Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550762 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1095 : 14.02.16 - klo:09:42 »
Mitkä olisi hyvät kiiltoa antavat shampoo ja hoitoaine? Värjäsin tukan takas tummaksi ja mukana on vaaleita raitoja.

Tää mun suositus ei ole markettituote, mutta niin edullinen että uskallaan suositella tässä ketjussa:
TIGI Resurrection tweeni. Ostin just tweenin pitkästä aikaa näitä, ja voi että näillä saa ihanat hiukset! Mahtava kiilto ja sileys kuitenkaan hiuksia latistamatta, plus se hubba bubba -tuoksu.... aahh!  <3

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1096 : 14.02.16 - klo:11:20 »
^ Tuota Tigiäkin saa nykyään myös Anttilasta :)

Garnier respons -sarjaan on tullut Suomeenkin lisäystä: Mythic olive -tuotteet. Pian olen hiusnaamiota vailla ja olen jo päättänyt että tuota oliivinaamiota kokeilen seuraavaksi. Ainakin aiemmat respons naamiot ovat olleet hintansa arvoisia... :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1097 : 19.02.16 - klo:16:59 »
Sain mun Extraordinary Clay -shampoon ja hoitoaineen. En ole vielä ehtinyt kokeilla muuta kuin hoitista nenään, johon sitä tursotin yrittäessani haistella. Repeilen tälle, miten valtavat lekat nää on, kun olihan sitä valittava 400 ml:n pänikät, kun olivat ostohetkellä tarjouksessa ihan absoluuttisesti halvemmat kuin normikoot. Elvitalin pullomalli on kyllä varsin pelottava etenkin vielä tässä isommassa koossa, jännä nähdä, kauanko pysyy pystyssä. Tuoksu näissä on raikas, merellinen ja kukkainen, muistuttaa vähän Tresemmejä (Undone?) mutta miedompana. On kyllä ärsytyspotentiaalia, mutta ei nyt kovin pahalta vaikuta.

Edit:

Pari kertaa olen ehtinyt kokeilla. Näistä tuli käytössä vähän mieleen Tresemmen Renewal Hair & Scalp -tuotteet. Shampoo on valkeaa (ihan häivähdys väriä) ja paksuhkoa, mutta ei sisällä öljyä tai silikonia. Helppo vaahdottaa, pesee hyvin ja nosteen tyvessä tuntee heti shampoota huuhdellessa. Suihkussa ja kuivuessaan hiukset tuntuvat vähän tavallista jäykemmiltä ja nahkeammilta, mutta kuivana tuntuma on aika sileä. Tyveen jää kuitenkin nostetta ja vähän tekstuuria. Hoitoaine on jotenkin perusvoidemaista, mikä vähän inhottaa. En vain tykkää tekstuurista. Se ei onnistu myöskään selvittämään latvojani juurikaan. Raikas tuoksu on shampoossa ihan hyvä ja melko mietona jäljellä pesun jälkeen, mutta hoitiksessa se on vahvempi ja ikävämpi, jotenkin liian hammastahnamainen, eikä mielestäni oikein mukava hiustuotteessa. Ylipäätään näiden tuoksut ovat varmaan miellyttävämpiä kesällä kuin nyt, mutta itse tuotteet sopivat kyllä minusta pipokauteen varsin hyvin. Shampoo tuntuu itselleni sopivammalta näistä ja kokeilen ennemmin yhdistää sitä eri hoitiksiin.

(Kyseessä ovat siis Elvive (=Elvital) Extraordinary Clay Re-Balancing -shampoo ja -hoitoaine. Silikonittomia tuotteita rasvoittuvalle päänahalle ja kuiville hiuksille. Lupaavat puhtautta, nostetta tyveen ja kosteutusta hiuksille. Linjassa on myös hilseshampoo, kuivashampoo ja ainakin Briteissä myös esipesunaamio tyyliin Lushin Roots. Suomessa ei vielä mitään...)
« Viimeksi muokattu: 21.02.16 - klo:23:17 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1098 : 25.02.16 - klo:13:35 »
Juurikasvussa on valiteltu Nivean hiustenhoitotuotteiden poistumista, joten pakko mainita, että olen nähnyt Classic Care-tuotteita K-kaupassa. Vai onko niitä ollut myynnissä jatkuvasti? Ainakaan S-marketeissa ja Sokoksissa ei näy..
Classic care on loistava sarja, voisin jemmata, mikäli kyseessä on vain hetkellinen herkku.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1099 : 25.02.16 - klo:14:31 »
Nutriglossia (siis naamiota) on tosiaan Tokmannilla, jee! Ainakin Kaisaniemen myymälässä. Ihan normaalissa hyllypaikassa lorkun muiden tuotteiden vieressä, hinta oli 6,20 e. Jäi tosin ostamatta, kun mulla vielä paljon jäljellä Garnierin hunajanaamiota. Luotan siihen, että ng:a saa vielä parin kuukauden päästäkin  0_0

