Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550461 kertaa)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1155 : 25.09.16 - klo:20:24 »
Jaa, pitääkin tässä joku kerta ostaa Linna-shampoota. Kotikotona pesin pari kertaa tällä, ja kyllä tuli puhtaat hiukset. Jopa mun värjäämätön, supervauhtia rasvoittuva tukka pysyi puhtaana pari päivää (tai siis tyvi ei ollut aivan öljynen jo toisena päivänä). Onhan Linna tosi kuivattavaa ja tekee tosiaan natisevan puhtaaksi, mutta ai että  :l silloin tällöin käytettynä menee varmaan syväpuhdistavastakin.

Jokunen aika sitten muistaakseni Nelliinan blogissa oli tästä juttua, ja siellä oli samat havainnot: natisevan puhdasta tulee, mutta ah, se tekee välillä vaan hyvää  :O

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1156 : 27.09.16 - klo:17:00 »
Herbina Volumizer -shampoo testattu ja hyväksi havaittu! :) Helposti levittyvä ja runsaasti vaahtoava koostumus, sekä raikas tuoksu. Pesee puhtaaksi ja jättää hiukset kiiltäviksi ja takuttomiksi ilman hoitoainettakin. Plussaa siitä, että tämä on valmistettu Suomessa ja on biohajoava. Maksoi rapiat päälle kolme euroa ja pullon koko oli ruhtinaalliset 400 ml. Todella toimiva tuote ja hyvä hinta-laatusuhde mun jokapäiväiselle hiustenpesulle. Ei jättänyt mitään lähmää tai tahmaa käsittelemättömäänkään hiukseen. Jää vakikäyttöön! :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 28.09.16 - klo:14:34 »
Onko noissa Linnoissa mitään eroa? Löytyy koivua, syreeniä sekä villivadelmaa.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1158 : 30.09.16 - klo:15:33 »
^ itseasiassa en tiedä. Ne muutamat kerrat kun olen Linnaa käyttänyt, se on ollut ihan sitä perusversiota (valkoinen purkki).
Syreeni taitaa olla suihkusaippua. Mutta shampoita on tuon valkoisen version lisäksi tosiaan villivadelma (lapsille) ja koivushampoo.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1159 : 04.10.16 - klo:08:44 »
Jeps, huomasin itsekin että tuo Syreenihän onkin suihkusaippua :) Sen verran inci-listoja vakoilin, että ainakin sisältö näissä Linna-shampoissa vaihtelee eli varmasti sitä kautta myös käyttötuntuma. Ostin omaan kokeiltuun lopulta tuon ihan perus valkoisen Linnan ja ekojen kokemuksien perusteella vaikuttaa ainakin omassa päässä ihan hyvälle! Vaahtoaa paljon ja pesee hiukset narskuvan puhtaiksi. Pesun jälkeen hiusten selvitettävyydessä en huomannut sen suurempaa eroa muihin käyttämiini shampoisiin. En käytä lainkaan hoitoainetta pesuvaiheessa, ainoastaan jätettävää voidetta pituuksiin. Suurin ero oli kuitenkin hiusten ilmavuus pesun jälkeen ja selkeästi puhdas, sekä keveä tunne jo hiusten ollessa vielä märät! Vaikka kyseinen tuote mielletään melko peseväksi, niin omassa paksussa luonnontaipuisassa sekä vähän karheassa hiuksistossa tuo toimi tosi hyvin. Plussaa myös siitä, että vaikka hiukset ovat ilmavat, niin ne eivät ole kuitenkaan pehmeän höttöiset. Shampoon puhdas tuoksu miellytti myös omaa nenää ja mieleen nousi kesäinen rantasauna. shampoon koostumus on geelimäinen ja väritön.

Aika näyttää kuivattaako shampoo niin paljon, että pakko siirtyä muihin tuotteisiin mutta ainakin tällä erää vaikuttaa hyvältä :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 05.10.16 - klo:09:45 »
Linna shampoo (valkoinen purkki) pesi hiukseni niin narskuvan puhtaiksi ja höttöisiksi, että en ole koskenut siihen sitten lapsuuden. Jäi niin kauheat kokemukset jo silloin, vaikka en 10-vuotiaana hiustenhoidosta sen liiemmin ymmärtänyt. Voi olla, että ainesosia on muutettu, mutta en halua edes kokeilla. ;D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1161 : 05.10.16 - klo:15:19 »
Mä kokeilin joku aika sitten. Ihan yhtä narskuvaa kuin ennenkin. Ja se parfyymimainen haju... huh...  :P
Mutta siis joo, puhdasta ainakin tulee!
« Viimeksi muokattu: 05.10.16 - klo:15:21 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1162 : 05.10.16 - klo:21:21 »
Onko kellään kokemuksia niistä Garnier Responsen uusista (?) valkoisista tuotteista, sarjan nimi taisi olla jokin Rice? Huomasin vain ohimennen kaupassa, joten pahoittelut huonoista tuntomerkeistä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #1163 : 06.10.16 - klo:09:14 »
^^Itselle tuo Linna on kyllä ollut ihan löytö :) Hiukset pysyy myös kuohkeana ja puhtaana seuraavaan päivään, vaikka yleensä joudun pesemään joka aamu hiukset. Vaan tässä sen jälleen näkee; kaikki ei sovi kaikille.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1164 : 06.10.16 - klo:17:01 »
En ole noita Hunajapupun mainitsemia valkopurkkisia Respons-tuotteita kokeillut, mutta olen testaillut Responsin vaaleille hiuksille tarkoitettua kamomilla & kukkaishunaja -shampoota. Tätä myydään Saksassa uutuutena, en tiedä sitten, leviäisikö pohjoiseen asti joskus. Näitä on myös hoitis ja öljysuihke.

