Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146321 kertaa)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #45 : 04.11.07 - klo:16:17 »
Onhan olemassa XZ tervashampoo  ;).

On, ja se pesee muistaakseni aivan narskuvaksi tukan ja kuluttaa väriä yhtä paljon kuin EHS  :-\

Lifehairilla on ainakin joku Vanhan ajan hoitava tervashampoo, en ole kokeillut joten en osaa pesevyydestä sanoa... Eipä tuo kyllä näytä olevan kallis kokeilla, 2,50€ Lifehairin verkkokaupassa.

Tuon tervashampoon kuvauksessa oli tällainen teksti:
"Vanhan ajan tervashampoo
Mieto tehokkaasti pesevä shampoo jokapäiväiseen käyttöön. Sisältää aitoa hautatervaa. Sopii kaikille hiuslaaduille."

Saakohan tuota marketista, siellä sivuilla näkyi nimittäin LactoLineä ja sehän on ainakin marketissa myytävä sarja. Voisin kyllä silti kokeeksi ostaa jos vain löydän tuota marketista, en millään viitsisi tilata parin euron purnukkaa kun siihen taitaa kuitenkin tulla postikulut päälle..  :-\
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #46 : 09.11.07 - klo:21:44 »
^Oon nähnyt tuota tervashampoota noissa halpakaupoissa. Siellä olivat muistaakseni vähän hullussa paikassa. Hiustenhoito-osastolla, mutta muistaakseni joidenkin hiusvesien tms. seassa.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 12.11.07 - klo:09:38 »
Ostin tänään vapaa-valinnasta ehs:n lasten shampoo&hoitoaine -putilon. Ilmeisesti joku 2in1 tuote. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin purkissa lukee erittäin hellä suomalainen ;) Purkki on ihanan vihreä, ja tuoksu on omenainen :-* Onkohan joku uutuus?

Oletko jo testaillut? Lopputulos? Peseekö hyvin aikuisen pään, takuttiko, jääkö tuoksu hiuksiin, vaahto?

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 12.11.07 - klo:10:00 »
Ostin tänään vapaa-valinnasta ehs:n lasten shampoo&hoitoaine -putilon. Ilmeisesti joku 2in1 tuote. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin purkissa lukee erittäin hellä suomalainen ;) Purkki on ihanan vihreä, ja tuoksu on omenainen :-* Onkohan joku uutuus?
Oletko jo testaillut? Lopputulos? Peseekö hyvin aikuisen pään, takuttiko, jääkö tuoksu hiuksiin, vaahto?

Minä testailin tätä juuri. Ihana tuoksu tosiaan, mutta muuten tämä oli mielestäni kuin muutkin EHS shampoot - pesee hyvin (vähän liiankin, ei tosin tullut narskuvat hiukset) ja takuttaa. Tuoksu ei mielestäni jäänyt hiuksiin ainakaan voimakkaana, en muista huomanneeni sitä ollenkaan enää pesun jälkeen. Ihan keskiverto shampoo, ei erityisen hellä mielestäni.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #49 : 28.11.07 - klo:22:48 »
^^Ääh, en mä mitään pääse testailemaan, kun pitää kuluttaa noita vanhoja kämäsiä pois ;) Pirun lakko.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 29.11.07 - klo:09:54 »
Kokeilin EHS hiushoitoa CO:ssa ja täytyy kyllä sanoa ettei ollut yhtä toimivaa kuin Hunajahoito. Kuluttelen tuon nyt pois mutta tuskin ostan uudestaan.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

nesayem

• Vieras
« Vastaus #51 : 31.12.07 - klo:14:09 »
Mistä voisin löytää EHS:n hunajahoitoa?
Olen käynyt läpi jo mm. Sokoksen ja valintatalojen valikoimat, mutta ei löydy.  :-\
EDIT: Ja täältä päin Suomea ei ainakaan tota Vapaa-Valintaa löydy  ;D
« Viimeksi muokattu: 31.12.07 - klo:14:11 kirjoittanut nesayem »

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 31.12.07 - klo:14:22 »
^ Mä olen ostanut omani tavan Alepasta.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 31.12.07 - klo:14:56 »
^^ Täällä ainakin on kaikissa muissa kaupoissa paitsi Sokoksella. Mm. Prisma, Citymarket, Tokmanni..