Täälläkin useissa kaupoissa on ollut Loreal Nutri Gloss naamiota. En ehtinyt kokeilemaan tätä, ennen kuin se vedettiin pois myynnistä. Parin käyttökerran jälkeen täytyy sanoa, että jää luottotuotteeksi! Toivottavasti tämä pysyy valikoimissa.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1100 : 25.02.16 - klo:15:55 »
oon kaivannut Nivean hiustenhoitotuotteita, muistan että ennen kuin muuttivat koostumuksia, niiden kuivien hiusten naamio oli tosi hyvää. Sitten muuttivat koostumusta (lisäsivät muistaakseni silikonia) ja sitten koko sarja katosikin Suomen markkinoilta. Muistelen että tykkäsin käyttää myös sarjan volume shampoota+hoitsikkaa. Pitääpä tsekata k-kauppoja, jos siellä olisi edes tuota classicia. Viime keväänä ruotsinlaivan tax-freesta bongasin, mutta sielläkin oli vain sitä classicia.

Ja oon jo pariin otteeseen verestänyt muistojani nutrigloss -naamion kanssa! Toimii hyvin ja tuoksu oli sama kuin ennen  :) Taisin tosin lotrata tuotetta liikaa, kun haju tuntui olevan todella voimakas ja jämähtävän yllättävän paljon hiuksiin. Ensi kerralla käytän vähemmän.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1101 : 01.03.16 - klo:15:57 »
No, ei se mitään... Huomasin Garnierin valikoimassa ne oliivi-tuotteetkin  :P Vakiintuneena oliivifanina joudun ehkä hankkimaan niitäkin muutaman...  8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #1102 : 04.03.16 - klo:09:17 »
Pakko tulla hehkuttamaan tuota Garnierin hunajanaamiota. Vaalennutin tuossa maanantaina hiukset ja latvat kuivui ihan huolella. Heitin tänään hopeashampoon jälkeen naamion 3 minuutiksi vaikuttamaan ja lopputuloksena todella sileät latvat. :l
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1103 : 04.03.16 - klo:10:04 »
No, ei se mitään... Huomasin Garnierin valikoimassa ne oliivi-tuotteetkin  :P Vakiintuneena oliivifanina joudun ehkä hankkimaan niitäkin muutaman...  8)

Minulla on oliivi-naamio ja muutaman kerran olen sitä jo ehtinyt kokeillakin. Tuoksu on siinäkin makea, muttei ihan niin yltiömakea kuin esim. hunaja-naamiossa. Naamio itsessään toimii minulla oikeastaan samalla tavalla kuin avocado &shea -versio eli ihan ok muttei ihan niin hyvin kuin hunaja-naamio. Suosikiksi ei siis tuosta ole, mutta ottaen purkin reilun koon (300 ml) ja markettisaatavuuden ja -hinnan, niin kelpaa kyllä käyttööni varsinkin jos hiukset ei ole kovin pahassa kunnossa.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1104 : 14.03.16 - klo:18:29 »
Saiturinpörssistä lähti mukaan Biorichin syväpuhdistava shampoo. Lienee jotakin tuotannosta poistunutta, sillä en nettisivuilta löydä ko. purkkia (sen on varmaan korvannut Biorichin Aromatherapy syväpuhdistava shampoo). Pitää testata ehkä jo huomenna. Tosi hyvä, että osui silmään, olen monesti ollut ostamassa Herbinan vastaavaa, mutta saan nyt testata tämän kuitenkin. Oli lisäksi halvempikin kuin Herbinan syväputsari  :ts

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1105 : 14.03.16 - klo:22:42 »
Tässä ( http://blogit.kauneusjaterveys.fi/idaiholla/top-3-markettituotteet-hiuksille/) blogissa (en ole ennen seurannut, nyt eksyin) suositellaan VO5 -sarjan syväpuhdistavaa  0_0 Mutta eihän sitä saa enää MISTÄÄN? Joku oli kysynyt kommenttiboksissa, että mistä vo5 -sarjaa löytää ja bloggari oli vain vastannut että "isoimmista marketeista". Jooh, no lähinnä ite olen törmännyt jossakin Tokmannilla ja vastaavissa kaupoissa ja sielläkin on yleensä vain fade defy ja sheer vitality -tuotteet. Supercleania en ole nähnyt tosiaan missään. Olen käyttänyt sitä viimeksi joskus 10 vuotta sitten ja muistelen että oli hyvää!

