Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550530 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1065 : 04.01.16 - klo:11:28 »
Ostin vuodenvaihteen alesta Garnierin vihreän sarjan hoitoaineen, jättipakkaus (400 ml putkilo). Tuoksu on ihanan vihreän yrttinen, siinä ostopäätöksen syy  ;) Vaikka en ole kovin halukas tukemaan Lorkun kaltaisia jättifirmoja pienempien laatubrändien kustannuksella, niin silloin tällöin voi sortua ... 
Tekisi mieli vielä hankkia se Argan-sarjan pyöreä purkki.. ja jokin jätettävä öljy.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1066 : 09.01.16 - klo:02:07 »
Onko muut bonganneet vielä Nutri Glossia Suomesta, onko siinä nyt siis sama inci kuin ennenkin? Mun Ruotsista ostetun purkin inci ei ole ihan täysin sama mikä täältä löytyy inciketjusta, mutta alussa on samat ainesosat kuitenkin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 09.01.16 - klo:12:31 »
^Mä bongasin Tokmannilta pari päivää sitten sellaisen pahvisen uutuusständin jossa oli NG ja pari muuta Lorkun hiusnaamiota. Incistä en kyllä tiedä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Memi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1068 : 09.01.16 - klo:16:40 »
Ostin just Tokmannilta NG:n ja etsiskelin nyt täältä foorumilta sitä vanhaa inciä. Löysin tälläsen:

Aqua/water, cetearyl alcohol, Cl 77891, titanium dioxide, mica, hydrolyzed conchiolin protein, phenoxyethanol, PEG-150/stearyl alcohol/smdi copolymer, PPG-1-trideceth-6, ethylparaben,polyquarternium-37, simmondsia chinensis / jojoba seed oil, limonene, linalool, propylene glycol dicaprylate/dicaprate, propylparaben, isobutylparaben, alphaisometyl ionone, methylparaben, citric acid, butylparaben, butylphenyl methylpropional,citronellol, hexyl cinnamal, parfym/fragrance

Ja uuden inc:

Aqua/water, behentrimonium chloride, stearyl alcohol, cetyl alcohol, elaeis guineensis oil/palm oil, glycerin, ci 17200/red 33, nacre powder, hydroxyethylcellulose, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed wheat protein, stearamidopropyl dimethylamine, chlorhexidine dihydrochloride, simmondsia chinesis oil/jojoba seed oil, limonene, linalool, benzyl alcohol, isopropyl alcohol, alpha-isomethyl, ionone, octyldodecanol, methylparaben, citric acid, butylphenyl methylpropional, citronello, hexyl cinnamal, parfum/fragrance
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 09.01.16 - klo:17:48 »
^Minulla on vieläkin joskus 2004-2006 aikavälillä ostettu purkki Nutri-Gloss-naamiota ja sen inci poikkeaa noista molemmista.

Edit. En oikein tiedä, mitä mieltä olen kyseisestä naamiosta. Kyllähän se jättää hiukset hoidetun tuntuisiksi, mutta olen käyttänyt sitä enemmän nyt, kun hiukset eivät enää ole aivan lyhyet.
« Viimeksi muokattu: 10.01.16 - klo:10:29 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1070 : 09.01.16 - klo:23:02 »
^^Kiitos tiedosta, mun Ruotsista ostettu on samaa inciä kun tuo sun laittama uusi! Mä löysin tällaisen inciketjusta vuodelta 2006:

Aqua, behentrimonium chloride, stearyl alcohol, cetyl alcohol, elaeis guineensis/palm oil, clyserin, 0 17200/red 33, Hydroxyethylcellulose,  Hydrolysed conchiolin protein, stearamidopropyl dimethylamine, chlorhexidine dihydrochloride, simmonsia chinesis/jojoba seed oil, limonene, linalool, alpha-isomethyl ionone, octyldodecanol, methylparaben, citric acid, butylphenyl methylpropipanol, citronello, hexyl cinnamal, parfum.

