Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146561 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #360 : 16.02.16 - klo:21:05 »
^ Mustikkahoitoaineessa ja Omena-tehohoidossa on silikonia, mutta muissa ei ainakaan aiemmin ole ollut.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 23.04.16 - klo:19:26 »
Olen käyttänyt EHS hoitoainetta co-pesussa, mutta nyt kokeilin sitä shampoopesun jälkeiseen hoitoon. Se selvitti hiukset yllättävän hyvin. Ehkä käytänkin loppupullon hiusten hoitoon, sillä co-pesussa tuo jättää hiukset hieman rasvaisen tuntuisiksi.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 15.07.18 - klo:12:02 »
Olen joskus ostanut sen vihreässä pullossa olevan lasten shampoon ja eilen pesin hiukset sillä. Aivan mainio shampoo! En tarvitse edes hoitoainetta tuon kanssa. Hiuksista tulee lisäksi puhtaat. Toivottavasti tuota myydään vielä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 04.12.18 - klo:14:14 »
Olen tykännyt todella paljon niistä Plus-sarjan vaaleanvihreissä pulloissa olevista venhänalkio & omena -tuotteista, mutta ne ovat olleet useammassa kaupassa loppu ja Prismasta löytyi samanniminen, mutta marjapuuronvärisissä pulloissa. Kotisivuilla on edelleen vanhojen pullojen kuva. Ovatko ne ihan samaa tavaraa silti? Tuo on melkeinpä yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista omille hiuksilleni.