Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550769 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1035 : 07.08.15 - klo:11:29 »
^Mainitsit tuossa aikaisemmassa viestissä Garnierin öljyn. Mulla on ollut käytössä Garnier Fructis Miraculous oil, ja tykkään kovasti. Incissä ekana silikonia, mutta sisältää myös argan-öljyä. Tuoksu on ihana, argan-öljy taitaa vahvimmin tulla esiin. Ei lähmää liikaa, mutta silottaa latvat tosi tehokkaasti. Suosittelen!

Mulla on myös käytössä Garnier Fructis Miraculous Oil, ja tykkään tuotteesta paljon. Tuoksu on hyvä, mutta joidenkin makuun voi olla liian vahva tuoksu. Itseäni tuoksu ei häiritse, koska on aikas miellyttävä kuitenkin. Hiuksista tulee pehmeät, helposti selvitettävät ja kiiltävät. Tämä ei lähmää hiuksia, vaikka laittaisi enemmänkin. INCI on ok tuotteen hintaan nähden, tällä öljyllä oli edullisin hinta noista marketin hiuksiin jätettävistä öljyistä. Silikoni ei häiritse, koska ainakin mun hiukset sitä kaipaavat, käsitelty niin paljon.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1036 : 07.08.15 - klo:21:37 »
Ostin punaisen OGX-shampoon, joka on Keratin Oil. Pesin sillä tänään ensimmäisen kerran ja ainakin se tuntui riittoisalta levitysvaiheessa. Tunne oli kermainen, liukas, ja shampoo vaahtosi hyvin sekä tuntui hellävaraiselta. Hiukset jäivät pehmeiksi, mutteivät ole mielestäni kiiltävämmät. Hoitoainetta en tarvinnut laittaa, mutta hiukseni ovatkin vielä aika lyhyet. Hieman jäi yhdestä kohdasta pörröiseksi. Aamulla näkee, onko tukka enää sitten puhdas. Tuoksu oli aika voimakas, mutta melko miellyttävä muuten.

Edit. Hiukset näyttävät nyt aamullakin puhtailta ja tuntuvat pehmeiltä sekä sileiltä. Kiillossa en huomaa mitään eroa tavanomaiseen shampooseen. Keratin Oil-shampoo vaikuttaa siis toimivalta tuotteelta. Mietin kaupassa, että ostanko tämän vai sarjan tuuheuttavan shampoon, mutta ostin tämän, koska yksi tuuheuttava shampoo jo löytyi kaapista.
« Viimeksi muokattu: 08.08.15 - klo:10:48 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1037 : 19.08.15 - klo:05:55 »
Viime kauppareissulla löysin Tokmannilta Diplona-merkkiset shampoon ja hoitoaineen. Sh ja Ha olivat silikonittomia ja sisälsivät Argan-öljyä. Isot 600ml pullot maksoivat n.5e ja ovat vaikuttaneet ihan päteviltä tuotteilta. Shampoo pesee hellävaraisesti ja hoitoaine tuntuu tehokkaalta. Harvoin hiukset on näin sileiltä tuntunu, vaikka pesin ne vieläpä illalla. Pitää jatkaa kokeiluja ja katsoa, miten toimivat pidemmässä juoksussa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1038 : 22.08.15 - klo:01:17 »
Tänään Sokoksella tuli hiplattua noita OGX-tuotteita. Se Argan-öljyshampoo ja hiuksiin jätettävä öljy näyttivät kyllä kiinnostavilta purnukoilta. Harmi vaan, että nyt olen päättänyt, että mitään en hamstraa vaan käytän purtilot loppuun. Vielä pitäisi käyttää tuolta tuo Tresemmen öljy. Kuluisi nyt äkkiä, niin pääsisi tuota OGX:n öljyä testaamaan.

Poissa aurinkoinen_murmeli

• Haiven
  • *
« Vastaus #1039 : 20.09.15 - klo:12:41 »
Pitää nyt tulla tännekin hehkuttamaan tuota garnier response -sarjan hunajahoitsikkaa! Oon ihan rakastunu  :l Tekee hiuksista kiiltävät, helposti harjattavat ja jämäkän tuntuiset. Hiukset tuntuu kuivina paksummilta ja kosteutetuilta, mutta ei kuitenkaan lättänöiltä. Sopii tällä hetkellä mun latvustolle ihan täydellisesti, mutta veikkaan että on liian hoitava, kunhan tuota omaa väriä sinne latvoihinkin asti kasvaa :D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1040 : 20.09.15 - klo:20:20 »
Stockmannilta bongasin OGX arganöljytuotteet. Muita sarjoja ei näkynyt. Mulla ei ainakaan tuon sarjan hoitoaine toiminut yhtään, tai no se ei vaan tehnyt mun hiuksille mitään. En siis maksaisi noin yhtätoista euroa siitä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1041 : 24.09.15 - klo:19:21 »
Oisko antaa vinkkiä marketttisarjoista paikkaavaa suht kevyttä shampoota? Hiukset tuntuvat rakastavan enemmän rakennepaikkaavia kuin kosteutusta, kosteuttavat saa tukan rasvoittumaan todella nopsaan.  :-\

