Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146375 kertaa)

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #330 : 21.08.15 - klo:15:48 »
Mä ostin nyt testattavaksi tuon uuden tehohoidon. Oon muutaman kerran sitä käyttänyt, ja vaikuttais siltä että se jättää mulla tukan hiukan sähköiseksi.  :-\ Ostin tuon siis XZ niittyvilla-tehiksen tilalle, joka on mulla taltuttanut sähköisyyttä hyvin. Tosin niittyvillaan sekoitan aina mukaan pienen määrään silikonipitoista hoitoainetta, että saan tukan sileän tuntuiseksi. Ajattelin silti, että testaan varmaan myös uuden sarjan "tavallista" hoitoainetta, vaikka tehiksessä luultavasti palaan niittyvillaan.

Omenashampoota en varmaankaan osta lainkaan kokeiluun. EHS koivushampoo toimii mulla niin hyvin, etten voi melkein parempaa kuvitellakaan. Tosin hiljattain ostin vaihtelun vuoksi kokeiluun mustikkashampoon, testatakseni miten se nykyisin mulle sopii, ja mun tukkaa se takuttaa toisin kuin koivushampoo ja pesee myös turhankin voimakkaasti.         

Tuossa aiemmin oli näköjään tehiksen hinnasta puhetta, itse maksoin Tokmannilla 3,50e. Tosiaanko jossakin kiskovat 6e!?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #331 : 21.08.15 - klo:15:49 »
Kuinka vahva tuoksu noissa uutuuksissa on? Jos kerran parfyymimainen :o Mutta ei kai mitään Tigimäistä vahvaa tuoksua? Kiinnostais jossain kohtaa kokeilla ainakin shampoota ja hoitista.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 21.08.15 - klo:16:17 »
^ Ei nyt mitenkään mahdottoman vahva eikä se jää kovin pitkäksi aikaa hiuksiinkaan, mutta omasta puolesta voin sanoa että ainut miinuspuoli näissä tuotteissa oli tuo tuoksu. Etenkin hoitoaineessa tuoksu on selkeästi voimakkaampi ja mä en oikein pidä tämän tyylisistä tuoksuista.

Mä sain shampoon ja hoitoaineen käyteltyä nyt loppuun, ja taidan kyllä seuraavalla kauppareissulla ostaa lisää. Ei ihan vedä vertoja XZn niittyvillalle, joka on mun lempparituote tällä hetkellä, mutta tulee hyvin kakkossijalla. Hinta/laatu suhde kohdillaan kuitenkin.  :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #333 : 21.08.15 - klo:16:19 »
Siellä Tokmannilla mistä tuotteet ostin oli shampoo ja hoitoaine 2,49 kappale ja tehis 3,49. Kuusi euroa halpistehiksestä kuulostaa kyllä jo paljolta, miten voi muutenkaan olla noin iso hintaero kauppojen välillä  0_0

K-supermarketissa oli tuo 6 euron hinta tehohoitikselle, mutta hoitoaine ja shampoo maksoivat 1,95 €, eli jopa halvemmat kuin Tokmannilla. En tajua miten tuo kuusi euroa on perusteltu :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 21.08.15 - klo:18:53 »
Musta noissa omenatuotteissa, ja etenkin hoitiksessa, on aika vahva tuoksu ja hiukset tuoksuu kuivanakin selvästi. En löydä siitä sitä omenaa, vaan on tosiaan enemmän parfyymimäinen ja jos pelkän tuoksun perusteella pitäisi arvata purkin väri, niin arvaisin jotain tummaa roosaa tms.  :D

Pesuteholtaan shampoo on sopiva, eli ei jätä narskuvaksi. Hoitis on koostumukseltaan ohutta lirua, mutta yllättäen siloittaa tarpeeksi, mutta ei vedä tukkaa päätä myöten. Jokivedellä pestyt hiukset oli jo ihan mahtavat: kuohkeat, runsaat ja sileät, joten onkin harmi ettei kotioloissa saa aivan niin täydellistä tulosta. Siltikin omenat on kyllä markettituotteiksi erinomaisia ja hinta-laatusuhde on loistava eli melkeinpä jo HG-titteliä napsuu täältä. :ts

Nämä uudet EHS:t ja XZ:n Energisoiva hedelmä-linja pienimuotoisesti palautti mun uskon markettituotteisiin. Samaan syssyyn saa paremman omantunnonkin kotimaisten tuotteiden ostosta kun ei tarvi tilailla ulkomailta aivan kaikkea.

Pystyisköhän tuota tehohoitoa käyttämään latvasuojana..?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Monfort

• Haiven
  • *
« Vastaus #335 : 21.08.15 - klo:21:55 »
Musta noissa omenatuotteissa, ja etenkin hoitiksessa, on aika vahva tuoksu ja hiukset tuoksuu kuivanakin selvästi. En löydä siitä sitä omenaa, vaan on tosiaan enemmän parfyymimäinen ja jos pelkän tuoksun perusteella pitäisi arvata purkin väri, niin arvaisin jotain tummaa roosaa tms.  :D
Eli ei tuoksu yhtään sellaiselta kirpeältä vihreältä omenalta? Tekee mieli ostaa testiin, mutta en yhtään tykkää omenatuoksuista :P

