuota samaa taloshampoota.

Joskus muutama vuosi sitten kokeilin EHS.n shampoita, itse shampoosta en muista minkälainen mielikuva mulle jäi, mutta se purkki.. Edelleen, onnistuin aina kaatamaan sen ja viemäriin valui suuri osa.

Ajattelin kuitenkin ottaa kokeeksi tuon taloshampoon, koivun ja mustikan heti kun saan kuluteltua jemmassa olevia shampoita pois. Hyviä perustuotteita ei voi olla ikinä liikaa, ja jos nuo ei nappaa niin tuleepa ainakin hetkeksi aikaa nostalgisia suihkuhetkiä.  :D Ensi kerralla laitan shampoon kyllä suosiosta heti pumppupulloon, niin ei tarvitse tapella sen korkin kanssa.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 21.07.12 - klo:00:24 »
... minulle vakikampaajani suositteli ehs sinipullosta shampoota ;D

Yksi HG-listaltani.

Sopiva pesuteho, nostalgiaa, ei takuta kunhan suojaa ensin latvat jollain. Sinänsä hauskaa että hg-listalta löytyy marketin ehkäpä edullisin ja vanhoin perusshampoo ::) mutku se on vain minun tukalleni juuri sopiva.

valkopulloiselle EHS-hoitikselle löytyy yksi hieno käyttötarkoitus: hennaglossin massahoitis ja hennanpesuhoitis. Halpaa ja toimii. Ei siinä hoitotehoja ole, mutta jos superkevyt hoitis maksaa hipun verran yli euron purkki niin sitähän käytetään kun pitää läträtä. 
this too shall pass.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 28.07.12 - klo:13:56 »
EHS Koivushampoolle annan peukun ylöspäin! En ole vielä nähnyt, miten sillä pestyt hiukset käyttäytyvät suoristettuina, mutta kiharoilla tähän asti on toiminut hyvin ja pesuväli säilyy sopivana, aiemmin käyttämälläni tervalla lopputulos on ehkä turhankin pesevä. Tuoksussa on jokin ehkä hieman miehinen vivahde, mutta se ei häiritse.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #266 : 29.07.12 - klo:10:54 »
Kaikki muut toimii EHS sarjasta, mutta se valkoisessa pullossa oleva hoitoaine ei vaan pelitä :-X Tekee hiuksista takkuiset. Ei auta, vaikka antais kuinka kauan vaikuttaa...Sekoittelin muihin hoitoaineisiin ja sain käytettyä loppuun. KAMALA!

Hassu juttu, olin just tulossa kirjoittamaan että mä taas yllätyin tästä postivisesti. Haju on aika voimakas, mutta se ei onneksi jää hiuksiin. Koostumus on aika lirua, mutta yllättävän hyvin tämä ainakin mulla selvitti hiukset ja jätti lopputuloksen ilmavaksi ja kevyen tuntuiseksi. Eikä sisällä silikonejakaan, mikäli tuoteselosteesta oikein ymmärsin. Mä kyllä ostan tätä uudelleenkin!

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 28.08.12 - klo:00:34 »
Aluksi en pitänyt EHS:n Koivushampoosta, koska tuntui että hiukset likastuvat ihan kauhean nopeasti tällä. Mutta nyt ääni kääntyy kyllä positiivisemmaksi. Tämän kanssa mun värjätty, ihan ok-kuntoinen bsl-tukka jää tosi helposti kammattavaksi ja tää kyllä saa myös pääkarvaston näyttämään tuuhealta, vaikken aluksi uskonutkaan. Varsinkin kun kuivaan tukan hyvin, näytän fööniä ihan pikkuisen ja sit laitan kosteahkot hiukset yöksi / kuivumaan nutturalle päälaelle. Tyvet jää tällä tekniikalla tosi hyvin koholle. Kasvoja kehystävät hiukset tuntuvat lähmääntyvän aika nopeasti, mutta pitää vaan laittaa tukka kiinni aina ennen naaman rasvaamista ja pitää se kiinni kunnes pärstä on taas kuiva. Lisäksi tää Koivushampoon tuoksu on aivan iiiiiiihana. <3

Mustikkahoitiksesta innostuin kun sen ostin, koska ilmeisen silikonisena se rauhoitti mun tosi huonokuntoiset latvat. Nyt latvustosta on napsaistu noin 15 senttiä pois, joten silarivahvuiselle silottelulle ei ole tarvetta, tää vaan lätsäyttää mun tukkani ohueksi hiirenhännäksi. Pitää siis varovasti käytellä vaan ihan latvoihin.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #268 : 28.08.12 - klo:11:06 »
Foorumin innoittamana päätin rahapulassa ostaa EHS:n mustikkashamppoon ja hoitiksen ja täytyy kyllä sanoa, että sopii tälle reuhkalle erinomaisesti. Kavereita pikkasen nauratti kun kävivät mun kylppärissä ja siellä oli tigien ja joicojen kanssa sulassa sovussa tuo EHS-duo, mutta pienen valistuksen jälkeen nää samaiset purkit löytyy myös kavereiden kylppäreistä ja kehuja satelee. Onneksi tää foorumi on olemassa, muuten jäis niin paljon kaikkia hyviä tukkajuttuja löytämättä ennakkoluulojen takia :)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #269 : 02.10.12 - klo:01:12 »
Mä bongasin uusittuja EHS Shampoita/hoitiksia ja niissä oli sellainen korkki,  kun shampoo pulloissa yleensä, eli voi vaikka yhdellä kädellä napsauttaa auki :ts JEE!!!
Melkoisen hieno uudistus!