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #54 : 02.01.08 - klo:15:28 »
^Ja anttilasta taitaa löytyä myös.

Mutta asiaan, se lasten omenashampoo on ihanaa! Pesee hellävaraisesti (ei kuitenkaan jätä lähmäiseksi) ja tuoksu on mitä ihanin. Pullokin on tosi pirtsakan näköinen. Hinnasta myös plussaa ;) Ostan varmasti uudestaan.

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 02.01.08 - klo:15:56 »
Mutta asiaan, se lasten omenashampoo on ihanaa! Pesee hellävaraisesti (ei kuitenkaan jätä lähmäiseksi) ja tuoksu on mitä ihanin. Pullokin on tosi pirtsakan näköinen. Hinnasta myös plussaa ;) Ostan varmasti uudestaan.

Minäkin niin haluaisn pitää tästä shampoosta, mutta muutaman kokeilukerran jälkeen on pakko todeta ettei se sovi minulle. Se tosiaan pesee hellävaraisesti ja tuntuu jopa kosteuttavalta (vähän niin kuin Mopin Hydrating), mutta mun hiukset pysyy puhtaina vain noin puoli vuorokautta pesun jälkeen. Muuten pesen hiukset vain joka toinen päivä. Vaikka shampoo vaahtoaa hyvin se ei puhdista päänahkaani tarpeellisen tehokkaasti. Tuoksusta pidän todella paljon (raikas vihreä omena) joten käytän tätä shampoota aina kun tiedän että joudun pesemään hiukset seuraavana päivänä joka tapauksessa.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 02.02.08 - klo:14:23 »
Mun hiusmömmöostoslista senkun kasvaa  :D

Nyt tekis niin kamalasti mieli käydä ostamassa jotain EHS:n tuotteitakin, vaikka ei oikeasti ole edes nyt tarvetta millekkään uusille hiusaineille. Tuo tuoksujuttu vaan kuulostaa niin hyvälle kun tykkään siitä että hiukset tuoksuisivat vielä senkin jälkeen kun ovat jo kuivuneet. Eipä kyllä ole tullut vastaan muutakuin yksi shampoo joka tuoksuu vielä pitkään pesun jälkeenkin hiuksissa, joku kampaamon vihreä pullo mutta se tuoksui kylläkin jollekkin axelle lähinnä ;D

Noissa EHS:n shamppoissa ja hoitoaineissa on varmaan ainakin osassa silikoneja? Hitsi mun on kyllä pakko opetella itsekin lukemaan noita incejä ettei tarvitse täällä joka ketjuun tunkea kyselemään että onko siinä sitä ja tätä :-X
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 02.02.08 - klo:14:25 »
^Ei oo ehs shampoissa eikä hoitoaineissa silikonia.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #58 : 02.02.08 - klo:14:34 »
Minulle EHS sininen on yhtäkuin syväputsari, jättää kyllä hiukset mukaviksi, pehmeiksi, tosin takkuun. Kiiltoa tekee kummasti ja parin pesun putkella alkaa kutitella päänahkaa. Tuli tässä mieleeni raportoida Markettiketjun juttujen vuoksi :)

Tuntuu olevan kiva hellempi syväputsari laitettavaksi ennen muhituksia, tuntuu avaavan riittävästi niiden alle.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 02.02.08 - klo:18:42 »
Olen kolmesta kaupasta jo etsinyt tuota EHS:n Hunajahoitoa, mutta ei ole ollut hyllyssä kuin EHS:n perus shampoo ja hoitis.  :-\
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä.