Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146711 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #60 : 02.02.08 - klo:20:18 »
Minulle EHS sininen on yhtäkuin syväputsari, jättää kyllä hiukset mukaviksi, pehmeiksi, tosin takkuun. ....
Tuntuu olevan kiva hellempi syväputsari laitettavaksi ennen muhituksia, tuntuu avaavan riittävästi niiden alle.
Mä oon ihan samaa mieltä ja tohon tarkoitukseen tää EHS sininen onkin ihan loisto. Jos tukka on todella likainen ja aion muhitella tehiksiä niin useimmiten käytän tätä, ja erittäin hyvin pelittää :-*

Tekis mieli kokeilla tota omppushampoota kanssa.. Jos ny ees jotain sais kuluteltua eka pois ::) Tää on toivotonta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #61 : 03.02.08 - klo:18:57 »
Vai että on EHS:llä lasten omenashampoo! No tuohan on pakko metsästää käsiinsä, rakastan omenantuoksua ja jos on vielä hellävarainen niin kuulostaa erittäin hyvältä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 03.02.08 - klo:21:27 »
^ Se taisi olla niin, että siinä on hoitoaine ja shampoo samassa? Jos en ihan väärin muista. Eli silloin siinä luultavasti on silikonia. Näin ainakin muistelen, kun itsekin olisin ostanut, mutta taisi jäädä sen takia kauppaan.

Poissa Vovka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #63 : 03.02.08 - klo:21:28 »
^ Miunkin muistaakseni se oli joku tällainen lasten 2 in 1 -juttu.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #64 : 03.02.08 - klo:21:56 »
^^ Ahaa okei. Kiitos tiedosta. Pitääpä siis katsoa, että sisältääkö silikonia vaiko ei. Riippuu mullakin sitten siitä ostanko. Harmi, jos on, kun omenantuoksuisia hiusjuttuja on vain liian vähän.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 03.02.08 - klo:22:25 »
^ei tuo mun mielestä sisällä silikonia. en kylläkään voi tarkistaa, kun olen heittänyt oman pullon jo pois, mutta itsekin välttelen silikonia shampoissa enkä olisi tuota ostanut jos siinä silikonia olisi ollut.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 03.02.08 - klo:22:35 »
Tässä on EHS:n Lasten shampoo&hoitoaineen inci:

Aqua, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Glycerin, PEG-4 rapeseedamide, Glycol distearate, Cocamide MEA, Sodium chloride, DMDM hydantoin, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Perfum, Laureth-10, Citric acid

Minun harjaantumaton silmäni ei löytänyt tästä silikonia. Paremmin tietävät voivat vielä varmistaa.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 03.02.08 - klo:22:39 »
^ Ei ole silikonia. Olen sitten varmaan suoraan vetänyt johtopäätöksen siitä 2 in 1:sta, että siinä on silikonia. ;D Niinhän niissä lähes aina kyllä on. Sitten pitää kyllä minunkin miettiä tuon ostoa vielä uudestaan, INCI näyttää ihan hyvältä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #68 : 03.02.08 - klo:22:41 »
^ Mitenkäs, onko pHsta mainintaa purkissa?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #69 : 03.02.08 - klo:22:42 »
 Mä kanssa katselin, että INCI näyttää varsin hyvältä, niin kunhan tuo sinipurkkinen loppuu niin täytyypä kipaista ostamaan tuota omppushampoota :) Tosin siihen menee tovi ellei vahingossa lorauttele enemmän tuota sinistä, kourallisen kerralla ;D Tosin ainakin on edullista, että hyvinhän sen voi ostaa.

Kiitos nanai, kun kirjoitit tuon!

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 03.02.08 - klo:22:42 »
^ Eipä kestä :)

^ Mitenkäs, onko pHsta mainintaa purkissa?

pH on 6,0
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 01.03.08 - klo:21:57 »
Hunajahoitis on outoa kamaa. Korostaa tämän tukan luontaista liukkautta kerrakseen, antaa kiiltoa mutta tukka ei silti tunnu kovin hoidetulta tämän jälkeen. Vaikka hyttyset voivatkin laskea liukumäkeä hiuksissani tuon käytön jälkeen. Nenä kutisee käytön jälkeen, liekö jotain allegiaa... CO-pesuissa tykkään kyllä käyttää hunajahoitoa.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #72 : 01.03.08 - klo:22:35 »
Taitaa olla shampoo omiin hiuksiini liian pesevää ja hoitoaine taas ei hoida tarpeeksi (sininen ja valkoinen)... Noh, nyt hiukset on ainakin ilmavat jne. mutta tuntuu menevät takkuun koko ajan. Paljon paremmin sopii tähän päähän jotkut kosteuttavamman ja lätsäyttävämmät tuotteet.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 02.03.08 - klo:22:25 »
^ Kannattaa kokeilla sitä hoitoainetta CO-pesuihin, on ainakin mun lemppari siihen tarkoitukseen.  :)
3a F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 08.05.08 - klo:10:49 »
ensin en voinut usko tuohon hunajahoitoon kun yleensä nämä hiukset vaatii todella hoitavia tuotteita.. Olen silti tyytyväinen tuohon hoitikseen.. Yleensä kaikki silikonittomat tuotteet vie hiuksista kiillon (näin minulla) mutta tuo hunajahoito vain on lisännyt sitä  :-*

Käytin eilen muhittelussa ja todella pehmeät, kiiltävät hiukset tuli :)
Ei hamppulatvoista tietoakaan. Haju on.. Hmm.. Minusta haisee saippualle :D Mutta onko se mielestäni paha vai hyvä, niin en ole sitä kauheasti miettinyt :) Toisaalta, tekee varmaan hiuksille hyvää käyttää tällasita "miedompaa" hoitista välillä.. Tuntuu että nuo kalliit super hoitavat eivät oikein toimi enää.. Saas nähdä kauan hunajahoitis toimii vai alkaako hiukset pikkuhiljaa kuivumaan..

Ostan kyllä jatkossakin :)

Omani löysin Citymarketista, tosin Tarjoustalossakin näytti olevan.