Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146417 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #30 : 27.08.07 - klo:12:39 »
Käytin tosi pitkään EHS koivusampoota ja hunajahoitoa, koska noudatin "yksinkertainen on kaunista" -filosofiaa. ;D Varsinkin tuo hoitoaine on tosi ihanaa, tulee tosi pehmeät hiukset. Nyt en enää tiedä, uskallanko käyttää noita, kun värjäsin hiukset. En haluaisi, että väri kulahtaa.

Sininen sampoo ja valkoinen hoitoaine ei sopineet mulle. Ne haisi oudolta eikä tehneet tukasta kovinkaan kivaa.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 27.08.07 - klo:22:10 »
On varmaan viisi vuotta aikaa siitä kun kokeilin EHS:n tervashampoota ja valkoisessa pullossa olevaa hoitoainetta. Hiukseni menivät ihan järjettömään takkuun. Lisäksi hoitis oli liian lirua, tykkään paksuhkoista hoitoaineista. En ole sen jälkeen uskaltanut ostaa mitään tuotetta kyseiseltä merkiltä. Ehkä se hunajahoitis tosiaan voi olla hyväkin, kun lueskelin noita teidän kommenttejanne. Pistetään mietintämyssyyn josko vielä joskus uskaltaisin sitäkin kokeilla. :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa chiliad

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #32 : 29.08.07 - klo:19:29 »
Käytän tota EHS:n hunajahoitista CO-pesuihin ja ainakin mulla toimii loistavasti siinä. Vaahtoaa hyvin, hiukset jää tosi pehmeiksi ja puhtaan tuntuisiks ja ihana tuoksu. Plussana myöskin se, et on niin halpaa, et viitti laittaa iha kunnolla hiuksiin. :)

Poissa Jaade

• Haiven
  • *
« Vastaus #33 : 29.08.07 - klo:20:50 »
Tuli joskus aiemmin käytettyä ihan säännöllisesti koivushampoota ja muutaman putelin verran hunajahoitoa. EHS shampoot sopii mulle tosi hyvin, tulee ihanan pehmeät hiukset. Hoitoaine ei ole mun hiuksille tarpeeksi tujua, jää hiukset liian takkuisiksi. Suomalaisten tuotteiden käyttöä yritän yleensä suosia, etenkin kun löytyy näitä joissa on erinomainen hinta-laatu-suhde.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #34 : 11.09.07 - klo:19:00 »
Ostin tänään vapaa-valinnasta ehs:n lasten shampoo&hoitoaine -putilon. Ilmeisesti joku 2in1 tuote. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin purkissa lukee erittäin hellä suomalainen ;) Purkki on ihanan vihreä, ja tuoksu on omenainen :-* Onkohan joku uutuus?
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 11.09.07 - klo:19:04 »
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin purkissa lukee erittäin hellä suomalainen ;)

Mitä mitä? :o Nimi on kyllä sitten muutettu. Ainakin ennen se on ollut Erittäin hieno suomalainen.

Edit:
Humppasusi, ok!  :)
« Viimeksi muokattu: 11.09.07 - klo:19:07 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #36 : 11.09.07 - klo:19:06 »
^Siis kaikki muut tuotteet olivat erittäin hieno, mutta tässä vihreässä luki erittäin hellä. Jotain kikkailua ;)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 12.09.07 - klo:18:30 »
Hunajahoitoa testattu muutaman kerran. Kun laitoin vaikuttamaan pipon ja suihkumyssyn alle pariksi tunniksi, oli tuloksena pettymys: hiukset oli kuivuttuaan likaisen näköiset (ja tuntuiset). Seuraavan kerran kokeilin ihan vain pikapikaa, hieroin n. minuutin ajan hunajahoitoa päänahkaa ja muuallekin hiuksiin. Tulos: puhtaat, ihanan pehmeät ja kiiltävät hiukset!  :-*
Only a vampire can love you forever

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 13.09.07 - klo:09:06 »
Mulle ei noi shampoot eikä hoitoaineet sovi. Sinisestä shampoosta päänahka alkoi hilseilemään ja hunajahoitis ei kosteuttanut tarpeeksi. Tervashampoo oli muuten ihan jees mutta en tykkää tervan hajusta :-X. Hyvä vinkki on lisätä hunajahoitiksen sekaan juoksevaa hunajaa, jo tulee pehmoinen ja kosteutettu tukka  ::)

