Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146137 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #285 : 17.04.13 - klo:00:27 »
En tykkää tästä udesta korkista. Vanhaa oli ehkä hieman hankala pyöritellä kiinni, mutta uusi on iso ja ruma mölly. Ennen oli kaikki, niih.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 17.04.13 - klo:16:41 »
Mä itse taas tykkään tuosta uudesta korkista. On vaan paljon kätevämpi. Oikein ärsyttää jos ostan EHS:n shampoota meidän lähikaupasta, niin siellä on vaan vanhanmallisia korkkeja. ;D

Pakko vielä sanoa että kyllä tuo EHS:n sininen shampoo sopii vaan mun tukalle. <3 Pesee just sopivasti tekee hiuksista niin hyväntuntuiset. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Ester

• Haiven
  • *
« Vastaus #287 : 21.09.13 - klo:18:24 »
Hei, osaisiko kukaan sanoa miten nuo EHS:än tuotteet toimisivat tukassani? Hinta ja pullo houkuttelevat kovasti, mutta en pihinä halua neljää euroa hukkaan heittää  ;D  Hiukset tosiaan 2cMii laatua ja kiharoiden lässähtäminen olisi kauhistus. Varsinkin mustikka hoitoaine vetää puoleensa... Help?
2cMii Tummanruskeat luonnon kiharaiset, olkapäiden tasolla olevat hiukset.<br /><br />Meikkivoide Grimasin 0G, luonnollisesti kalpea ja pyrkimys korostaa sitä entisestään ;)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #288 : 22.09.13 - klo:12:19 »
Mustikka hoitis tuoksuu hyvälle. Siinä on muistaakseni amodimethicone silarina eli lätsäyttää aika roimasti. Jos haet selvästi silottavaa silikonipitoista tuotetta, voit yllättyä positiivisesti. Muussa tapauksessa jätä väliin.
Mun mielestä silaripitoisia hoitiksia löytyy huimasti parempiakin, esim. Pantenen tuotteet.

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #289 : 27.09.13 - klo:12:45 »
Oon nyt muutaman kuukauden ollut ilman hoitoainetta - ja ihan hyvä on ollut. Nyt jotenkin kuitenkin epäilys hiipinyt sisimpääni, jospa sittenkin tarvitsisin sellaisen. :D Ostin sitten EHS hiushoito- hoitoaineen. Se on silikoniton. Mitä mieltä ootte, noi pehmentävät aineet tossa (esim. cetyl alcohol), kuinka paljon vaikuttaa hiukseen? Entäs sitte noi loppupuolen aineet, miten paljon haittaa? Kun tässä ei ainakaan niitä silikoneja oo..Mutta esim toi PEG.. not good? Tai tuo parabeeni tuolla.. Mitä hyötyä edes hoitoaineista on? Voiko hoitoaine oikeasti hoitaa hiusta muuten kuin vain mälläämällä sen täyteen kemikaaleja (mikä ei siis hoida)?

Tässä INCI:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Distrearate, Methylparaben, Parfum, Lactic Acid.
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #290 : 25.12.13 - klo:22:15 »
Onko mustikkashampoossa ja -hoitiksessa silikonia? Kun esimerkiksi sinisessä pullossa erikseen kirjotetaan että ei sisällä silikonia mutta noissa kyseisessä sitä ei lue. Incissä ei kuitenkaan löydy -cone-loppuista.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 25.12.13 - klo:22:53 »
Mustikkahoitoaineessa on amodimethiconea, shampoo on silikoniton. Olen käyttänyt tuota hoitoainetta yhden pullollisen ja silikonin lätsäyttävän vaikutuksen huomaaa yllättävän selvästi siihen nähden, että se ei incissä ole kovin korkealla.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 11.05.14 - klo:13:00 »
Mulle tuli akuutti hunajahoitoaineikävä. :( Minkähänlainen kansalaisaloite asiasta pitäisi tehdä, että se saataisiin takaisin myyntiin? Onneksi on sentään EHS hiushoito vielä olemassa, että marketeista löytää edes yhtä halpaa ja lirua CO-pesuun soveltuvaa lempparia.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #293 : 24.05.14 - klo:08:42 »
Ostin pitkästä aikaa koivushampoon. Ihana tuoksu, ei liian voimakas vaan just sellanen... kesä. Olen lähdössä reissuun ensi kuussa ja ajattelin pakata sitä vähän mukaan koti-ikävän varalle. :D

