Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146418 kertaa)

Poissa vadelma

• Haiven
  • *
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #315 : 12.08.15 - klo:19:10 »
Bongasin uudet omenatuotteet kotikaupungin Tokmannilta ja piti heti ostaa kaikki testattavaksi.  ;D
Tuoksusta ja pullojen ulkonäöstä tykkäsin kovasti ja ensikokemus shampoosta ja hoitoaineesta oli varsin positiivinen. Tehohoito on vielä koskematta hyllyssä, mutta uskoisin että tykkään siitäkin. Ainoo miinus noin ajatustasolla on tehohoidossa ilmeisesti oleva silikoni, mutta jos se ei lätsäytä hiuksia ja muuten toimii niin annettakoon anteeksi.

Edit. Tehohoito oli pienoinen pettymys odotuksiin nähden. Ihan ok, mutta halvempi ja silikoniton hoitoaine on parempi.
« Viimeksi muokattu: 20.08.15 - klo:21:32 kirjoittanut vadelma »
Hennot hiukset, vaalennettu, kasvatusta ja tehohoitoa.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 13.08.15 - klo:18:03 »
Noniin pääsinpähän Tokmannille! Ostin shampoon ja hoitoaineen, tehohoito jäi hyllyyn koska on puolet pienempi ja euron kalliimpi kuin hoitoaine eikä sen inci kuitenkaan mitenkään kovin ihmeellinen ollut hoitoaineeseen verrattuna. Tuoksu on minusta hyvä, en vain oikein osaa kuvailla sitä mutta tuoksuu vähän tutulle. Huomenaamulla pääsen testaamaan!

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 13.08.15 - klo:18:30 »
Jaksaisko joku näpytellä noiden uusien tuotteiden incejä tänne? :)

Edit. alas, jee kiva!
« Viimeksi muokattu: 13.08.15 - klo:19:57 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 13.08.15 - klo:18:56 »
Uudet tuotteet ovat nyt näkyvillä verkossakin, incit löytyvät siis myös:

Shampoo Plus
Hoitoaine Plus
Tehohoito Plus
1cFii, oma väri.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 13.08.15 - klo:22:14 »
Olis kiva kuulla käyttökokemuksia tuosta tehohoidosta, ja varsinkin jos joku osaisi verrata sitä XZ:n niittyvillla-tehikseen kosteutustehossa. :) Incin perusteella näyttäis ihan hyvältä, sen verran kun niitä osaan tulkita.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 14.08.15 - klo:14:44 »
Minä olen tykännyt tuosta tehohoidosta. Minulla on kiharat ja helposti kuivavat hiukset. Tukka ei lätsähdä mistään. Tuo siloitti kivasti ja toi kiiltoa. Muuten aika samanlainen niittyvillan kanssa, mutta silikoni tuo pienen muovimaisen tunteen. Itselle se on hyvä, kun on karhea tukka.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 16.08.15 - klo:20:57 »
Mä oon nyt pari kertaa pessyt shampoolla ja hoitoaineella ja tykkään kyllä setistä! Tuoksu on yllättävän "parfyymimäinen" suihkussa ja jää mulla vähän hiuksiinkin mutta tykkään tuoksusta joten ei haittaa. Shampoo on mun makuun juuri sopivan pesevä, tukka jää melko sileäksi ja takuttomaksi mutta tyvestä tuntee että tukka on kuitenkin selvästi puhdas eikä mikään liiska. Hoitoaine on tosiaan melko lirua mutta siloittaa silti hiukset aivan kiitettävästi ja kuivana tukka onkin tosi tosi sileä! En tiiä johtuuko viimeviikon Elumen-värjäyksestä vai tästä setistä mutta sain ensimmäistä kertaa tukan föönattua TT Blow-styling-harjan avulla sileäksi, ennen on jäänyt paljon enemmän pörröä!
Pätevä "arkisetti" siis,  välillä sitten pesee vähän tujummalla shampoolla ja käyttää hoitavampaa hoitoainetta.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #322 : 17.08.15 - klo:14:34 »
Mäkin voin näitä kehua, tukka on sileä ja kiiltävä ilman, että tuuheus kärsii. Ostin omani Tokmannilta, mutta K-Supermarketista bongasin myös. Olisin voinut tehohoidonkin testata, mutta sitten iski piheys. 6 euroa EHS tehohoidosta tuntui jotenkin paljolta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 18.08.15 - klo:13:57 »
Sain lopulta nämä käsiini, kun hortoilin aikani Tokmannilla. Siellä oli tarjous 2 kpl 4 e ja ainakin kassakone antoi sen alennuksen myös tuosta tehohoidosta, vaikka tarjouksessa mainittiinkin vain shampoo ja hoitoaine. Hinnat oli merkitty erikseen vain edellämainituille, joten tehiksen normaalihintaa en tiedä, mutta itse siis maksoin kaikista kolmesta yhteensä 6,49 (shampoo norminihtaan 2,49 ja hoitis + tehis yhteensä 4 e).

