Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550763 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1140 : 26.08.16 - klo:23:46 »
Mä ostin myös Extraordinary Clay shampoon ja hoitoaineen ja ensimmäisen kokeilun jälkeen yllätyin positiivisesti. Shampoo oli pesevämpi kuin perus Elvitalit (esim. se pinkki jossa on hileitä) ja tyvi jäi kahden vaahdotuksen jälkeen hieman narskuvaksi. Isompi yllättäjä oli hoitoaine. Mä en juuri koskaan osta tuollaisia tavallisia hoitoaineita vaan käytän lähinnä tehohoitoja ja Tresemme Naturalsia koska tykkään että hiukset jää tosi sileiksi, pehmeiksi ja selvitetyiksi. Esim. mikään XZ hoitoaine ei toimi mulla. Mutta tuo hoitoaine veti vertoja Tresemme Naturalsille mun tukassa. Koostumus oli yllättävän paksu ja lyhyellä vaikutusajalla hiuksista tuli tosi sileät ja selvitetyt. Nyt on vuorokausi tuosta pesusta joten vasta huomenna näkee että pysyykö tukka jotenkin pidempään puhtaana, kun pesen hiukset aina joka toinen päivä. Voin vaikka kommentoida tähän huomenillalla että miltä näyttää :D

Edit. Okei nyt alkaa olla kaksi vuorokautta pesusta ja hiukset pysyi kyllä aika pitkään ihan puhtaan oloisina mutta nyt iltavuoron loppupuolella alkoivat jo rasvoittua ja pesinkin tukan jo äsken uudestaan. Hiukset eivät vieläkään olleet älyttömän likaiset eivätkä välttämättä edes vielä pesun tarpeessa mutta mulla on huomenna aamuvuoro ja jos en nyt olisi pessyt niin aamulla ne olisivat jo liian rasvaiset enkä tykkää käyttää liikaa kuivashampoota. Ihan hyvä setti minusta kuitenkin, shampoo on sellainen luotettava hieman pesevämpi perusshampoo ja hoitoaine sopiva sellaiseen nopeaan pesuun kun se selvittää ja silottaa tukan niin nopeasti. Latvat oli muuten vieläkin nyt ennen pesua ihan supersileät, vaikka muuten oon käyttänyt ihan samoja jätettäviä jne kuin aina muutenkin. Eli oli tossaa hoitoaineessa jotain tehoja!
« Viimeksi muokattu: 27.08.16 - klo:22:49 kirjoittanut Jewely »

Poissa vadelma

• Haiven
  • *
« Vastaus #1141 : 28.08.16 - klo:15:32 »
Kiinnostuin noista kovastikin (tosin aina mainosten uhrina kiinnostun kaikesta uudesta  ;D ).
Onko tietoo, onko noissa silikoneja? Tykkään nopeasti silottavasta hoitoaineesta, mutta välttelen silikoneja muualla paitsi latvasuojassa.

Edit.
Bongasin tuotteet eilen paikalliselta Tokmannilta ja ostin heti shampoon ja hoitoaineen testiin. Kummassakin purkissa lukee no silicone. Shampoosta ei suuremmin sanottavaa suuntaan tai toiseen, ihan perus pesukokemus. Hoitoaine yllätti ainakin ensi kerran jälkeen positiivisesti, silotti tosiaan hyvin, eikä harjaamisen kanssa tarvinnut tuskailla. Laitoin kyllä silti normaalin jätettävän hoitoaineen vielä päälle kosteaan tukkaan kun kasvattelen tuota korppulatvaa pois.
« Viimeksi muokattu: 30.08.16 - klo:13:45 kirjoittanut vadelma »
Hennot hiukset, vaalennettu, kasvatusta ja tehohoitoa.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1142 : 29.08.16 - klo:10:33 »
Kuulostaa lupaavalta! Haenpa tuon shamppoon testiin. :)
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1143 : 02.09.16 - klo:10:07 »
Ostin Extraordinary Clay shampoon ja kokeilin sitä eilen. En oikein osaa sanoa juuta enkä jaata, tuoksu oli ihan miellyytävä ja vaahtosihan se kuin vaahtokylpy verrattuna luonnonkosmetiikkaan ;D. Hiukset on kyllä selkäesti puhtaat, mutta liukkaat ja painavat, joten olettaisin tämän perusteella niiden rasvoittuvan aika sukkelaan. Toisaalta ensimmäisen kerran kun kokeilin omppushampoota sekään ei toiminut, joten kokeilen tähä hetken matkaa ja katsellaan. Olen kyllä mun omppushamppooseen tyytyväinen ja kun laittaa tilkan syväputsaria sekaan pesuväli on helposti sen 3-4 päivää.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1144 : 05.09.16 - klo:13:26 »
Extraordinary Clay shampoo ei tällä haavaa kyllä toiminu :(. Harmi, koska pidennetyt pituudet kyllä tykkäsi! Hiukset oli ihan järkyttävän näköiset toisen päivän iltana, siis oikein rasvapommi, kun omppushampoolla ja tipalla herbinan syväputsaria pesuväli on 3-4 päivää eikä hiukset koskaan mene tämän näköisiksi. Kokeilen tätä uudelleen talvella, kun tämä mombasa ilmasto on väistynyt. Ehkä talvishampoona toimii :).