Poissa Evakkosiili

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1042 : 29.09.15 - klo:13:27 »
Suosittelen Rainbown hoitista kuiville/käsitellyille hiuksille. Puteli on ankea ja sikahalpa hinta epäilytti, mutta INCI oli mun silmään vallan jees ja silotusteho mainio.
Hiusmäärittelyn mukaan 1b, M, iii. Tällä hetkellä värinä 7.43 ja pituutta hartiamitan verran.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1043 : 30.09.15 - klo:13:41 »
Mä olen tykännyt kyllä tosi paljon tuosta Garnier Respons Honey Treasures -hoitoaineesta. Ne tehohoidot ovat jotenkin vähän turhan jytkyjä mulle, mutta toi normihoitis on ollut tosi mieleinen. Mä en ole sinänsä mikään suurin hunajan ystävä tuoksuissa tai muussakaan, mutta toi on silti ollut mun mielestä hyvä. Plussaa toki myös hinnasta :D

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1044 : 01.10.15 - klo:16:40 »
Nutri glossia kaipailevat saattaisivat pitää Responsin Honey Treasures -naamiosta. Tekee hiukset silkkisen tuntuisiksi ja silkkisyys säilyy föönauksestakin huolimatta. Harmi vaan kun naamio tekee kylppärin lattian vaarallisen liukkaaksi ja selkä pitää pestä, jos ei pidä öljyisestä ihosta. En ole varma, johtuuko tuo lattian liukkaus öljyistä vai silikoneista. En ole inciä sen syvemmin analysoinut.

(sisältää BHA:ta eli itse en enää osta toista purkkia, vaikka muuten hyvää tavaraa onkin)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1045 : 02.10.15 - klo:15:25 »
Mä ostin tuon Honey Treasures-naamion kun iHerbin paketti jumitti matkallaan. Oon käyttänyt sitä pikahoitiksena ja toimii yllättävän hyvin. Erityisesti plussaa siloitustehosta, joka sopii hyvin mun kuiville ja karheille hiuksille.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa aurinkoinen_murmeli

• Haiven
  • *
« Vastaus #1046 : 04.10.15 - klo:16:27 »
Ostin tuon Responsin Honey Treasures hoitsikan pari viikkoa sitten, ja samalla reissulla hipelöin kyllä naamiotakin, mutta silloin se jäi vielä kaupan hyllylle. Täytyy nyt ehkä kuitenkin käydä sekin kotiuttamassa testaukseen, kun siitä näyttää hyviä kokemuksia olevan ja tuo hoitsikka on ollu ihan superhyvä :)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1047 : 04.10.15 - klo:20:48 »
Pullotolkulla tresemmeä käyttäneenä halusin vähän vaihtelua hoitikseen ja ostin tuon garnierin avocado shean. Tuoksu ei ehkä ole ihan mieleeni, koostumus oli ehkä vähän lirumpaa kuin odotin (jotenkin odotin että olisi kauheeta jankkia) ja hoitotehot aika vaisut. Ihan ok tuote, mutta heti ekan pesun jälkeen tuli jo ikävä tresemmen undonea. En kadu ostosta, mutta en ostaisi uudestaankaan.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #1048 : 07.11.15 - klo:23:33 »
Garnier respons pearl beauty tai vastaava on ollut pian yhden pullon verran käytössä. Tuoksu hyvä, pesee hellävaraisesti ja lopputulos on sileä ja kiiltävä. Pitänee testata hoitiskin. Nyt on hiukset pesty honey treasurella ja sama hunajahoitis perään. Tuoksu jälleen kerran nam :P hiukset on vielä märät mutta mukavan sileältä vaikuttaa. Ja se on paljon saavutettu mun luonnonkiharaisessa helposti kuivahtavassa tukassa.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1049 : 21.12.15 - klo:00:40 »
Garnierilla on respons sarjassaan myös "Mythic Olive"- shampoo ja hoitoaine. Tummanvihreät purkit, erittäin kuiville hiuksille. Nopealla vilkaisulla kummassakin oli silikonia, shampoossa taisi olla aivan alkupäässä ja hoitoaineessakin kyllä, mutta loppupuolella. Jännä etten missän kaupassa ole tätä ennen törmännyt,nyt osui silmään Helsingin Sokoksella. 0_0