Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550467 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #1185 : 10.04.17 - klo:23:59 »
^ Joo, jokin vähän kevyempi kurkkutuoksu olisi tosiaan ollut kiva, mutta sen verran tymäkkä Fructis-tuoksu siihen on isketty, että ainakin mun on vaikea löytää siitä kurkkua. Mutta on se toki raikas kuitenkin.

Beauté-testin sivuilta näkee näiden sisällöt ja kuvat, tässä on Cucumber Fresh. Hakukentässä Fructisia hakemalla löytyvät muutkin, koko sarjan ulkomuoto on siis uudistunut, vaikkakin monien sisältö on tuttu. Varmaan nämä Suomeenkin lopulta saapuvat.
1cFii, oma väri.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1186 : 30.04.17 - klo:23:30 »
Tuo Syossin hoitoaine Keratin vaikutti aika mielenkiintoiselta tuotteelta. Äkkivilkaisulla tuotteesta ei sillkoneja löytynyt ja incin alkupäässä oli mielenkiintoisia ainesosia. Pitääpä ostaa, kun vaan kaupasta löydän.

Prisman sivun mukaan INCI näytti tältä: Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Myristate, Citric Acid, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Glycerin, Phenoxyethanol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Parfum, Mica, Sodium Methylparaben, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Lauryl Glucoside, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, ci 77891

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 07.05.17 - klo:14:14 »
Mä bongasin viime kauppareissulla tosi symppiksen shampoon ja hoitoaineen! Hellä mietonen shampoo ja hoitoaine.  ;D Nämä kuuluu ilmeisesti näihin Suomi 100 tuotteisiin. Onko joku vielä testannut? Mä en ostanut kun ei ole tarvetta, mutta jo pelkästään ton symppiksen muotoilun takia voisin ostaa nämä jossain vaiheessa.  :D

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 07.05.17 - klo:16:02 »
^ Meillä pestiin tuolla 70-luvulla  :D. Onpa hauskaa että se on tuotu takaisin!
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1189 : 08.05.17 - klo:10:58 »
Hahaa, ihana nostalgia! Meillä oli aina lapsena tuota.  :D

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #1190 : 08.05.17 - klo:20:37 »
Oho, onpa kiva tuo Hellä Mietonen. Itse en lapsuudesta muista (olen syntynyt '84), liekö ollut vielä kasarilla tuotannossa. Meillä oli aina vaan XZ:aa ja EHS:n sinistä shampoota kotona.
Voisin ostaa itselleni, niin sympaattinen on tuo pullokin.  :l Itse asiassa törmäsin tuohon jo tänään mun lähikaupassa (pieni K-market) ja nopsaan vilkasin, inci näytti aika lyhkäseltä ja sen oloiselta, että taitaa olla aika samanlaista EHS:n sinisen kanssa? (käy järkeen, jos on sellainen perusshampoo). Hinta oli 4.90, ja luulin että olisi tuon pikkukaupan lisää siinä hinnassa, mutta ei tainnut ollakaan. K-citymarketin sivuilla on meinaan myös tuo sama hinta.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1191 : 12.05.17 - klo:17:39 »
Shampoota en tällä hetkellä tarvitse, mutta tuota Hellä Mietonen hoitoainetta voisin ostaakin jos sitä jostain löytäisin... Parissa lähikaupassa olen shampoota nähnyt (olivat ihan erikseen esillä), mutta hoitoainetta ei ollut valikoimassa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1192 : 14.05.17 - klo:14:07 »
Menee ostolistalle  :D Varmaan kelpo tuotekin...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 14.05.17 - klo:17:40 »
Onko siitä edes hoitoainetta olemassa? Olen nähnyt kaupoissa vain shampoota.

Ostin eilen oman pulloni lähikaupasta, ihan vain nostalgiasyistä, vaikka itselläni ei edes ole omia muistikuvia tuotteesta. Sillä voi ainakin koirat ja lapset pestä, jos oma tukka ei tykkää.

Olen elänyt lapsuuteni kasarilla ja niiltä ajoilta tuttuja tuotteita ovat EHS, Linna-shampoo ja Timotei. Ysärin alusta tulee mieleen jo paljon enemmänkin merkkejä kuten Tuulitukka, Vidal Sassoon, Lorkun Studio Line (ja ne mainokset! Stu-Stu-Stu-Stu Studio Line) Finesse, YR...)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1194 : 14.05.17 - klo:17:48 »
Lorkun Studio Line jatkaa edelleen elämäänsä eri olomuodoissa..  8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 14.05.17 - klo:18:41 »
^^ Se hoitoaine on samanlaisessa mutta sinisessä purnukassa.  :) Hyvin samanlainen väritykseltään kuin EHS. Muistaakseni hoitoaineen inci oli myös lyhyt niinkuin shampoossakin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 15.05.17 - klo:21:30 »
Mistä tota Syossia saisi? Sokokselta? Ilmeisesti Tokmannilta ei löydy, harmi.

Mitähän sitä kannattaisi ostaa cwc-pesuun aloitushoitoaineeksi? Mulla sen pääasiallinen homma on suojata pituuksia ja latvoja shampoolta ja kulumiselta.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 15.05.17 - klo:22:49 »
Cittarissa pitäisi olla Syossia.

Mun mielestä cwc-pesun ykköshoitikseksi käy melkein mikä vain, joku liukkaampi ja ja silikonipitoinen varsinkin toimii ihan hyvin suojaavana. Itse saan kaikki flopit ja muuten epäkelvot käytettyä noin. Varta vasten ostaisin jonkun halvan ison pöntön hoitoainetta, jonka koostumus ei ole kaikkein liruin.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1198 : 16.05.17 - klo:00:03 »
Mä käytän cwc-pesussa ekana hoitiksena joko tresemmen (un)donea tai Lidlin Cien sensitiveä, jos on tarve ostaa eli ei ole hutiostoksia. Molemmat ovat minulla myös usein värinaamioiden pohjana tai muussa käytössä, jossa hoitoaineen ominaisuuksilla ei ole niin väliä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1199 : 16.05.17 - klo:12:45 »
Mahtavaa, kiitos Triina ja Mintsi. :) Pohdin tota Syossia arkisemmaksi muhitteluhoitikseksi, Vitacostin ostoksia ei ilkeä ihan joka kerta lotrata. Pitää käydä Cittarissa tarkastelemassa ja pohtimassa koostumuksia. Pesusuojaksi hotsittaa Tresemmen joku ison pönttökoon vuoksi, mutta en muista onko ne vähän vetisiä tohon tarkoitukseen.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.