Jälleen kerran haju on liian vahva, mutta muutoin tämä on Respons-vaihtoehdoista mulle tähän asti sopivin. Tämä on hellävaraisempaa kuin 5 Plants, mutta kevyempää kuin ne kaikki öljypitoiset. Hajusteita ja väriaineita on tosiaan runsaasti, kuten näissä nyt on tapana, eikä tässä mitään ihmeellistä ole, mutta ihan hyvä perusshampoo kuitenkin. Hoitoaineen inci näytti pitkälti samalta kuin 5 Plantsin, joten on varmaan kevyttä sekin. Tässä shampoossa on kuitenkin selvä ero siinä, että tällä sopii pestä useammin ilman karheaa ja narskuvaa lopputulosta. Päänahkakaan ei ole ärsyyntynyt tästä ainakaan toistaiseksi.
1cFii, oma väri.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #1165 : 20.10.16 - klo:13:37 »
Onko kellään kokemuksia niistä Garnier Responsen uusista (?) valkoisista tuotteista, sarjan nimi taisi olla jokin Rice? Huomasin vain ohimennen kaupassa, joten pahoittelut huonoista tuntomerkeistä.

Ostin hoitoaineet kun oli tarjouksessa. Nämä ovat siis hennoille hiuksille tarkoitettu. Hyvin selvitti ohuet takkuuntuvat hiukset, yhden kokeilun perusteella tykkään.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1166 : 21.10.16 - klo:23:24 »
Linna Villivadelma -shampoo sopii hyvin mun värjäämättömille hiuksille. Maksaa pari euroa, pesee hiukset kunnolla puhtaaksi ilman lähmää tai tahmaa ja tuoksuu vadelmalle. :) Mun kaksi lempparishampoota on tällä hetkellä näitä muutaman euron markettituotteita. Aivan loistavaa, että omalle tukalle löytyy sopivia tuotteita kauppareissulta, eikä ole aina pakko tilata jostain. :ts

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1167 : 23.10.16 - klo:20:21 »
Kehuin tuolla yllä Garnier Responsin kamomilla & hunaja -shampoota. Mulla oli tästä testissä hoitoainekin, mutta se oli mulla kyllä ihan hirveä fail. Se tuntui kyllä lupauksen mukaisesti painottomalta, eikä tuntunut lähmäävän tyveä tai rasvoittavan ihoa, mutta hiukset tuntuivat huuhdellessa jotenkin jäykän muovisilta ja olivat seuraavana päivänä todella ohuiksi litistyneet. Kokeilin muutaman kerran, mutta se tunne muovisesta narulatvasta oli niin inhottava, että sai riittää. Aine itsessään oli helppokäyttöistä (ei liian lirua) ja tuoksu oli ihan miellyttävä, mutta ei vain yhtään sopinut hiuksille. Shampoo sen sijaan on oikein hyvää.
1cFii, oma väri.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1168 : 11.12.16 - klo:18:00 »
Oon jo ikuisuuden käytellyt mun vanhoja suosikkihoitoaineita eli Nutrigloss-naamiota ja Tresemme Naturalsia ja liutaa muita random-ostoksia mutta nyt varastot on kulutettu sen verran tehokkaasti että tarvisin uuden hoitoaineen. Mitä suosittelisitte? Ihan sama onko marketista tai kampaamosta, mutta mieluiten ostaisin täältä jostain ettei tarvisi erikseen tilata. Kriteereinä tosi siloittava, selvittävä ja kosteuttava, saa olla naamio tai tehohoito ja sellainen jonka tehot ei perustu silikoneihin. Oon ihan pihalla kaikista uutuuksistakin etten yhtään tiedä mistä aloittaa :D

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1169 : 11.12.16 - klo:19:05 »
^Ainakin EHS Plus Venhänalkioöljy & Omena -sarjan tuotteet ovat oikein hyviä, niitä saa melkein joka paikasta ja halvimmillaan 4 €/3 pulloa. Tehis on ihan mainiota, mutta eniten tykkään itse normihoitiksesta.