Onkohan Hellämietonen shampoo turhan hellävaraista rasvoittuvalle päänahalle? Kovasti tekisi mieli kokeilla, mutta hiusten rasvoittuessa nopeaan mietin, onko koostumus liian hoitavaa. Hoitoaineen sarjalta ostin ja se vaikuttaa perushyvältä, silottaa nopeasti ja pieni määrä riittää. Tällä hetkellä minulla on suht lyhyt polkkamalli, joten siksikään en tarvitse hoitoainetta paljon. Tuota käyttäessäni huomasin muuten hoitoaineen tarpeellisuuden, sillä tätä ennen olin reilusti päälle kuukauden käyttämättä hoitoainetta. Vaikka hiukseni ovatkin lyhyet, niin silti ne näyttävät tarvitsevan silotusta shampoon jälkeen.
Samaa mieltä olen myös purkin käytännöllisyydestä. Kovaa muovia, jota ei voi liiemmin puristaa, vaan tuotteen täytyy antaa valua vain purkista ulos. Samoin purkki vie mukavasti tilaa. Hellyyttävä design, muttei tosiaan käytännöllisin. Alkuun ihastelin sitä, miten mukavasti purkista saa käsiotteen, mutta en tiedä nyt siitäkään. Toisaalta kyllä, mutta toisaalta ei. Näin btw. ehdin myös ennen tuotteen käyttöä romantisoida mielessäni, kuinka jatkossa ostaisin vain Hellämietosta ja kylpyhuoneeni tuotearsenaali näyttäisi asteen tyylikkäämmältä näiden klassikoiden myötä.

Ja loppuun ihan eri tuotteesta. Onkohan kukaan testaillut Garnierin sitä silikonittoman Coconut-sarjan shampoota, joka on suunnattu rasvoittuville hiuksille? Olen miettinyt tätäkin EHS:n tervashampoon seuraajaksi jos en Hellämietoseen päädy.