Outolintu blogi

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1145 : 05.09.16 - klo:13:49 »
^ Just tollasta siitä mullakin tuli. En enää edes harkitse shampoota, jossa on stearaatteja tai muuta ylimääräistä, kun lähmä on taattu. :/ Mä olen käyttänyt viime ajat enimmäkseen niitä Laveran omena- ja kehäkukkashampoita ja ne ovat kyllä tosi helppoja ja luotettavia. Mulla jää varmaankin vakkarisetiksi se kehäkukka ja Lushin Big.
1cFii, oma väri.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1146 : 05.09.16 - klo:14:38 »
Juu. Tuo lähmä oli kaksinkertainen tavalliseen likatukkalähmään verrattuna. Möff! 

Outolintu blogi

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1147 : 13.09.16 - klo:18:06 »
Pitää tähänkin ketjuun kehua VO5 Moisture hoitoainetta! Tuote on noussut luottotuotteeksi. Edullinen, riittoisa, selvittää hiukset hetkessä, INCI on hyvä, toimii niin pikahoitoaineena kuin lisättynä hiusnaamioon. Tekee huonokuntoisistakin hiuksista heti terveemmän näköiset.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Viimeksi muokattu: 13.09.16 - klo:18:36 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1149 : 13.09.16 - klo:19:02 »
Mä sitten taas en tykkää Vo5 give me moisture hoitoaineesta. Mulla pituudet jää jotenkin klähmäisen oloisiksi, ei mitenkään pahasti, mutta en osta toiste.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1151 : 14.09.16 - klo:09:37 »
Onko kellään suositella hyvää marketti-syväputsaria? Käytän yleensä Herbinaa, mutta se on loppu eikä Hollannista oikeen saa korvaavaa.

Outolintu blogi

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1152 : 14.09.16 - klo:10:09 »
3a F ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1153 : 14.09.16 - klo:10:27 »
Onkos kellään käyttökokemuksia Lidlin Cien-sarjan Keratin tehohoidosta tai Keratin shampoosta? Hintaa noilla on ainakin ihan naurettavan vähän ja googlettamalla löytyi muutamia kehuja ko. shampoosta.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 16.09.16 - klo:10:35 »
^ Onko tuo niitä uusia äskettäin kauppohin ilmestyneitä?

Siis tämä: http://www.hongkong.fi/fi/koti-ja-asuminen/hygienia-ja-kosmetiikka/hiustenhoitotuotteet/shampoot-ja-hoitoaineet/vo5-give-me-moisture-400-ml-hoitoaine/p/2908135/ ?

On se tuo. :)

Täytyypä ehdottomasti ainakin kokeilla. Mitä edullisemmin saa toimivaa sen parempi. ;D

Se on minunkin tavoite :D. Toivottavasti tämä sopii sun hiuslaadulle, käsitellylle hiukselle tämä on sopiva (sulla hiusten vaalennus takana päin, niin luulisi olevan toimiva tuote.) Tässä on aika vahva tuoksu, sellainen VO5 sarjalle tyypillinen, mutta kukkaisempi.

OT, Olen saanut sulta niin paljon hyviä vinkkejä edullisiin tuotteisiin (mm. ne siveltimet eBaysta, loistavia ovat.) :D