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #294 : 24.05.14 - klo:08:54 »
^ Joo! Mä olin todella yllättynyt koivushampoon tuoksusta, ennen en ole sitä käyttänyt. Mustikkaa ja sitä sinistä kyllä, niissä on tosi vahva tuoksu vaikka sininen nostalgista onkin. Koivussa on just sellanen sopiva tuoksu.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 24.05.14 - klo:09:05 »
Mustakin toi Koivu-shampoo tuoksuu aivan taivaalliselta. Just  sellainen mökkiranta kesällä -meininki. Shampoo itsessään on myös mukavan hellävarainen, sopii kesään kun hikoilun vuoksi voi joutua pesemään päivittäinkin hiuksia.

Mä en koskaan päässyt kokeilemaan tuota Hunajahoitoainetta,  mutta mulla on etäinen muistikuva keltaisesta pullosta, olen varmaan kaupoissa nähnyt. Harmi että se lopetettiin, sitä olisi ollut kiva testata.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #296 : 28.05.14 - klo:09:24 »
^ On tosi hellävaraista, oikein nautin viime viikon hikipäivinä kun sain sillä pesaista hiukset illan tullen. Nyt kun on täysin käsittelemätön tukka niin tuollainen mieto shampoo riittää erittäin hyvin. Ei varmaan ihan ympärivuotiseen käyttöön, mutta kesäksi kyllä.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #297 : 01.06.14 - klo:18:16 »
Hmm, tuli tässä mieleen että kun tykkään pestä EHS:llä öljymuhituksia pois koska se pesee mun hiukset narskuvan puhtaiksi. Jos shampoo pesee narskuvan puhtaiksi niin onko se liian pesevä vai mistä sen tietää että pesuteho on hellävarainen eikä hiusta kuluttava?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 01.06.14 - klo:19:57 »
^Hiusten kunnosta ja tunnusta sekä pesun jälkeen että pidemmällä aikavälillä, takkuuntumisestaa, pesuvälin pituudesta, päähanan kiristelystä, värin haalistumisesta ja muusta vastaavasta. Narskuminen usein viittaa juuri reiluun pesutehoon, mutta riippuu ihan omista hiuksista ja ihosta, onko se liikaa. Jos tukka ei ole moksiskaan, niin sitten pesuteho on varmaan ihan sopiva.

Hellä shampoo on itselleni sellainen, että hius tuntuu jo ennen hoitoainetta selvältä ja kosteutetulta eikä ole kuivaa hamppua kuivuttuaan, pesuväli on usein silloin lyhyempi.

Näppituntumajuttuja, joita oppii vain kokeilemalla ja välillä nämä vaihtelevat suurestikin.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #299 : 03.06.14 - klo:19:32 »
^ Kiitos paljon! EHS-shampoista on tullut ihan vakikamaa mun hyllyssä juurikin tuosta pesutehosta (ja joidenkin tuotteiden miellyttävästä tuoksusta). Nyt kun oon aloittanut kuntoileen ja suihkussa ramppaan joka päivä niin että päänahkakin pitää vähintään kastella vedellä koska se hikoaa. Pelkällä vedellä pestynä se jää likaiseksi ja kutiaa aivan hirveästi. EHS-tuotteiden kanssa mulla ei oo ollut mitään suurempia katastrofeja, mitä nyt hoitikset ei mulla oikein toimi.