Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146415 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #270 : 02.10.12 - klo:11:10 »
^ Jeee!  :D

Mun viime viestistäni on näköjään muutama kuukausi, en ole vieläkään ostanut EHS tuotteita kun ei ole ollut sopivaa pumppupulloa niille. Nyt ei tarvitse murehtia sitäkään. Ihan mahtavaa, mä en ole tykännyt näistä tuotteista noiden pullojen takia mutta nyt seuraavalla kerralla kun hoitis tai shampoo loppuu, niin ostan kyllä ehdottomasti EHSää. Toivottavasti sopii mun tukalle, on kuitenkin hinnaltaan ja saatavuudeltaan niin potentiaalisia tukkatuotteita!  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #271 : 02.10.12 - klo:15:27 »
Mahtavaa, jos korkki uudistettu!

Mä pitkästä aikaa ostin sinisen pullon EHS:ää, siis se shampoo ja vitsi se tuoksu on nostalginen ja tykkään siitä :) Pesuteho oli myös sopiva kerran viikkoon käytettäväksi ja ei kuivattanut likaa päänahkaa, vaahtosi ihanan paljon eikä takuttanut yhtään hiuksia. Kironnut oon aina tuon korkin kanssa joten mikäs sen hienompaa, jos se on vaihdettu :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #272 : 02.10.12 - klo:22:38 »
Tuon bongauksen tein Halikon Prismassa lauantaina ja tänään oman pikku paikkakuntani  s-marketissakin  <3 Kyllä on niin hieno juttu!

Sininen ja se vihreä koivu shampoo on mun lemppareita. Sinisessä on kyl ihana tuoksu! Vie lapsuuteen ja mummolan saunaan :)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 12.10.12 - klo:09:45 »
Mainiota, että se korkki on uudistettu! Mulla viimeksi käytössä ollut sinisen shampoon korkki otti ja halkesi enkä oikein vieläkään ymmärrä, miten. Sininen shampoo on ehkä marketin parasta, pesee puhtaaksi yhdellä vaahdotuskerralla tekemättä kuitenkaan tukasta narskuvaa :) Tuntuu myös toimivan melkein minkä tahansa hoitoaineen kanssa hyvin.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Varis

• Vieras
« Vastaus #274 : 27.10.12 - klo:09:46 »
Nuo EHS:n mustikkatuotteet eivät pidemmän päälle oikein toimineet ainoina shampoona ja hoitoaineena. Hiukset meni takkuun ja lässähti, ja alkoi tuntua nahkeilta. EHS-tuotteet toimivat mielestäni parhaiten ilman silikonia, sininen ja valkea shampoo ja hoitoaine ovat parempia hiuksille kuin nuo mustikkatuotteet.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 27.10.12 - klo:18:43 »
^ Mulla vähän samanlaiset fiilikset. Shampoo loppui eilen, hoitoaine vetelee nyt viimeisiään. Ainoina tuotteina nämä ei kyllä pidemmällä käytöllä toimi, shampoo tekee tukasta just sellaisen nahkean tuntuisen ja kutittaa päänahkaa. Tuoksu oli myös mun mielestä vähän pettymys, muistin että se oli mustikkaisempi eikä näin keinotekoinen. Tuoksui pullosta paljon paremmalta kuin tukassa. Ei missään nimessä mikään huono tuoksu kuitenkaan, pienoinen pettymys vain näin karkki - ja hedelmä/marja tuoksujen ystävälle.  ;D

Sininen taloshampoo, koivushampoo ja valkoinen hoitoaine lähtee seuraavaksi testiin.  :)

Poissa Punapää

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #276 : 08.11.12 - klo:19:37 »
Mulla taas mustikkahoitoaine tuntuu kyllä toimivan hyvin. Tukasta tulee sileä ja puhtonen. Se onki ollut nyt CO-pesuissani se hoitoaine, mitä käyttelen. Seuraavaks vois testata tolta sarjalta kaikki muutkin hoitoaineet... Hyvä sarja kyllä, ei liian korkea hinta ja tuen vielä suomalaistakin samalla!