Ei paljoa eroa uuteen :>

Kävin tänään Tokmannilla ja siellä oli vain Loreal Elvital Anti Breakage-naamiota. En tiedä testaisiko seuraavaksi sitä vai jotain Garnier Respons naamiota.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1071 : 20.01.16 - klo:17:50 »
Anttilankin mainoslehdessä oli Lorkun naamioista tarjous ja kuvassa "uutuutena" myös Nutri-Gloss-naamio. Näyttää niitä siis jostain ihan hyvä määrä tulleen. Pakkauksen etiketti on kuitenkin vanhaa mallia, ja lopetetuksi tämä ainakin Ranskassa sanotaan. Jännä juttu. Mahtaako noissa purkeissa lukea valmistajan tiedoissa jotain muuta kuin perinteinen Lorkku Pariisissa..?
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1072 : 29.01.16 - klo:16:43 »
Lorkun markettilinjaan on tullut uusi, rasvoittuville(kin) hiuksille suunnattu tuotesetti:
http://www.loreal-paris.fr/marques/elseve_argile_extraordinaire.aspx. Toivottavasti tulevat Suomenkin Elvitaleihin pian. Tuo savisisältö nyt on lähinnä vitsi, mutta ongelmapäänahalle sopivista, hyvin pesevistä mutta ärsyttämättömistä shampoista on pulaa, joten testaisin kyllä mieluusti tuota Beauté-shampoota.

En olisi uskonut, mutta tällä hetkellä ainakin marketin puolelta ne itselleni turvallisimmat tuotteet löytyvät just Lorkulta. Vältän täysin isothiazolinoneja, DMDM hydantoinia, SLS:ää ja monenlaista muuta, ja esim. XZ, EHS ja Tresemme karsiutuvat tässä. Multa löytyy markettishampoista ja -hoitiksista tällä hetkellä tuolla edellä mainitut Elvital NG Luminizer -shampoo ja Extraordinary Oil -hoitis sekä Garnier Respons 5 Plants -shampoo ja -hoitis. 5 Plantsit ovat näistä sopivimmat, shampoossa on varsin puhdas geelikoostumus, eikä se latista, ja hoitis on todella kevyttä mutta ihan toimivaa. Shampoo on kuitenkin vähän tujun puolella mun pesutahtiin, joten tuo uusi Elvital kiinnostaa.

Responseista olen jossain kohti kokeillut muistaakseni Marvellous Nectareja ja sitä helmiäispinkkiä settiä. Nectar-shampoo oli mulla ihan hirveää, hiukset jäivät supersähköisiksi mutta öljyisiksi ja päänahka ärsyyntyi aivan hulluna. Haju oli myös ihan liikaa. Hoitis oli muistaakseni tosi tehokasta mutta karmean kertyvää (candelillavahaa, huhhuh) ja järkyn voimakkaan tuoksuista, haju säilyi monen muulla shampoolla tehdyn pesun jälkeenkin. Ne helmiäispinkit eivät olleet ihan yhtä karmeita, mutta jommassakummassa tuotteessa taisi olla dimethiconea, ja tuntuma hiuksissa oli tosi muovinen. Haju oli näissäkin ongelma.
1cFii, oma väri.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1073 : 01.02.16 - klo:18:33 »
Löysin sattumalta jostain turkulaisesta halpahallista VO5:n tuotteita. Pakkaukset oli niitä samoja vanhoja, joita googlaamisen perusteella ei ole enää olemassakaan, joten mistähän vuodelta 2007 nekin oli. :D Oli ihan pakko ostaa tuuheuttava hoitis nostalgiasyistä, kun halvalla sai (2 euroa / 500 ml).

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1074 : 01.02.16 - klo:20:21 »
^Noita on Tampereellakin ollut Tokmannilla.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1075 : 01.02.16 - klo:20:50 »
VO5 -sarjasta tuli mieleen, että niillähän oli tosi hyvä sellainen hot oil treatment. Saakohan niitä enää mistään?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1076 : 01.02.16 - klo:21:32 »
^VO5 en tiedä mutta itse olen ostanut iHerbistä Queen Helene -merkin vastaavia. Niistä olen tykännyt. :ts

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1077 : 04.02.16 - klo:16:53 »
Pakko se on näemmä uskoa - Macadamia on nykyisin markettisarja..!   0_0  :o

Anttilassa näitä ihanuuksia ainakin on, peräti tarjouksessa puoleen hintaan normaalista suomalaishinnasta... Taita vieläpä olla edullisempaa kuin ulkomailta tilaaminen..
Tosin, onhan TiGi nykyään myös Anttilan valikoimaa... niin se maailma muuttuu..  :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1078 : 04.02.16 - klo:18:42 »
^ Kiitos iloisen uutisen jakamisesta! Muistatko mitä sarjan tuotteita oli myynnissä?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1079 : 05.02.16 - klo:12:36 »
Näin itsekin noita Jumbon Anttilan alekorissa, mutta en tajunnut ostaa. Onko tuo hyväkin sarja?