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 22.08.15 - klo:01:40 »
^ Mun mielestä ei.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #337 : 22.08.15 - klo:12:13 »
Katselin näitä uusia parisen viikkoa sitten kaupassa, kun olivat juuri tulleet. Ostamatta jäi, mutta väärästä syystä. Muistin, että olivat silikonisia, mutta ainoastaan tehiksessä oli silareita. Kaupasta lähti sitten eilen mukaan hoitis, kun olikin silariton. Vasta suihkuun mennessä muistin, miksi jäivät ekalla kerralla kauppaan: se tuoksu! Parfyymi. Muuta en oikein keksi. Ei ainakaan mitään omenaista. Onhan sinisessä shampoossakin perusparfyyminen tuoksu, mutta tämä on todella voimakas. Nähtäväksi jää, tuleeko käytettyä. Meni käyttökokemuksetkin ihan ohi, kun järkytyin siitä hajusta ;D Suosittelen haistamaan etukäteen, jos on tarkka tuoksuista!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #338 : 30.08.15 - klo:20:53 »
Ihan sattumalta hoksasin EHS facebookista uutuustuotteet ja samana iltana törmäsin niihin Tokmannilla, joten oli pakko kaapata tehohoito matkaan. Täytynee vissiin hakea sarjan muutkin tuotteet, sillä syväpuhdistavan shampoon jälkeen saunamuhitukseen laitettu tehis oli oikein miellyttävä kokemus! Tykkäsin tuoksusta ja epäilin koostumusta, mutta tykkään! Pitkiin ohuisiin hiuksiin, joita on paljon, tämä teki hieman karheuttavan vaikutuksen eikä hiukset menneet ihan sliipatuiksi. Tangel teezerillä tukka aukesikin suht moitteettomasti.. Annoin sitten tukan kuivata itsekseen ja hiuksista tuli mukavan pehmeät ja raikkaat. Saatan jopa tykätä tästä enemmän kun Niittyvilla tehiksestä, joka on viimeisimmäksi ollut saunakäytössä.  :l

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #339 : 03.09.15 - klo:23:23 »
Nyt uutuudet olivat saapuneet Prismaankin. Hintaa näytti olevan hieman vähemmän kuin Tokmannilla, muistaakseni shampoo ja hoitoaine 2,35 e ja tehis 3,35 e.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 05.09.15 - klo:08:46 »
Olen käyttänyt näitä nyt tiiviisti ja tyytyväisyys senkun kasvaa. Todella hyviä tuotteita ovat, helliä ja hoitavia, mutta eivät lätsäytä yhtään. Mielestäni tuoksu ei ole mikään kovin voimakas, enkä löydä siitä erityistä parfyymimäisyyttäkään.

Päänahkani on rasvoittuvaa sorttia ja pesuväli on (1-)2 päivää, samaa luokkaa tällakin.

CO-pesussa en ole testannut, mutta tuntumaltaan hoitoaine on sellainen, että voisi sopia täydellisesti siihenkin.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #341 : 12.09.15 - klo:09:14 »
Pääsinpähän minäkin vihdoin kokeilemaan näitä uutuuksia!

Shampoo oli paksua ja erittäin hyvin vaahtoavaa. Pesi hyvin, mutta ei yhtä voimakkaasti kuin EHS:n sininen shampoo, eikä tämä takuttanut ollenkaan. Hoitoaine on tosiaan aika lirua, koostumukseltaan vähän samanlainen kuin mustikka, ehkä vielä vähän vetisempi. Suihkussa ei tuntunut erityisen siloittavalta, ainakaan tällaiselle Tresemme Naturals -hoitoaineeseen tottuneelle. Tehohoitoa kokeilin jätettävänä, koska kaipaan jotain todella kosteuttavaa hoitoainetta siihen tarkoitukseen.

Hoitoaineesta tai tehohoidosta en ollut erityisen vakuuttunut, tosin mun toiveet oli ehkä vähän liian korkeella. ;D Mitään superkosteuttavia nämä eivät ole, mutta ihan jees kuitenkin, ja varmasti käytän loppuun, vaikka tuskin ostan toiste. Komppaan kyllä Triinaa siinä, että eivät tosiaan lätsäytä yhtään, vaikka hoitotehoja kuitenkin löytyy.

Shampoo oli kuitenkin sen verran kiva, että varmasti jää käyttöön.
Cogito ergo doleo.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #342 : 17.09.15 - klo:21:37 »
Kokeilin tuota uutta omenahoitista CO-pesussa. Aiemmin olen käyttänyt Tresemme Naturalsia, ja siihen verrattuna tämä oli mielestäni vaikeampi emulgoida hiuksissa, ja siitä syystä ainetta kului melkoinen määrä. Lopputulos oli hyvä ja vastasi aikalailla Tresemmeä - tukka on kiiltävä ja ilmava. Tykkään! EHS:n kotimaisuuden vuoksi voisin hyvinkin vaihtaa Tresemmen tähän :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 04.10.15 - klo:22:39 »
Kokeilin myös noita EHS uutusjuttuja! Ostin hoitoaineen ja tehohoidon, sopivat ainakin mun osaksi värjätylle (mädäksi vaalennetulle) ja osaksi omaa hiusta olevalle letille. Hiukset jäi mukavan pehmeiksi ja ilmaviksi.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 09.11.15 - klo:20:00 »
Uusi omenahoitis pelittää mukavasti mun värjäämättömään pitkään polkkaan, mutta en kyllä yhtään tykkää tuoksusta. Liian voimakas ja parfyymimäinen (ei yhtään omena). En osta toista pulloa tuon tuoksun takia.