Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146138 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #300 : 19.07.14 - klo:12:23 »
Ostin heräteostoksena Mustikkashampoon mökkeilyä varten ja kokeilin sitä eilen illalla. Hiukset tulivat puhtaiksi ja kiiltäviksi, enkä tarvinnut hoitoainetta. Eikä tukka tunnu rasvaiselta tai lähmäiseltä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #301 : 15.08.14 - klo:22:37 »
Ostin EHS:n valkoisen hoitoaineen lähinnä kokeillakseni CO-pesua. Hiuksista tuli ihan hyvät, mutta häiritsee vähän incistä löytyvä parabeeni, ja muutenkin vaikuttaa aine olevan pelkkiä kemikaaleja (vaikken nyt incistä niin paljon ymmärtänytkään). Samoin EHS sininen shampoo, vaikka siitä tuo parabeeni taitaa puuttua. Parabeenithan mm. mahdollisesti lisäävät rintasyövän riskiä.Shampoossa sulfaatti on toisena incissä - juuri luin netistä jutun shampoiden sulfaateista; sulfaatti kertyy elimistöön, pitkäaikaisvaikutuksia ihmiselimistölle ei tunneta. Mistähän löytyisi hyvä ja edullinen sarja ilman parabeeneja, sulfaatteja tai muitakaan myrkkyjä...erityisesti hoitsikka CO-pesuihin :)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #302 : 29.07.15 - klo:21:26 »
Hohoo! EHS -sarjaan tullut uutuuksia!  :o Tänään näin Espoon Mankkaan Tokmannilla EHS:n standillä uuden shampoon, hoitoaineen, ja pikavilkaisulla vaikutti olevan erikoishoito/hiusnaamio. Nämä olivat siis kuiville/värjätyille hiuksille ja vaaleanvihreähköissä pulloissa. En kiireessä ehtinyt lukemaan tarkasti tekstejä, mutta pullojen etupuolella luki "vehnänalkioöljy+omena". En nettisivuilta löytänyt vielä mitään infoa ko. tuotteista. ???

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 29.07.15 - klo:21:31 »
Oh, pitää tutkia hyllyt seuraavalla kauppareissulla! Olen aika niukanlaisesti sarjaa koskaan käyttänyt, tyyliin yhden pullon Mustikka-hoitista, mutta kotimainen ja nostalginen sarja on vähän niin kuin erityisasemassa kuitenkin. XZ tuo uutuutensa aina tosi vaatimattomasti myyntiin, näinköhän EHS noudattelee samaa linjaa.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 29.07.15 - klo:21:44 »
^^Oi, pitääpä kokeilla nuo kun tulee vastaan! Juuri tänään meinasin ostaa Mustikkashampoon mutta ajattelin että yritän käyttää ensin vanhoja pois.. No mutta uutuudet pitää testata silti  ;D

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #305 : 29.07.15 - klo:22:11 »
Joo, ovat sellaisissa hieman...hmmm..pastellisen vaaleahkoissa vihreähköissä pulloissa. Hiusten tehohoito (jos on siis sellainen) oli tuubipakkauksessa. Taisi lukea käsitellyille/kuiville hiuksille. Ja ainakin toisessa pullossa luki perinteisesti että silikoniton.

Pitää itsekin testata joku kerta. Ärsytti kun oli jotenkin siinä kiire ja ukko hoputtaa tietty vieressä. Se ei koskaan tajua tätä mun innostusta seilata hiustenhoito- ja ihonhoitotuotehyllyillä   ;D

edit. typo
« Viimeksi muokattu: 29.07.15 - klo:22:13 kirjoittanut Nakitar »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 04.08.15 - klo:23:00 »
Mäkin olen tavannut nuo uudet tuotteet Tokmannilla, muualla en ole nähnyt. Shampoo ja hoitoaine ovat silikonittomia, tehohoidossa muistaakseni näkyi olevan ainakin jokin amodimethicone-yhdiste. Pullot ovat kivat vaaleat helmiäispistaasit ja tuoksu tosi luonnollisen oloinen ja pehmeä. En voi sietää niiden mustikkatuotteiden tuoksua, mutta näistä olisi melkein voinut napata jonkin mukaan pelkän tuoksun perusteella...
1cFii, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 08.08.15 - klo:21:41 »
Olen tutkinut nyt Prisman ja CM:n, ei merkkiäkään uutuuksista. Harmi, kun Cittarissa olisi vielä ollut tarjous 3 kpl eehooässiä 4 eurolla, mikä on jo tosi hyvin... Pitää kai mennä Tarjoustalo koluamaan seuraavaksi.

