Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550020 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1125 : 13.04.16 - klo:19:59 »
^Sitten en edes harkitse noita, kun olen joskus hiustuotteita ostamassa. Glissin Ultimate Oil Elixir-jätettävästä olen kuitenkin tykännyt ja siinä tuoksu on makea. Se ei kuitenkaan ole enää mikään uusi tuote markkinoilla.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1126 : 14.04.16 - klo:10:23 »
^^tuo on muuten jännä piirre Gliss-tuotteissa! Olen ihmetellyt asiaa jo pidempään, että miksi heillä shampoot tosiaan tuoksuu ihan ''miehelle.'' Muut valmistajat kilpailevat herkullisilla tuoksuilla niin nuo haisee aina vaan pahalle.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1127 : 14.04.16 - klo:10:47 »
Minä aika harvoin Glissin tuotteita käytän, joten siksi en Sensational strenght -naamiota ostaessani tajunnut olla varuillaan hajun suhteen. Mutta nyt tarkemmin kun mietin, niin itse asiassa pari vuotta sitten voitin setin jossa oli mm. Million gloss -tuotteita, ja niitä en voinut edes käyttää sen löyhkän vuoksi!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1128 : 19.04.16 - klo:18:20 »
Mulla on sananen sanottavana EHS:n uudesta hoitoaineesta. En tykkää. Mulla toimii se tavan valkoinen EHS paremmin, vaikka tukka on aika hamppua. Ja en pidä siitä, että selkä jää klähmäiseksi. Tuoksukin on liian hajuvesihyllymäinen omaan makuuni.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1129 : 31.05.16 - klo:08:55 »
Jäin aamulla miettimään, että mikähän on, kun hiukset tuntuu ja näyttää niin hyväkuntoisilta ja kiiltäviltä ja sitten muistin, että käytin piiiiiiiitkästä aikaa Nutrigloss naamiota viime pesussa. Enkä edes muhitellut vaan ihan parin minuutin vaikutusajalla tuli näin hyvä tulos. Ihan mahtavaa, jos ovat tehneet paluun myös Suomeen, oma purkkini on jostain ulkomailta raahattu.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1130 : 03.06.16 - klo:21:10 »
Onko markettituotteissa rakennepaikkaavia hoitoaineita?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1131 : 04.06.16 - klo:14:08 »
^Glissillä on sellainen ainakin ollut. Oli sinisessä purkissa.

Poissa surfgirlsoul

• Haiven
  • *
« Vastaus #1132 : 11.07.16 - klo:00:02 »
Bongasin muutama päivä sitten uutuuksia Glissiltä. Shampoita, joissa on öljy mukana. Ostin testiin sen, jossa on monoi-öljyä ja on tarkoitettu kuiville hiuksille. Ihan hyvältä vaikuttaa ja tuoksuu monoi-öljyltä, se on ehdoton plussa. Kaksi muuta oli ruusuöljy ja toinen oli marulaa sisältävä. Ruusu on tarkoitettu normaaleille hiuksille ja marulaa sisältävä on erittäin kuiville hiuksille.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1133 : 11.07.16 - klo:06:45 »
Onko markettituotteissa rakennepaikkaavia hoitoaineita?

Eikös se Aussien 3 Minute Miracle conditioner ole sellainen? Varsinkin se Original -versio.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1134 : 11.07.16 - klo:21:47 »
Täytyypä pitää mielessä tuo Aussie.

Pesin eilen OGX Keratin oil-shampoolla ja sen jälkeen ei välttämättä tarvitse hoitoainetta. Laitoin kyllä jätettävää, koska tukka oli tupeerauksen jäljiltä sekaisin pesunkin jälkeen. Tuo latistaa kyllä hieman käsittelemätöntä tukkaa.

Tämä tuli väärään ketjuun. Olisi pitänyt olla värjäämättömien hiusten hoito -otsikon alla.

Edit. OGX on kyllä todella hyvä, kun pitää saada tukka selväksi hiuspuuterin, tupeerauksen ja lakkakuorrutuksen jäljiltä. Ennen pesua tukka oli yksi sekasotku ja pesun jälkeen suihkutin XZ suklaavaniljajätettävää, eikä nyt ole sotkusta tietoakaan.
« Viimeksi muokattu: 16.07.16 - klo:10:13 kirjoittanut Marie Corelli »

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1135 : 18.08.16 - klo:20:44 »
Kävin hypistelemässä Lidlissä Cien keratin repair tuotteita ja huomasin, että niissä oli keratiini incissä vasta ihan viimeisten joukossa. Onkohan sitä keratiinia sitten sen vertaa, että siitä mitään hyötyä olis...hmm..no, eipä nuo montaa euroa maksa, niin siinä mielessä sama se olis kokeilla.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1136 : 22.08.16 - klo:17:18 »
Törmäsin Citymarketissa Elvital-uutuuksiin ja kasasin kaikki neljä tuotetta koriin. Kyseinen sarja on Extraordinary Clay ja se on suunnattu rasvoittuville hiuksille, joiden pituudet ja latvat ovat kuivat. Mulla on just tuollaiset hiukset, todella nopeasti rasvoittuva tyvi, mutta rutisevat latvat ja hiukset lätsähtävät helposti. Illalla pesty tukka vaatii aamulla kuivashampoon, jotta ilkeää mennä ihmisten ilmoille ja tiuha pesu ei sitten taas ole muuten järkevää.

Sarjaan kuuluu shampoo, hoitoaine, ennen pesua käytettävä naamio ja kuivashampoo.

En tiedä paljonko tältä uskallan odottaa, mutta ainakin Fibralogysta tykkään kovasti, niin positiivisin mielin lähden kokeilemaan.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1137 : 23.08.16 - klo:09:21 »
Toi Extraordinary Clay kuulostaa hyvältä! Mun pidennykset vaatii kosteutusta, mutta pää rasvoittuu ns. yhdessä yössä :|. Sain tuosta testerin jonkun lehden mukana, mutta jätin sikseen. Täytyykin testata se!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1138 : 23.08.16 - klo:09:33 »
^Kertokaa sitten kokemuksia. Vaikuttavat mielenkiintoisilta tuotteilta  :P.

Tuo Fibrology kiinnostaisi myös, mutten ole uskaltanut hankkia sitä, kun joku kirjoitti täällä saaneen siitä hirveän lähmän tukkaan, joka ei lähtenyt pesussakaan.
« Viimeksi muokattu: 23.08.16 - klo:09:35 kirjoittanut Marie Corelli »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1139 : 23.08.16 - klo:14:02 »
Mä olen ainakin jo jaaritellut Extraordinary Clay -tuotteista (shampoo & hoitis) jossain tuolla edellä, ehkä puolisen vuotta sitten. Tilasin Briteistä silloin. Shampoolla sain pidemmällä aikavälillä vain lisää lähmää tyveen ja ylipäätään koko hiuksiin. Se ei varsinaisesti jätä ihan puhtaaksi, ja se mikä ensin tuntuu tuuheutena on hetken päästä latistava kertymä, ainakin mulla. Hoitis on tosi perusjuttu, mutta ei ainakaan latista pahasti, ihan ok. Pullot ja tuoksut ovat musta ihan kivoja. En ostaisi uudestaan, mutta eivät olleet ikäväkään kokeilu. Näiden lähmän nyt ainakin saa muilla aineilla pois, toisin kuin niiden Fibralogy-tyylisten.
1cFii, oma väri.