Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550513 kertaa)

petomaani

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #135 : 18.01.07 - klo:08:17 »
Kokeilin eilen shampoopesun jälkeen Doven syväkosteuttavaa hiusnaamiota kuiville hiuksille. INCIä en tutkiskellut sen kummemmin, mutta hiuksista tuli kivan pehmeät.  :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #136 : 18.01.07 - klo:10:34 »
Mullakin tuli kokeiltua Dove tuotetta, Moisture boostia. Toimii hyvin, tuli pehmeät hiukset. On mulla myös Doven kosteuttavaa hoitoainetta, joka tosin oli ihan mitään sanomatonta. Ei kosteuttanut yhtään.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #137 : 18.01.07 - klo:13:22 »
Minä olen pari kertaa testaillut Pantenen tuuheuttavaa hoitovaahtoa. En tiedä siitä hoitavuudesta, mutta tuuheutta se ainakin toi ihan mukavasti. Laitoin hiukset yöksi pikku myy-letille ja aamulla tukka oli ilmava ja kiiltävä.

MinnieMouse olisitko niin kiltti ja näpyttelisit tuon hoitovaahdon incin tänne? :)
Tuo kuulostaisi hyvältä ja jos sisältäisi edes vähän hoitavuutta kun ei hiukseni tarvitse sitä paljon niin on varmasti pakko hankkia.

edit.oli tämä sitten pakko hankkia, toivottavasti ei tule paljon kirousta kun huomenna tätä laitan hiuksiin. On se kumma että aina pitää sortua ja vielä panteneen vaikka kuinka jo vannotin itselleni ettei saa ostaa mitään hiusputeleita ennenkuin vanhoja on saatu pois. Nyt siis tämän jälkeen en osta mitään ;)
Laitan tähän vielä incin

aqua,PVP, polysorbate-20, sodium polystyrene sulfonate, pentylene glycol, disodium lauroamphoacetate, phenoxyethanol, cetrimonium chloride, pathenyl ethyl ether, methylparaben, potassium sorbate, parfum, citric acid, benzophenone-4, lysine HCI, methyl tyrosinate HCI, panthenol, limonene, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, histidine, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, linalool, benzyl salicylate, citronellol.
« Viimeksi muokattu: 19.01.07 - klo:19:00 kirjoittanut Jadele »

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 20.01.07 - klo:13:23 »
^tästä Pantenen tuuheuttavasta vaahdosta olisi mukava kuulla lisää kokemuksia! Tahmaako se? Kenelläkään useamman käyttökerran kokemusta? Itse en ole vielä bongannut kyseistä putelia.
1b M ii

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #139 : 20.01.07 - klo:13:36 »
^tästä Pantenen tuuheuttavasta vaahdosta olisi mukava kuulla lisää kokemuksia! Tahmaako se? Kenelläkään useamman käyttökerran kokemusta? Itse en ole vielä bongannut kyseistä putelia.

Kun tänään tätä koitan niin voin huomenna laittaa kokemuksia miltä hiukset tuntuu yhden käyttökerran jälkeen.
Tuoksu on muuten aika voimakas mutta ei paha ainakaan omasta mielestäni, kaikki eivät varmasti tykkää.
MinnieMouse tuolla aiemmin kirjoitteli että oli ainakin hänelle tuonut tuuheutta että uskoisin ettei tahmaa.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #140 : 20.01.07 - klo:16:17 »
Tänään laitoin taas tukkaan Lorealin Nutri Gloss-jätettävää hoitoainetta. Sen laittamisen jälkeen ei parane räplätä tukkaa,  koska kädet jäävät aivan hileisiksi! Mutta kyllä tuo pehmentää hiuksia, kiillosta en tiedä. Tuossa purkissa muuten lukee että aine "valaisee hiukset"  ;D Onneksi en huomannut tota tekstiä purtiloa ostaessani, olisi voinut jäädä kaupat tekemättä. Ei tässä lamppuostoksilla olla...

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 20.01.07 - klo:16:31 »
Tänään laitoin taas tukkaan Lorealin Nutri Gloss-jätettävää hoitoainetta. Sen laittamisen jälkeen ei parane räplätä tukkaa,  koska kädet jäävät aivan hileisiksi! Mutta kyllä tuo pehmentää hiuksia, kiillosta en tiedä. Tuossa purkissa muuten lukee että aine "valaisee hiukset"  ;D Onneksi en huomannut tota tekstiä purtiloa ostaessani, olisi voinut jäädä kaupat tekemättä. Ei tässä lamppuostoksilla olla...