Toi korkin uudistus kuulostaa kans hyvältä, itelläni ollut vähän ongelmia hoitoaineita ja värimaskia sekotellessa vääntää pullon korkkitsydeemiä auki..

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 02.01.13 - klo:11:47 »
Mä ostin tänään koivushampoota ja valkosta hoitoainetta. Mä tykkään jos on hyviä tuoksuja shampoossa (ja hoitoaine on mulle ihan uus juttu! kuvitelkaa), joten molemmat oli hienoisia pettymyksiä. Koivu tuoksui joltain nokkoselta ja oudolta kasvilta :D Hoitoaine ei oikeastaan miltään, vähän sellaselta jännältä. Illalla pesen näillä. Luin muuten vinkin, että valkosesta hoitoaineesta saa hyvän jätettävän hoitsikan kun sekottaa sitä + vettä suihkepulloon ja sit pesun jälkeen suihkuttelee tukkaan :)
Edit. Hoitoaineessa oli sellanen moderni korkki, mutta koivushampoossa oli edelleen vanha. :o

Poissa tsupp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #278 : 17.01.13 - klo:13:24 »
Voi jösses. Olen kyläilemässä ja pesin pääni isännän EHS tervashampoolla. Hiuksista tuli aivan ihanat! Kuohkeat ja takuttomat, mutta ennen kaikkea ihan mielettömän kiiltävät. En muista, että shampoo olisi ikinä aiheuttanut tällaista välitöntä ihastumisreaktiota.  Tervan tuoksu on toki miehekäs, mutta pidän siitäkin kovasti. Se luo välittömän mielleyhtymän lapsuuden kesiin ja mökkisaunaan, sillä isäni käytti aina jotain tervatuotteita. Toki tämä yksi pesukerta saattoi olla vain onnenkantamoinen, mutta pakko varmaan ostaa tätä kotiinkin. Jos toimii puoliksikaan yhtä hyvin jatkossa, niin olen tyytyväinen. Olen muistaakseni pessyt tällä tukan joskus ennenkin, mutta silloin ei hätkäyttänyt kummemmin. Näköjään erityisesti luomuhius pitää tästä, sillä se on suorastaan säkenöivän kiiltävä värjätyn latvan rinnalla.

Mustikkahoitishan mulla on tältä sarjalta ollut viime aikoina vakikäytössä. Yleensä silikoniset tuotteet eivät oikein sovi tukalleni, mutta tämä on niin kevyttä kamaa, ettei siitä ole ollut mitään haittaa. Käytän tätä sulkevana pikahoitiksena ja sen homman on kyllä hoitanut hyvin.

Poissa piste

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 17.01.13 - klo:18:22 »
Mulla ekalla käyttökerralla EHS Koivushampoo + EHS Hiushoito -yhdistelmä toimi aivan mainiosti: kiiltävät, pehmeät unelmahiukset. Mutta seuraavilla kerroilla on tullut sähköiset ja kuivat hiukset ??? En tiedä mistä se johtuu, olen tehnyt kaiken samalla tavalla kuin aiemminkin...

Edit. Olen jatkanut tällä samalla combolla, vaikka tulokset ovat edelleen näitä mitä aiemmin valittelin. Tein myös sitä suihkutettavaa jätettä. Laitoin 2/3 vettä ja sitten laitoin hoitoainetta. Ei, en suinkaan sitä 1/3 vaan ihan muutaman plurauksen. Tähän asti kaikki hyvin. :D Tuntuu sileiltä ja mukavilta hiukset, tosin ne on vielä märät. :D
TULOKSET: Sileet, kiiltävät, pehmeet hiukset :) <3 Tosin vähäkin jos hiplaa, tulee sähköset. Mä oon yrittäny kaikkea että saisin sähköset pois: kookosöljyä, oliiviöljyä, rypsiöljyä, kananmunaa... :D No ehkä mun pitää vaan hyväksyä se etten saa sähkösyyttä pois.
« Viimeksi muokattu: 22.01.13 - klo:21:15 kirjoittanut piste »