Poissa chiliad

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #39 : 13.09.07 - klo:09:34 »
Mulla on jännä ton hunajahoidon kans, aina ku pesen sillä CO:ssa, nii hiukset vetää aina sen jälkeen paljo kiharammalle kuin tavallisesti, ei muilla aineilla tuu vastaavaa vaikutusta ku pesee CO:lla :D jännä

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #40 : 16.09.07 - klo:20:44 »
Ostin tänään vapaa-valinnasta ehs:n lasten shampoo&hoitoaine -putilon. Ilmeisesti joku 2in1 tuote. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin purkissa lukee erittäin hellä suomalainen ;) Purkki on ihanan vihreä, ja tuoksu on omenainen :-* Onkohan joku uutuus?
Oon katellut samaista purkkia kaupasta. Pitäisköhän hommata, ku shampoo on lopussa ja tarviin joka tapauksessa jonkun. Tuoksuu varmaan hyvältä. Ja on varmaan suht mietoa. Hmm.. ??? Kertokaa vaan kokemuksia kyseisestä tuotteesta.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 30.10.07 - klo:19:29 »
Tässä mun edellinen viesti, jonka poistin, ettei tule tuplapostausta:

Pesin pitkästä aikaa koivushampoolla ja käytin hunajahoitoainetta. Hiukset on pehmeät ja ennen kaikkea ihan mielettömän kiiltävät. :o Näähän maksaa jotain 1,50 euroa kappale ja on varmaan alunperin ajateltu johonkin mökkikäyttöön, mutta minä käytin pelkästään näitä tosi pitkään. Enkä kyllä ihmettele miksi.

Nyt täytyy kyllä sanoa, etten noita enää uskalla käyttää. Mulle on nyt kaksi kertaa käynyt noiden kanssa niin, että pesun jälkeen näyttää kuin hiusväri olisi kulahtanut kamalasti. Ja sitten kokeilin vielä CO-pesua hunajahoitiksella, ja taas sama juttu. Tänään pistin värin päähän enkä kyllä enää riskeeraa käyttämällä noita. Normaalisti käytän XZ:aa eikä niiden kanssa ole ollut tuota ongelmaa. Onko kukaan muu huomannut, että EHS:n tuotteet kuluttaisi väriä jo yhdessä pesussa vai olenko vaan vainoharhainen? Sääli juttu, koska muuten tykkään noista.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #42 : 03.11.07 - klo:07:04 »
Nyt täytyy kyllä sanoa, etten noita enää uskalla käyttää. Mulle on nyt kaksi kertaa käynyt noiden kanssa niin, että pesun jälkeen näyttää kuin hiusväri olisi kulahtanut kamalasti. Ja sitten kokeilin vielä CO-pesua hunajahoitiksella, ja taas sama juttu. Tänään pistin värin päähän enkä kyllä enää riskeeraa käyttämällä noita. Normaalisti käytän XZ:aa eikä niiden kanssa ole ollut tuota ongelmaa. Onko kukaan muu huomannut, että EHS:n tuotteet kuluttaisi väriä jo yhdessä pesussa vai olenko vaan vainoharhainen? Sääli juttu, koska muuten tykkään noista.

EHS shampoot ovat todella peseviä ja ainakin minulla ne kuluttaa väriä tosi paljon, enkä siksi niitä halua käyttää vaikka muuten niistä pidänkin. Hoitiksien kanssa en ole kyllä huomannut samaa, olen käyttänyt EHS valkoista hoitista co-pesuihin eikä se mielestäni kuluta väriä, päinvastoin tummentaa hieman. Punaisessa tosin huomaa herkästi miten jotkut muotoilutuotteetkin tummentavat  :-\

Sääli tuo EHS shampoiden värisyöppöys koska pidän erityisesti siitä tervashampoosta. Tietääkö kukaan mitään hellävaraisempaa tervashampoota? Tykkään tosi paljon tervan tuoksusta mutta kovin pesevillä shampolla en voi enkä halua päätäni pestä..
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 03.11.07 - klo:22:19 »
Lifehairilla on ainakin joku Vanhan ajan hoitava tervashampoo, en ole kokeillut joten en osaa pesevyydestä sanoa... Eipä tuo kyllä näytä olevan kallis kokeilla, 2,50€ Lifehairin verkkokaupassa.
« Viimeksi muokattu: 03.11.07 - klo:22:21 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #44 : 03.11.07 - klo:22:21 »
Onhan olemassa XZ tervashampoo  ;).