Kirjoittaja Aihe: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen  (Luettu 146322 kertaa)

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: EHS - Erittäin Hieno Suomalainen
« Vastaus #75 : 25.08.08 - klo:15:42 »
Tarjoustalosta sai kaupanpäälle EHS lasten shampoon kun osti jonkun EHS-tuotteen  :o (hurja 1,50 € sijoitus valkoiseen hoitikseen co-pesua varten ja vielä tungetaan väkisin toinen puteli ilmaiseksi ;D)

Mahtaisiko tuo lasten shampoo olla vähemmän väriä vievä kuin muut EHS:t? Luulisi että jos se on mietoa ja hellää niinkuin siinä luvataan, niin voisi värikin pysyä päässä. Onko jollain kokemusta?
1c F i

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 25.08.08 - klo:15:46 »
^ hellemmin pesevää ja ihanan tuoksuista, hyvä raikas omenatuoksu joka myös jää vähän hiuksiin. Ostin vastaavasta tarjouksesta ihan otsatukan pesuun, mutta kyllä tuota tulee käytettyä mielellään muutenkin. Värinkestosta ei oikein voi sanoa mitään koska omassa tukassa on henna eli se ei lähde vaikka mäntysuovalla porstaisi. Incin perusteella kuitenkin taattua EHS-laatua. (yksi lempparisarjoistani)

Jos tukkasi ei siitä tykkää niin se toimii tarvittaessa myös kylpyvaahtona tai käsisaippuana ;D
this too shall pass.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 25.08.08 - klo:18:01 »
Olen kokeillut co-pesuun ehs-sarjan hunaja- ja tavallista hiushoitoa. Tuo hunajahoito saa päänahkani vähän kutisemaan, mutta pesee kyllä ihan hyvin. Tavallinen hiushoito taas on paras aine, mitä olen co-pesuun kokeillut. Minusta tuolla on tosi helppo pestä, kun vaahtoaakin niin hyvin, eikä ärsytä herkkää hiuspohjaanikaan, vaikka pesen tuolla n. kolme kertaa viikossa (ja kerran viikossa shampoolla).
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 29.08.08 - klo:10:47 »
Olen kokeillut co-pesuun ehs-sarjan hunaja- ja tavallista hiushoitoa.

Samoin. Hunajahoito ei tuntunut pesevän hyvin ensimmäisillä kerroilla, mutta tykästyin siihen vähitellen. Se nimittäin alkoi toimia ajan mittaan (tai mä opin pitämään sitä päässä tarpeeksi kauan ja emulgoimaan hyvin... tai se on joku henkimaailman juttu, jota en vain ymmärrä  :P)

Ostin muutama päivä sitten Alepasta EHS:n valkoisen hoitiksen ja olen pessyt kahdesti sillä. Hyvin menee niinkin. Taidan pitää siitä jopa enemmän kuin hunajahoidosta. Ei näistä kumpikaan sentään voita käyttömukavuudessa XZ:n suklaa-vaniljaa (tykkään vähemmän lirusta hoitiksesta), mutta hinnasta plussaa EHS:lle. Sehän tässä on tärkeintä, että lopputulos tyydyttää.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Caprella

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #79 : 29.08.08 - klo:11:43 »
Mä taas tykkään just EHS:n lirusta koostumuksesta co-pesussa. Se vaahtoaa ja levittyy hyvin eikä tarvitse lisätä niin paljon vettä emulgoidessa. Jonkun paksumman hoitiksen kanssa usein käynyt niin että oon lisänny jotenkin liikaa vettä ja se hoitoaine on huuuhtoutunut liian äkkiä pois...  :P
1c F i

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #80 : 29.08.08 - klo:23:32 »
Mulla toi hunajahoito teki hiuksista jotenkin rasvaisen ja raskaan tuntuiset...  :-\ Tuoksu on mitä ihanin, mut toimivuutta ei ole :P

Blitz

• Vieras
« Vastaus #81 : 30.08.08 - klo:11:00 »
Mulla on tota terva-shamppoota ja toimii kuin unelma  :) tuoksukin on jumalainen

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 30.08.08 - klo:17:32 »
Mulla toi hunajahoito teki hiuksista jotenkin rasvaisen ja raskaan tuntuiset...  :-\ Tuoksu on mitä ihanin, mut toimivuutta ei ole :P

Sama tilanne heinäkuussa sitä ensimmäisiä kertoja käyttäessäni. Sittemmin se toimi. Pidin välillä siitä taukoa ja käytin toista hoitista.