Poissa hendigo

• Haiven
  • *
« Vastaus #280 : 27.01.13 - klo:19:15 »
Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja mustikkahoitoaine!
+ PARAS tuoksu jonka olen ikinä haistanut shamppoissa tai hoitoaineissa
+Shampoo pesee hyvin
+Shampoo huuhtoutuu ihanan helposti
+Raikastaa päänahan
+Hoitoaine on silikonipitoinen, mutta ei tee hiuksesta raskasta
+Hoitoaine antaa todella suuren määrän KIILTOA ja ei ole semmoinen ''laitoinpa paljon silikonii tukkaan et niinQu se näkyy kilsan päähän'' vaan luonnollinen!
+Vaikka sisältää silikonia niin hoitaa silti tukkaa!
+ Latvat ovat kosteutetut
+Vaalennettu hius ei ole enään hauraan näköinen eikä tuntuinen
+ Ei aiheuta hiusten katkeilua kuten perushoitsikat tai shampoot
+ Kaunis pullo
+ Ihana tehohoito jos pitää päässä 10 min (ei päänahkaan) ;) ( hoitoainetta meinaan)
- Päänahan kutina jos hoitoainetta sattuu sinne eksymään   ::)

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #281 : 27.02.13 - klo:09:17 »
Oi että, ku munkin tekis mieli kokeilla EHS-tuotteita.. (nostalgiset lapsuusmuistot :D) Ajattelin siis siirtyä markettituotteisiin, mutta arvon xz:an ja EHS:n välillä.. onko jollain kokemuksia molemmista?  :)
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa hendigo

• Haiven
  • *
« Vastaus #282 : 27.02.13 - klo:16:05 »
^ Miulla on :D
 Noh se toki riippuu ihmisestä kummalla toimii paremmin ja mikä toimii, mutta xz hoitoaineet ( silikonittomat) ovat parempia kuin ehs - hoitoaineet ( silikoniton hiushoito )
 Jos silikonit ei haittaa niin suosittelen Ehs mustikka sh ja ha. XZ taasen xz - aito shampoo ja hoitoaine! Mahtavia tuotteita nuo :)
Eli noista saapi kiiltoa tukkaan ilman silikonia.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 27.02.13 - klo:16:13 »
^^Minä voisin myös sanoa omat kokemukseni, eli tykkään tosi paljon EHS:n shampoista, pesevät puhtaaksi ja tuoksuvat hyvältä, minusta pesevät paremmin (ovat pesevämpiä) kuin XZ shampoot. Hoitoaineiden osalta olen enemmän XZ:n kannalla (varsinkin tehohoitojen), mutta on EHS mustikkahoitoainekin ihan hyvä, silottaa ainakin. Kannattaa ainakin kokeilla, noista ei onneksi talous kaadu :)

Lempparit noista on siis EHS:n kaikki shampoot, XZ:n tehohoidot ja XZ:n sitruuna-hunaja-sarja.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 16.04.13 - klo:21:50 »
Mulla loppui shampoo muutama päivä sitten ja jouduin käyttämään miehen Axe-shampoota puoleen päähän... :D Unohdin ostaa uutta ja tänään oli taas sama tilanne edessä: ei shampoota. Siwaa kauemmas en päässyt kauppaan, joten oli ihan pakko ostaa tuo klassinen sininen EHS. Vertailin vaikka mitä Panteneja ja Welloja, mutta kyllä tuo EHS vaan vaikutti parhaimmalta. Miehen kommentti asiaan oli kylläkin se, että taasko ostan tuota mummolle haisevaa shampoota... Ja tosiaan yhden kerran aikaisemmin olen sitä käyttänyt niin, että hän näkee. :D Eli silloinkaan en shampoota ostanut. Kyllä mullekin tulee tuosta tuoksusta mieleen mummola ja lapsuus, mutta ei missään nimessä mikään mummon haju... ::)
1a F ii