En sitten tiedä onko tuo myymäläkohtainen virhe ja tehohoidon oikea hinta kalliimpi, mutta kuitissa ne ovat noin.

Pääsevät tänään testiin, tuoksu ainakin on tosi miellyttävä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 18.08.15 - klo:19:22 »
Siellä Tokmannilla mistä tuotteet ostin oli shampoo ja hoitoaine 2,49 kappale ja tehis 3,49. Kuusi euroa halpistehiksestä kuulostaa kyllä jo paljolta, miten voi muutenkaan olla noin iso hintaero kauppojen välillä  0_0

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 19.08.15 - klo:10:31 »
Tokmannilla katsoin näitä uutuus-tuotteita, ja INCI oli kaikissa hyvä. Oli panostettu sisältöön, eli ei luulisi olevan kovin huonoja markettituotteiksi nämä uutuudet. Ainakin saisi syyn suosia suomalaisia hiustenhoitotuotteita.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 19.08.15 - klo:12:00 »
Ensivaikutelma näistä tuotteista, etenkin shampposta, oli todella positiivinen. Kaipaan pesutulokselta pehmeyttä ja siloitusta, musta samalla kuitenkin massamaista tuuheutta -- en voi sietää sellaista liukasta silkkisyyttä, joka saa pään tuntumaan siltä kuin hiuksia ei olisi ollenkaan. Luonnonkiharana karhea tuuheus on kuitenkin sekin huono.

Näillä tuntuisi tulleen juuri sellainen toivomani tulos, eli hiuksissa on ihanaa pehmeyttä, kiharat ovat nätisti esillä, ne ovat terhakat ja ilmavasti koholla päänahasta. Shampoo pesi muhkealla vaahdolla ja huuhtelun jälkeen tunne oli melkein kuin hoitoaineen jäljiltä, selvä ja pehmeä ilman narskuvuutta. Tämä on iso plussa. Hoitoaine oli aika löysää, mutta ihan ok.

Tehohoitoa en vielä testannut.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #327 : 19.08.15 - klo:18:09 »
Mua kiinnostaisi kovasti tuo uusi omenashampoo. Te jotka ootte jo ehtiny testata niin luuletteko että sopisikohan tuo melko nopeasti rasvoittuville hiuksille? Etsinnässä olisi hellävarainen mutta suht pesevä shampoo vaaleille hiuksille..
1cFii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 20.08.15 - klo:15:03 »
^Mulla on rasvoittuvat hiukset jotka pesen joka toinen päivä, niin on tuo uusi shampoo ainakin pitänyt pesuvälin samana.  Eli pitää hiukset yhtä puhtaina kuin mikä tahansa muukin shampoo, en ole huomannut hirveästi eroja silikonittomissa shampoissa muuten kuin joissain tosi hellävaraisissa. Kannattaa kokeilla :)

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #329 : 20.08.15 - klo:17:23 »
^
Ok, mulla on sama pesuväli. Täytynee käydä hakemassa tuo ompposhampoo kokeiluun. Kiitos!  :ts
1cFii