Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550477 kertaa)

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1050 : 02.01.16 - klo:11:29 »
Olipas mukava yllätys, kun huomasin Nutri Gloss-naamion palanneen kaupan hyllyille  :ts Ei tarvitse enää hakea rajan takaa.
2b M iii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1051 : 02.01.16 - klo:14:02 »
Tuota on vissiin aika monet kehuneet, kannattaako kokeilla? Millainen tuote on kyseessä?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1052 : 02.01.16 - klo:14:37 »
^^Oho! Onkohan tuo ihan samanlainen kuin silloin joitain vuosia sitten kun sitä viimeksi sai, vai onko inci muuttunut?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1053 : 02.01.16 - klo:18:50 »
Mitä mitä? Nutri Gloss -naamio palannut 5 vuoden jälkeen Suomen markkinoille?! Ohhoh, ehdottomasti hyvä uutinen  :T

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1054 : 02.01.16 - klo:20:22 »
Incistä en osaa sanoa, kun en ole perehtynyt koskaan aiemminkaan niihin. Viisaammat osaavat varmaan keroa tästä paremmin. Samalla tavalla se on nämä viisi vuotta toiminut ainakin omassa päässäni. Purkki on vain muutunut hieman pari kertaa  ;D

Ja halpahallissa bongasin siis tämä NG-naamion.
2b M iii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1055 : 02.01.16 - klo:23:07 »
Varmaan vain yksittäinen vanha erä nuo Nutri Gloss -naamiot, ellei niitä nyt sitten valmisteta ikuisesti jossain piilossa rajatuille markkinoille... On tullut selailtua Lorkun ranskalaisia sivuja, kun on jokunen Elvital-tuote käytössä ja tuolta löytyy incitkin, eikä siellä ainakaan listata Nutri Gloss -naamiota enää ollenkaan (naamiot täällä). NG Luminizer -linjassakaan ei ainakaan vielä näytä naamiota olevan.
1cFii, oma väri.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1056 : 02.01.16 - klo:23:22 »
L'Orealin suomisivuiltakin löytyy NG-naamio! Aika mahtavaa, jos vanha kunnon luottotehis on tuotu takaisin!

http://www.lorealparis.fi/start/hiustenhoito/merkki/elvital/
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1057 : 02.01.16 - klo:23:31 »
Oho, pitänee ihan nostalgian takia ostaa. :D Käytin tuota vain yhden purkin aikoinaan enkä sen kummemmin ihastunut, mutta toisaalta mulla oli erilainen tukkakin silloin.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1058 : 03.01.16 - klo:13:34 »
Ruotsista tuota on tosiaan saanut koko ajan ja mulla on ollut se käytössä siitä asti kun se Suomesta hävisi, mutta hyvä jos sitä nyt saa täältäkin! :) Mä en ole muuten pitkään aikaan nähnyt muitakaan Elvital naamioita missään, ennenhän niitä oli monta eri purkkia. Muutenkin Suomen marketeissa on hirveän huonosti tehohoitoja.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1059 : 03.01.16 - klo:18:04 »
Varmaan vain yksittäinen vanha erä nuo Nutri Gloss -naamiot, ellei niitä nyt sitten valmisteta ikuisesti jossain piilossa rajatuille markkinoille...

Ruotsissa siis ollut koko tämän ajan saatavilla ko. tuote ja itsellänikin Jewelyn tavoin ollut jatkuvassa käytössä poistumisesta saakka. Muistelisin jonkun juureksen(ko?) joskus pistäneen lorkulle viestiä ja kyselleen poistumisen syytä ja saaneen vastaukseksi jotain huonosta menekistä tms.

Toivotaan kumminkin, että naamio pysyisi nyt täälläkin hyllyillä, ihana tuote kun on  :-*
2b M iii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1060 : 03.01.16 - klo:18:12 »
^ Joo, olen kyllä tietoinen tuosta. Epäilin vain, että valmistus olisi nyttemmin lopetettu kokonaan. :)

Veikkaan siis, ettei tuota Ruotsistakaan enää (kovin pitkään) saa. Melkeinpä jokainen eteen tullut verkkokauppa näyttää, ettei tuotetta ole enää saatavilla, myös ruotsalainen eleven. Mulle näyttäisi kovasti siltä, että valmistus on lopetettu. Hyvä jos oon väärässä, mutta aika klassinen ilmiöhän se on, että jämäerät ilmestyvät noihin halpaketjuihin...

Jos jotakuta kiinnostaa, niin Kärkkäisen saldot näkee verkosta: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/l-or%C3%A9al-paris-elvital-nutri-gloss-300-ml-hiusnaamio-loreal#spca
1cFii, oma väri.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1061 : 03.01.16 - klo:18:50 »
^  Aivan juu, käsitin väärin viestisi  :D Toivottavasti ei käy nyt noin, että loppuerä tullut tänne myyntiin. Todella ikävää, jos näin käy.
2b M iii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1062 : 03.01.16 - klo:20:42 »
Pitääpä seurata tlannetta ja käydä sitten Ruotsista kahmimassa loput purkit, onneksi tuo purkki kestää aika kauan! Ruotsissa on tosiaan ollut Elvitalia ainakin niitä keltaisia ja valkoisiakin tehispurkkeja viimeksi kun katsoin, mitenhän niille käy.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1063 : 03.01.16 - klo:22:06 »
^ Linkkasin tuolla ylempänä Lorkun ranskalaisten sivujen naamiolistaan ja siellä on useita uutuuksiksikin nimettyjä, joten luulisi nyt ainakin joitakin Elvital-naamioita löytyvän tulevaisuudessakin myös täältä päin maailmaa. Valikoima tietysti väkisinkin välillä uudistuu. Ehkä nuo naamiot sitten jäävät täällä vähän niiden öljyjen, suihkeiden ja voidemaisten jätettävien jalkoihin...

Mä en ole käyttänyt mitään noista naamioista, mutta vähän aikaa on ollut Elvitaleista käytössä Nutri-Gloss Luminizer -shampoo ja Extraordinary Oil -linjan hoitis, ja ihan kelvollisilta vaikuttavat molemmat. Shampoo on aika hellävaraisen tuntuista ja kosteuttavaakin, mutta jättää sitten aika latteiksi hiukset. Ei kuitenkaan rasvoita, vaan pesee ihan hyvin, joten ihan jees. Hoitiksen tuoksu säikäytti ensin, mutta tykästyinkin nopeasti. Esim. Garnier Responsin Marvellous Nectar -linjan tuoksu on mulle liikaa, mutta tää on pehmeämpi ja jää just sopivalle tasolle. Jättää hiukset kevyiksi ja huuhtoutuu ilman että jää päänahkaa kutittamaan vaikka olisikin laittanut lähelle tyveä.
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1064 : 04.01.16 - klo:09:38 »
^Minulla on samainen Extraordinary Oil hoitoaine, ja se onkin todella hyvä pikahoitoaine. Silikonia on alkupäässä (amodimethicone). Löytyy myös alussa glyseriiniä, lisäksi niitä "kukkaisöljyjä" (joilla en usko olevan erityisen hoitavia vaikutuksia hiuksiin.) Lisäksi tämä huuhtoutuu hiuksista hyvin pois, ja jättää hiuksista sileät ja kiiltävät. Minun mielestäni tämä ei ole perinteisen Loreal hoitoaineen tyyppinen, koska huuhtoutuu paremmin, eikä lätsäytä hiuksia. Tuoksu on tosiaan aika voimakas.