Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550469 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1020 : 04.07.15 - klo:09:26 »
Ostin tuon Garnier Respons Avocado & Shea -naamion, ja se on kyllä tosi tosi tuhtia ja hoitavaa tököttiä. Vähän jännitti että saanko edes huuhdeltua noin rasvaisen oloisen tuotteen pois, ja aika pitkään sitä saikin huljutella. Lopputulos oli ihan yllättävän hyvä  :ts Ehdottomasti lähinnä superkuiville hiuksille, saattaa lähmäyttää jonkun hiukset. Tuoksu on mun makuun turhan voimakas. Tosi moni karitevoita sisältävä tuote tuoksuu tuollaiselle, ja periaatteessa se tuoksu on mun nenään mielyttävä. Mutta tässä tuotteessa kyseinen tuoksahdus on hyvin voimakas.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1021 : 04.07.15 - klo:14:18 »
^Täytyy ehdottomasti kokeilla tuota! Mulla on ollut satunnaisesti käytössä oranssit argan oil shampoo ja hoitoaine. Tuoksu on jotain ihan lääh mulle. :l Shampoo on todella paksua ja hyvin vaahtoavaa, ei takuta hiuksia juuri lainkaan. Mun ongelmapäänahka kaipaa kyllä kuitenkin jotain vähän pesevämpää päivittäiseen käyttöön. Hoitoaine on myös ihan hyvä, selvittää ja kosteuttaa hyvin, jos nyt ei mitään 'vau' -efektiä kuitenkaan tuo,
Cogito ergo doleo.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1022 : 10.07.15 - klo:15:44 »
Ostin tuon Garnier Respons Avocado & Shea -naamion, ja se on kyllä tosi tosi tuhtia ja hoitavaa tököttiä. Vähän jännitti että saanko edes huuhdeltua noin rasvaisen oloisen tuotteen pois, ja aika pitkään sitä saikin huljutella. Lopputulos oli ihan yllättävän hyvä  :ts Ehdottomasti lähinnä superkuiville hiuksille, saattaa lähmäyttää jonkun hiukset. Tuoksu on mun makuun turhan voimakas. Tosi moni karitevoita sisältävä tuote tuoksuu tuollaiselle, ja periaatteessa se tuoksu on mun nenään mielyttävä. Mutta tässä tuotteessa kyseinen tuoksahdus on hyvin voimakas.
Mulla on tästä se tavallinen hoitoaine, enkä tykännyt yhtään. Vaikka yleensä kaikki superhoitavat ja lätsäyttävät tuotteet toimivat mun latvoissa, niin sain tuolla todella veltot ja likaisen näköiset hiukset. :P Sopii varmasti kyllä karkeille korppuhiuksille.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1023 : 10.07.15 - klo:19:02 »
Avodaco & shea naamio oli mun ensimmäinen ostos Garnier response -sarjasta ja pidän siitä kyllä edelleen, mutta Honey treasures naamio toimii mulla paremmin. Ei ole koostumukseltaan yhtä jäykkää, mutta kuitenkin tuntuu kosteuttavammalta ja silottavammalta. Saman sarjan tai Marvellous Nectar -shampookin haluttaisi ostaa.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1024 : 14.07.15 - klo:15:54 »
Kysyin jo jätettävien hoitoaineiden ketjussa, mutta huutelen nyt täälläkin:

Olisko suositella mitään kivaa edullista jätettävää, joka olisi enemmän latvasuojamainen kuin suihkittava/selvittävä? Silikoneja en pelkää enkä öljyjäkään. :) Hiukset on ohuet, suorat ja olkapäämittaiset.