Ja mitäänhän en tartte  ;D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #308 : 09.08.15 - klo:12:15 »
^ Itsekin tekisi mieli lähteä Tokmannille, ihan vain näiden uutuuksien takia. Kuulostavat liian houkuttavilta :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 09.08.15 - klo:12:38 »
^^Sama täällä, oon katsonut joka kaupan jossa oon käynyt mutta sitten unohdin käydä Tokmannilla kun olisi ollut mahdollisuus! Lähin Tokmanni on 30km päässä ettei ihan pyörällä viitsi lähteä :D Onneksi meidän kaupunkiin on Tokmanni rakenteilla, ei vaan oikein auta tähän hätään.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 09.08.15 - klo:14:00 »
Mä löysin tänään näitä uutuuksia minimanista! Löytyy siis muualtakin kuin tokmannista.  :) Tuoksu on purkista nuuhkittuna tosi kiva, yllättävän raikas ja sellainen kevyt, ei ole yhtään liian voimakas tuoksu.

Edit: Testasin jo shampoon ja hoitoaineen. Hoitoaineen kohdalla tuoksu olikin paljon voimakkaampi eikä niin raikas kuin shampoossa. Shampoo vaahtosi tosi hyvin, ei tuntunut liian pesevältä. Hoitoaine oli koostumukseltaan aika lirua, mutta muistaakseni EHS-sarjan tuotteiden hoitoaineiden koostumus on aina ollut hieman lirua? Hoitoainetta kului melko paljon tukkaan tuon lirumaisuuden takia.

Lopputuloksena tukka on tosi ilmava ja sopivan sileä. Mulle jäi loppufiilikseksi näistä tuotteista sellainen mukavan raikas tunne. Hoitoaineen vähän turhan voimakas tuoksu kyllä tökki, mutta se ei jäänyt tukkaan mitenkään voimakkaana vaan haihtui tosi nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 09.08.15 - klo:19:00 kirjoittanut wilma »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 11.08.15 - klo:18:50 »
En löytänyt edes Tokmannilta näitä uutuuksia, ne ovat päättäneet nyt piileskellä mun katseeltani  :D Onko kukaan muu turkulainen tehnyt havaintoja?

grace

• Vieras
« Vastaus #312 : 11.08.15 - klo:19:16 »
^ Länsikeskuksen Tokmannilta bongasin viikonloppuna, siellä ne oli piilotettu omaan ständiinsä keskikäytävälle, kauas muista hiustuotteista.  :P

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 11.08.15 - klo:20:34 »
^No voi vitsi, siellä mä just kävin ja mielestäni tongin lähimmät käytävät ja keskikäytävän koritkin (joista löytyi mm. EHS:n miesten tuotteita), mutta en varmaan sitten tarpeeksi kaukaa tai olin muuten vain puusilmä. Ei kyllä kovin onnistunut sijoittelu markkinoinnin kannalta sitten.  No, uusi yritys joku toinen päivä!

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 12.08.15 - klo:07:59 »
Olen nyt kerran kokeillut tuota EHS:n uutta omenahoitista. En voi kauheasti vielä arvostella, koska tein sillä vain co-pesun järvivedessä. Siinä käytössä ainakin toimi hienosti, tuoksui hyvin miedosti jonkin aikaa pesun jälkeen ja hiukset olivat mukavan ilmavat mutta sileähköt seuraavien päivien ajan. Mies on käyttänyt sekä shampoota että hoitoainetta normaalissa kotihiustenpesussa, ja oli oikein tyytyväinen. Hoitoaine on tosiaan aika ohutta, mutta kyllä se sinne hiukseen leviää. Totuttelukysymys siis.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v