edit. niin ja tuo blogipostaus on vieläpä ihan tämän vuoden helmikuussa tehty

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #1106 : 17.03.16 - klo:07:46 »
Kiireessä kyselen täällä, että käykö tuo L'Orealin Nutrigloss naamio rakennepaikkaavasta? Hiukset vähän kärsi värin vaihto projektissa ja nyt tarviin jotain rakennepaikkaavaa. Jotain minkä voin helposti käydä ostamasta jotstain marketista töitten jälkeen ja ei olis ihan hirveen kallis.. :-\
En oo ikinä ennen tainnu käyttää ees rakennepaikkaavaa niin oon vähän pihalla 0_0
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1107 : 18.03.16 - klo:15:16 »
Mulla on ollut nyt Extraordinary Clay Re-Balancing -setti käytössä suunnilleen kuukauden ajan. Minusta nämä ovat etenkin hintaan nähden varsin mukavat shampoo ja hoitoaine. Pullot ovat toimivat ja kivannäköiset, tuoksu poikkeuksellisen kiva ja raikas, koostumukset riittoisia ja miellyttäviä. Lämpenin näiltä osin ajan mittaan hoitiksellekin alkua enemmän. Neljännellä käyttöviikolla mulla alkoi tiiviillä pesutahdillani kuitenkin tuntua vähän väärät vibat tyvessä, luulen että nämä ovat turhankin kosteuttavia hiuksilleni niin usein käytettäviksi. En enää vähän ajan jälkeen tuntenut samaa nostetta tyvessä kuin alussa. Mutta kyllä päänahka on peseytynyt tällä shampoolla kaiken aikaa. En oikein osaa pitää tätä hoitavuutta kauhean huonona asiana, koska nämä voivat olla hyvinkin sopivat niille, joilla pituudet ovat vaalennetut tai värjätyt ja tyvi oma. Mulla on kaikki käsittelemätöntä ja aika hentoa, joten ehkä tämä vain ei ole ihan se ideaalein setti tarpeisiini. Minusta näissä on kuitenkin huimasti enemmän yritystä kuin monissa muissa Lorkun linjoissa ja suosittelen kokeilemaan jos kuulostaa omalta (ja tulee joskus täälläkin saataville). Paksuhiuksinen siippakin käyttää tätä shampoota mielellään; vaikka tuoksu ei ole millään tapaa maskuliininen tai tylsän neutraali, niin raikkaudessaan ja helposti levittyvän koostumuksen puolesta tämä on helppo tuote sellaiseen... öh, perustarpeeseenkin.
1cFii, oma väri.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1108 : 20.03.16 - klo:16:34 »
Tässä ( http://blogit.kauneusjaterveys.fi/idaiholla/top-3-markettituotteet-hiuksille/) blogissa (en ole ennen seurannut, nyt eksyin) suositellaan VO5 -sarjan syväpuhdistavaa  0_0 Mutta eihän sitä saa enää MISTÄÄN? Joku oli kysynyt kommenttiboksissa, että mistä vo5 -sarjaa löytää ja bloggari oli vain vastannut että "isoimmista marketeista". Jooh, no lähinnä ite olen törmännyt jossakin Tokmannilla ja vastaavissa kaupoissa ja sielläkin on yleensä vain fade defy ja sheer vitality -tuotteet. Supercleania en ole nähnyt tosiaan missään. Olen käyttänyt sitä viimeksi joskus 10 vuotta sitten ja muistelen että oli hyvää!

edit. niin ja tuo blogipostaus on vieläpä ihan tämän vuoden helmikuussa tehty

Joo, Super clean oli tosi hyvä syväpuhdistava, mutta ei ole kyllä kauppojen hyllyillä näkynyt vuosikausiin. Välillä näkee jotain kampanjoita just noista fade defy ja sheer vitality sarjoista ja samalla oon yrittänyt tuota super cleania bongailla, mutta turhaan. Olen kyllä ihan tyytyväinen Herbinan syväpuhdistavaan, joka on ollut luottotuote oikeastaan siitä lähtien kun tuo vo5 katosi. :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1109 : 22.03.16 - klo:10:57 »
Kiireessä kyselen täällä, että käykö tuo L'Orealin Nutrigloss naamio rakennepaikkaavasta? Hiukset vähän kärsi värin vaihto projektissa ja nyt tarviin jotain rakennepaikkaavaa. Jotain minkä voin helposti käydä ostamasta jotstain marketista töitten jälkeen ja ei olis ihan hirveen kallis.. :-\
En oo ikinä ennen tainnu käyttää ees rakennepaikkaavaa niin oon vähän pihalla 0_0

Ei ole rakennepaikkaava, vaan ennemminkin kosteuttava/ silottava. Sopii kyllä hyvin hiuksille, jotka on kuivat, kiillottomat ja käsitellyt.