Joku jossain kehui ainakin Biozellin arganöljyä ja tässä ketjussa mainittiin ainakin Garnierin joku uusi.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #1025 : 14.07.15 - klo:16:11 »
Quutti, oletko kokeillut XZ:n hedelmä-sarjan hoitovoidetta? Se voisi koostumuksen puolesta toimia tosi hyvin. Mulla on sitä tuubi, saat näytteen minigrip-pussiin tai vaikka koko putkilon jos haluat. Sen lisäksi mulla on ihan käyttämätön Bonacuren latvasuoja, joka ei toimi mun tukassa. Senkin näkisin mielelläni pääsevän käyttöön.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1026 : 16.07.15 - klo:10:34 »
^ En ole kokeillut XZ:aa, mielelläni kyllä ottaisin ainakin näytteen, kiitos! Ja voisin kyllä ostaa sen latvasuojan sulta, jos päästään hinnasta sopimukseen. :)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #1027 : 17.07.15 - klo:16:28 »
^Mainitsit tuossa aikaisemmassa viestissä Garnierin öljyn. Mulla on ollut käytössä Garnier Fructis Miraculous oil, ja tykkään kovasti. Incissä ekana silikonia, mutta sisältää myös argan-öljyä. Tuoksu on ihana, argan-öljy taitaa vahvimmin tulla esiin. Ei lähmää liikaa, mutta silottaa latvat tosi tehokkaasti. Suosittelen!
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1028 : 19.07.15 - klo:17:26 »
Cittariin oli tullut OGX nejä!! Oon aina halunnut kokeilla ja ostinkin Biotin&Collagen tuotteet. Tuoksu on kiva, hedelmäinen ja koostumukset shampoossa ja hoitsikassa paksua, mutta en tuntenut niitä liian silikoonisiksi. Tyvisuihke ei ainakaan korputtanut, mutta tuskin jaksaa näin pitkää tukkaa nostaa, jospa jonkinlaisen tuuheuden kuivana huomaa. Tulisipa Coconutkin, ei tarviis tilata FeelUniquesta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1029 : 21.07.15 - klo:19:11 »
Avodaco & shea naamio oli mun ensimmäinen ostos Garnier response -sarjasta ja pidän siitä kyllä edelleen, mutta Honey treasures naamio toimii mulla paremmin. Ei ole koostumukseltaan yhtä jäykkää, mutta kuitenkin tuntuu kosteuttavammalta ja silottavammalta. Saman sarjan tai Marvellous Nectar -shampookin haluttaisi ostaa.

Tarvii kokeilla tuotakin, kiitti vinkistä. Tuon sarjan hoitoaineet ovat olleet ihan positiivinen ylläri kyllä. Toi Avocado&Shea on ihan jees tosiaan, mutta en ole ihan varma siitä että tykkäävätkö mun hiukset ihan noin öljyisestä tuotteesta.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #1030 : 25.07.15 - klo:19:21 »
Cittariin oli tullut OGX nejä!! Oon aina halunnut kokeilla ja ostinkin Biotin&Collagen tuotteet. Tuoksu on kiva, hedelmäinen ja koostumukset shampoossa ja hoitsikassa paksua, mutta en tuntenut niitä liian silikoonisiksi. Tyvisuihke ei ainakaan korputtanut, mutta tuskin jaksaa näin pitkää tukkaa nostaa, jospa jonkinlaisen tuuheuden kuivana huomaa. Tulisipa Coconutkin, ei tarviis tilata FeelUniquesta.

Sokokselta löytyy myös. Oli muistaakseni neljää eri väristä purkkia tarjolla, nimiä en muista. Nappasin mukaan Hydrating Macadamia oil hoitiksen. Yhden käytön jälkeen vaikuttaa hyvältä, silottaa hyvin ja tuoksu on aikas ihana. Sisältää silikoneja, mutta myös eri öljyjä melko reippaasti. Voisin paremmalla ajalla lisätä incin.
Nyt kun googlettelin, niin valikoimahan on hurja! Siis ainakin ulkomailla.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1031 : 27.07.15 - klo:19:59 »
^Minäkin katselin noita tuotteita, mutten saa ostaa mitään juuri nyt. Kiinnostaisi kokeilla sitä tuuheuttavaa suihketta ja ehkä ostan jonkun shampoon, kunhan saan vanhoja ensin kulutettua pois. Kiinnostaisi kovasti se Keratin-sarja. Kirjoittakaahan kokemuksia näistä, kun kokeilette. Käykö esim. ohuelle hiuslaadulle?
« Viimeksi muokattu: 27.07.15 - klo:20:16 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1032 : 31.07.15 - klo:09:20 »
Mulla on ollut muutama hiusöljy OGX:ltä, olen tykännyt niistä ja halunnut kokeilla muitakin tuotteita. Näin nämä eilen Sokoksella, jossa oli muistaakseni argan oil of Morocco-, biotin & collagen-, macadamia oil- ja keratin oil- sarjoista sh, ha & hiusöljy, paitsi biotin & collagenista root boost spray. Hintaa noin 12€/ kpl. En vielä ottanut mitään, kun pitää saada vähän varastoja pienemmiksi...
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1033 : 03.08.15 - klo:19:41 »
Minäkin mielellään kuulisin kokemuksia OGX sarjasta. Ajattelin kokeilla tuotteita, kunhan seuraavan kerran tulee tarvetta ostaa shampoota tai hoitista (yritän välttää hamstraamista  ::)). Kävinkin jo niitä Sokoksella nuuhkimassa ja tuoksut miellyttivät kaikissa versioissa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1034 : 03.08.15 - klo:21:32 »
Sokoksen kauneuslehdessä oli kuva L'Orealin Elvital Nutri Gloss Luminizer tuotteista. Onko joku jo ennättänyt kokeilla? Kertokaahan kokemuksia, jos kokeilette. Inci kiinnostaa myös. Tuo OGX kiinnostaisi kyllä enemmän, kun sitä en ole koskaan aikaisemmin kokeillut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)