Olisiko syynä esim. vaikutusaika? Pidin sitä aluksi vain vartin ja silloin oli tuloksena lähmäletti. Nykyisin annan olla suunnilleen puoli tuntia. Eihän samat aineet tietysti toimi kaikilla samalla tavalla (eikä näköjään samallakaan ihmisellä joka kerta)....
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #83 : 30.08.08 - klo:17:49 »
^ Mulla tuo hoitsikka oli juurikin jotain puoli tuntia päässä.
Aion kyllä siltikin käyttää tätä jatkossa, en siis luovuta, vaikka ensi tapaaminen ei ollutkaan mukava ;)
Jos on vaan jotain alkuhankaluutta ja pikkuhiljaa hyvä tulee :)

pallopaita

• Vieras
« Vastaus #84 : 07.09.08 - klo:01:17 »
Täälläkin yksi EHS:n nimeen vannova!  :)  Tuotteet ovat paitsi toimivia myös ihanan klassikon maineessa  ;D
Meiltä löytyypi kotoa se normaali siniputelinen sh ja valkoinen hoitis ja tykkään kovasti. Tuoksukin on mukava, semmoinen niin jotenkin..hmm..ajaton? Siitä tulee lapsuuskin mieleen jne. Hirveästi himottaisi ostaa koivushampoo ja hunajahoitokin vielä ja onneksi ovat niin halpoja että kelpaa ostella ;)  Ainiin ja keväällä käytin yhden pullon sitä omenan tuoksuista lasten 2&1 juttua ja tykkäsin kyllä siitäkin, enkä vähiten ihanan tuoksun takia ; DDD

Cabello

• Vieras
« Vastaus #85 : 08.09.08 - klo:16:58 »
Meillä käytettiin aina mummolassa EHS:n tuotteita. No oikeastaan vain sitä normaalia shampoota ja hoitoainetta ja kaikki pesi aina niillä siellä ollessaan. ;D Minä itse olen omistanut tuon Hunajahoidon ja kyllähän se ihan ookoo tavaraa oli. Tuo lasten omenashampookin olisi kiva omistaa, mutta mulla jotenkin häiritsee siinä se 2 in 1.

pallopaita

• Vieras
« Vastaus #86 : 08.09.08 - klo:17:56 »
muakin on joskus häirinneet ne 2 in 1 merkinnät : DD Yleensä olen sitten tehnyt niin että olen laittanut vielä hoitoainetta kumminkin tuollaisella tuotteella pesun jälkeen. Tai sitten olen antanut vaikuttaa pidempään,ainakin tuon EHS:n omenasysteemin ja heti on tuntuneet hiukset sileämmiltä  :)

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #87 : 08.09.08 - klo:18:43 »
Mä oon ihan ihastunut Hunajahoitoon, tekee mun hiuksista sileät ja ihanan pehmoiset.  :-*

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 09.09.08 - klo:13:49 »
Minusta 2 in 1 -sampoot ovat aika lailla tavallisia, mutta vähän vähemmän peseviä sampoita. Vaikka niihin on lisätty joitain kosteuttavia aineita, ne ovat kuitenkin vasta pesevien sulfaattien jälkeen. Jos hiukset eivät ole ihan tosi hyvässä kunnossa (ja lisäksi lyhyehköt), minusta kannattaa käyttää jotain, vaikka ihan kevyttä, hoitoainetta joka tapauksessa.  :)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

pallopaita

• Vieras
« Vastaus #89 : 12.09.08 - klo:22:31 »
Nyt on hunajahoitokin sitten ostettu ja kahdesti testattu :) Ekalla kerralla co-pesin koko pään ja toisella kerralla vain otsiksen.Tyytyväinen olen kyllä,ei ole tätäkään tuotetta suotta kehuttu! Oli kyllä oikein ylellinen kylpyhetki, pääsin ystävän luona pitkästä aikaa kylpyammeeseen ja siellä lilluessa kelpasi testata molemmat helmet, niin hunajahoito kuin NG-naamiokin ! EHS:n hintakaan ei kirpaise kroonisen rahapulan uhreja kuten minua ;) Hunajahoidon lisäksi Honkkarista tarttui mukaan normi valkopulloinen hiushoito kun vanhassa on tavaraa enää pariin pesukertaan.