Kirjoitan Gliss-tuotteista..:
Mun mielestä Schwarzkopf on paras kosmetiikkayhtiö ja vaikka hyödyntääkin kerran keksimiään reseptejä Bonacure-tuotteissaan ja sit kakskyt euroa edullisemmin Gliss-sarjassaan, mut rahapolitiikka sikseen. Nyt on kyse hiuksista!
Kirjoitan nyt vain kahdesta tuotteesta. Näitä käytän pääsääntöisesti hiuksiin jätettävänä.
Kätten ulottuvilla kylpyhuoneessa on Gliss Winter Repair -hoitista ja Hair Refill -naamiota. Sarjan shampoita ei ole nyt ollut vähään aikaan lähistöllä, mutta käyttö yhdessä sarjan hoitisten ja shampoiden kanssa teki terää hiuksilleni.
Winter repair todella kosteuttaa hiusta, muttei jätä tukkaa levälleen kaiken kosteuden alle..niin sanotusti. Tykkään miedosta tuoksusta.
Hair refill - naamio levittyy hyvin emulsiomaisena hiuksiin. On kevyt vaikka jätänkin sen hiukseen pesun ja toisten merkkien hoitisten jälkeen. Ei jätä hiusta himmeäksi tai sameaksi, kuten moni rinse-off hoitis tekee. Nehän kuuluisikin huuhdella veke vaikutusajan jälkeen. Anyone got my point?
Gliss- shampoista sen verran että tykkään niidenkin hoitavuudesta ja kuitenkin riittävästä pesutehosta. Hiukset tuntuvat sileiltä jo niiden jälkeen. Mun hiuslaatu on sen verran vaikea luonnonkiharuuksineen, että pesun jälkeen hoitis tai naamio, jätettävä ja sit hiusrasvaa kun melkein kuivanut on.
En osaa arvostaa normishampoossa sitä että tekee narskuvan puhtaaksi. Mulle se on merkki ja viesti liian voimakkaasta pesutehosta. Lattiaa pestään eri aineilla kuin hiuksia? Eikö?
Shampoista muistan että niissä on kyllä tuoksuissa puuta, vahvaa mausteisuutta ja sellaisia elementtejä etteivät ne oikein ole klassisia feminiinisiä tuoksuja, mutta partavedet on kyl sit ihan eri sarjassa, mun mielestä. GLiss shampoissa tuoksu ei jää hiuksiin, mikä on plussa nro 1.