Mulla on ollut nyt Extraordinary Clay Re-Balancing -setti käytössä suunnilleen kuukauden ajan. Minusta nämä ovat etenkin hintaan nähden varsin mukavat shampoo ja hoitoaine. Pullot ovat toimivat ja kivannäköiset, tuoksu poikkeuksellisen kiva ja raikas, koostumukset riittoisia ja miellyttäviä. Lämpenin näiltä osin ajan mittaan hoitiksellekin alkua enemmän. Neljännellä käyttöviikolla mulla alkoi tiiviillä pesutahdillani kuitenkin tuntua vähän väärät vibat tyvessä, luulen että nämä ovat turhankin kosteuttavia hiuksilleni niin usein käytettäviksi. En enää vähän ajan jälkeen tuntenut samaa nostetta tyvessä kuin alussa. Mutta kyllä päänahka on peseytynyt tällä shampoolla kaiken aikaa. En oikein osaa pitää tätä hoitavuutta kauhean huonona asiana, koska nämä voivat olla hyvinkin sopivat niille, joilla pituudet ovat vaalennetut tai värjätyt ja tyvi oma. Mulla on kaikki käsittelemätöntä ja aika hentoa, joten ehkä tämä vain ei ole ihan se ideaalein setti tarpeisiini. Minusta näissä on kuitenkin huimasti enemmän yritystä kuin monissa muissa Lorkun linjoissa ja suosittelen kokeilemaan jos kuulostaa omalta (ja tulee joskus täälläkin saataville). Paksuhiuksinen siippakin käyttää tätä shampoota mielellään; vaikka tuoksu ei ole millään tapaa maskuliininen tai tylsän neutraali, niin raikkaudessaan ja helposti levittyvän koostumuksen puolesta tämä on helppo tuote sellaiseen... öh, perustarpeeseenkin.