Mä en tajunnutkaan että toi on jätettävää.  ??? Hileitä siinä kyllä piisaa ja vähän ehkä tekee tukkaa pehmeemmäksi, mutta siinä se sitten olikin. Ei tunnu enää edes pehmentävän tukkaa kun hankin itselle parempia tukka-aineita.. Haisee muuten ällöttävälle. Yhtä tyhjän kanssa kun ei edes kiiltoa anna, vaikka kiiltohoito väittääkin olevansa. Tiedäppä sitten josko siitä joskus jotain iloa olisi..pullo kuitenkin on melkein täysi. Ehkä joskus naamiaisiin voi liisteröidä tukkansa tuolla, jos vaikka kimmeltelisi sitten  ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #142 : 20.01.07 - klo:17:59 »
^ Joo kyllä se on jätettävää, jos nyt siis puhutaan samasta tuotteesta. Mitä sitten luulit tuon olevan? Ei ne hileet tukassa näy (onneksi!), muuten jäisi käyttämättä. Tuo on sellainen ok mömmö, jonka mielelläni käytän loppuun, mutten osta uudelleen. Sitä Doven Kuivat&karheat tjsp jätettävää olisi kiva kokeilla, tuo varmaan ihan kivasti kiiltoa.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 20.01.07 - klo:19:40 »
heh.. ilmaisin itteäni vähän huonosti..
Siis käsitin koko hilemömmön lähinnä kiiltotuotteena, enkä jätettävänä hoitoaineena.
Mun tekisi mieli kokeilla niitä XZ-tehohoitoja..ehkä tarttuu mukaan seuraavaksi kaupasta.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #144 : 20.01.07 - klo:21:45 »
No nyt sitten on kokeiltu Pantenen tuuheuttava hoitovaahto. En osaa oikein vielä sanoa antoiko kiiltoa ja hoitoa kun tänään värjäsin hiukset ja kiiltävät nyt muutenkin mutta ainakaan ei lätsäyttänyt.
Kerron kokemuksia enemmän kun olen pidempään tätä käyttänyt.

Mitä mieltä muuten olette tämän incistä? Kirjoittelin sen tuonne aikasemmin.
« Viimeksi muokattu: 20.01.07 - klo:21:49 kirjoittanut Jadele »

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 20.01.07 - klo:22:28 »
^ Mä ostin taannoin tuota Pantenen tuuheuttavaa hoitovaahtoa (yllättäen foorumin innoittamana ::)) ja mulla se toimii ainakin ihan ok. Hiukan ehkä koppuroittaa, mutta kun sitä laittaa voidemaisen ja suihkittavan jätettävän jälkeen, niin välttyy koppuraisuudelta ja hiukset saavat jonkin verran jämäkkyyttä ja "irtonaisuutta". Mulla on luonnonkihara hento tukka, joka koppuroituu yleensä tosi helposti, joten suorassa tai lasimaisessa hiuksessa toimii varmaan aika eri tavalla.

Incin puolesta en nyt hirveästi hehkuttaisi. Positiivista on, että siinä ei ole silareita eikä denat. alkoholia. Mitään kovin hoitavia aineita listasta en löytänyt, mutta toisaalta voiko niitä odottaakaan tuuheuttavalta tuotteelta. 

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 21.01.07 - klo:17:05 »
^Niin, eipä niitä hoitavia ainesosia yleensä tuuheuttavassa tuotteessa ole. Mua tuo inci ei vakuuttanut oikein, ja en usko että tuota tulen ostamaan. Sehän on sitten melkein sama, jos laittaa tuon sijasta muotovaahtoa. Saako tuolla Pantenen hoitovaahdolla muotoiltavuutta hiuksiin?

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #147 : 22.01.07 - klo:20:34 »
tietääkö kukaan löytyykö markettisarjoista jotain hyvää kosteussuihketta hiuksille(tietty  ::))
saattaa olla täällä aikaisemminkin jotain mutten jaksa koko ketjuu selaa... laiskiainen  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #148 : 22.01.07 - klo:20:57 »
tietääkö kukaan löytyykö markettisarjoista jotain hyvää kosteussuihketta hiuksille(tietty  ::))
saattaa olla täällä aikaisemminkin jotain mutten jaksa koko ketjuu selaa... laiskiainen  :D

kaksi lemppariani ja monen muun myös: vo5 miracle mist ja andrew collingen perfect endings.
xz hoitosuihke on myös hyvä mutta ei yhtä hyvä kuin nuo edellä mainitut :)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #149 : 22.01.07 - klo:21:00 »

Tätä XZ:n kosteuttavaa suihketta on ainakin kehuttu:

http://www.xz.fi/tuotteet/kaikille_hiustyypeille.htm

Herbinalla on näköjään tullut kans joku suihke:

http://www.herbina.fi/tuotteet/hiustenhoito/hiustenhoito_hoitosuihke_hiuksiin_jatettava.html

Ja sit tosiaan Miracle Mist on ihan ok markettituotteeksi, mutta mä tykkään enemmän tuosta AC:sta.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli