Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550761 kertaa)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1110 : 22.03.16 - klo:20:56 »
Onko Herbinalta katoamassa kosteuttava shampoo+hoitoaine (siis ne vaaleanpunaiset MarjaSpa -tuotteet)? Nettisivuilta ei löydy enää kuin herkkis-tuotteet (mustikkamaito) ja syväpuhdistava shampoo. Koko MarjaSpa -linjahan taitaa kadota, kun kasvojenhoitotuotteetkin muuttui tässä syksyllä/talvella?

Edit. Niin ja Lumme-sarja kanssa, siis se biohajoava! Ei löydy sitäkään enää nettisivuilta. Muistan että shampoo oli ihan ok, hoitoaine ei oikei riittänyt tukkaani eikä tehnyt oikein mitään.
« Viimeksi muokattu: 22.03.16 - klo:21:18 kirjoittanut Nakitar »

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1111 : 22.03.16 - klo:21:06 »
Missä Herbinan hiustuotteita ylipäätään enää myydään? Tuntuu ettei missään tule enää vastaan?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1112 : 22.03.16 - klo:21:08 »
Mistä on Turussa bongattu Nutrigloss-naamiota lähiaikoina? Onko muualta kuin Tarjoustalo/Tokmanni-ketjusta?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1113 : 22.03.16 - klo:21:15 »
^^
Prismoissa olen varmimmin nähnyt Herbinan tuotteita. Lisäksi saattaa olla myös halpakaupoissa (Saiturin Pörssi, Halpa-Halli, ehkä Tokmannikin?).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1114 : 23.03.16 - klo:00:20 »
Onkohan Pirkan shampoot mistään kotoisin? Kuivattaakohan tukan takkupalloksi? Muistan joskus lapsena käyttäneeni Pirkan omenashampoota ja silloin se oli niin ihanan tuoksuista, muista ominaisuuksista en muistakaan mitään  ;D

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1115 : 23.03.16 - klo:09:50 »
Onko Herbinalta katoamassa kosteuttava shampoo+hoitoaine (siis ne vaaleanpunaiset MarjaSpa -tuotteet)? Nettisivuilta ei löydy enää kuin herkkis-tuotteet (mustikkamaito) ja syväpuhdistava shampoo. Koko MarjaSpa -linjahan taitaa kadota, kun kasvojenhoitotuotteetkin muuttui tässä syksyllä/talvella?

Edit. Niin ja Lumme-sarja kanssa, siis se biohajoava! Ei löydy sitäkään enää nettisivuilta. Muistan että shampoo oli ihan ok, hoitoaine ei oikei riittänyt tukkaani eikä tehnyt oikein mitään.

Jaha, vastaan itse itsellein! Herbinan fb-sivuilla oli joku kysynyt samaa (siis MarjaSpa-shampoosta+hoitoaineesta). Ei ole enää tuotannossa:
"Kosteuttavien Marja Spa -tuotteiden valmistus on valitettavasti lopetettu, ja sen vuoksi niitä löytyy myymälöistäkin enää vaihdellen. Huhtikuussa on luvassa uusia tuotteita hiustenhoitoon."

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1116 : 23.03.16 - klo:10:52 »
Herbina-sarja kyllä uudistuu ja vaihtuu hämmästyttävän nopeasti  :o
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1117 : 23.03.16 - klo:12:15 »
Onkohan Pirkan shampoot mistään kotoisin? Kuivattaakohan tukan takkupalloksi? Muistan joskus lapsena käyttäneeni Pirkan omenashampoota ja silloin se oli niin ihanan tuoksuista, muista ominaisuuksista en muistakaan mitään  ;D

Mulla oli joku Pirkan puuvillashampoo tai vastaava, oli kyllä helkkarin kuivattavaa. En ostaisi toiste!

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1118 : 23.03.16 - klo:12:49 »
Pirkan shampoot on tosi voimakkaita, itsellä kuivatti hiukset alta aikayksikön tosi hurjaks. Se oli joku Aloe Vera- shampoo, mutta en suosittele.
Midnight Blue

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1119 : 23.03.16 - klo:22:38 »
Pirkalla on noiden isojen 500ml shampoopullojen (persikka-puuvilla, aloevera-kurkku, greippi) lisäksi myös paria eri laatua olevat 300ml pulloissa olevat shampoot. Toinen on keltaisessa pullossa oleva, kuiville hiuksille (sis.silikonia) ja toinen punaisessa pullossa, värjätyille hiuksille (en muista oliko silikonia).Tuota punaisessa pullossa olevaa, värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota käytin viime kesänä pullollisen ja musta se oli ihan perus ok markettishampoota. Koostumus oli aika paksua ja kermaista ja vaahtosi hyvin. Ei kuivattanut mun tukkaa eikä päänahkaa, vaan pikemminkin päin vastoin; olisin kaivannut pesevämpää tulosta ja että tukka olisi pysynyt puhtaana pidempään. Mun mielestä toi shampoo oli aika vastaavaa kuin joku euron-pari kalliimpi marketti"merkin" shampoo (loreal, dove, wella...mitä näitä nyt on).

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1120 : 24.03.16 - klo:11:45 »
Herbinan sivuille on nyt tullut uudet Gloss & Shine ja Volumizer -tuotteet. Ovatkohan nuo vanhat tuotteet uusilla nimillä vai onkohan INCI:ssä muutoksia?

Poissa Mini-Me

• Haiven
  • *
« Vastaus #1121 : 04.04.16 - klo:20:54 »
Ostin tänään tätä Garnier Mythic Olive shampoo+hoitoaine komboa koska cittarissa on tarjous 3kpl shampoo/hoitoaine 5e enkä voinut vastustaa kiusausta kun olen muutenkin ollut utelias sarjaa kohtaan

Ensivaikutelma on hyvä. Shampoo tuoksuu hyvältä, levittyy ja vaahtoutuu hyvin. Pikkasen oli sellainen 'puhdistaako tämä tarpeeksi' koska se on kosteuttava. Ei narskuva, aika takkutukka (mun hiukset on kamalassa kunnossa) ennen hoitoainetta.

Hoitoaineessa oli hiukka outo koostumus. Ehkä kyse on siitä kun olen viimeaikoina käyttänyt todella tuhteja hoitoaineita ja tämä oli löysempi. Reilulla kädellä jouduin laittamaan vaikka hiukset ei ole kovinkaan pitkät mutta se ei haittaa sillä mulla hoitoaine purnukat kestää muutenkin liian pitkään. Hoitoaine selvitti hyvin eikä jättänyt lättänäksi. Tuoksu on ihana ja hiukset pehmeät. Pidemmällä ajalla tietää mikä näiden todellinen vaikutus on. Silikonia on mutta se ei haittaa mua, ihan hyvä vaan koska kunto on huono ja silikoni silottaa kivasti.

Muoks. Päivänvalossa väri on kirkastunut paljon. Mulle hyvä asia koska olen muutenkin poistanut/haalistellut sitä mutta toisessa tilanteessa voi olla myös huono juttu. Hiukset pysy koko päivän kivana eli ei lättää :ts
« Viimeksi muokattu: 05.04.16 - klo:21:01 kirjoittanut Mini-Me »

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1122 : 13.04.16 - klo:18:24 »
Anttilan kauneus-kuvastossa oli monia uutuustuotteita. Fructikselta oli tullut Grow Strong-tuotesarja, Schwarzkopfilta Gliss Sensational Strength ja Ogx:ltä Coconut sekä Kukui Oil. Myös Sun Silk-tuotteet olivat uudistuneet. Onko joku jo ennättänyt kokeilla näitä?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1123 : 13.04.16 - klo:18:38 »
^ Gliss sensational strength naamio on käytössä. Kannattaa nuuhkaista sarjan tuotteita ennen kuin ostaa. Jos olisin itse tehnyt niin ennen ostopäätöstä, niin olisi saattanut jäädä naamio kauppaan, koska minusta tuossa on paha, partavesimäinen haju... Naamio itsessään on ihan jees: aika pieni määrä riittää ja kyllä vähän hiuksia silottaakin. Mutta kun purkin olen joskus saanut tyhjäksi niin ei kuitenkaan niin erinomainen ole että pakko olisi saada uusi tilalle.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #1124 : 13.04.16 - klo:19:19 »
^ Kaikki Gliss-tuotteet, joita olen käyttänyt, ovat haisseet enemmän tai vähemmän partavedelle :(