Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550525 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Pro Systeme
« Vastaus #15 : 05.09.06 - klo:21:53 »
OT: Mielestäni kyllä laitoin tämän alunperin hiustenhoitopuolelle  :o Jessus. Pitäs vissii käydä tarkistuttamassa rillien vahvuus.

Kävin Honkkarissa tossa yks päivä, ja siinä oli kyllä jotain Pro Systeme geeliä tuubissa tehiksen vieressä. Ettet Henriikka vaan tarkoittanut sitä?  ???

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
Vs: Pro Systeme
« Vastaus #16 : 06.09.06 - klo:14:39 »
En tarkoittanut sitä. :) Tai ainakin geeliksi tuo tuubiputkilotehohoito toimii tosi hyvin tehohoitona. ;D

Voi tietenkin olla, että niitä ei ole molempia samaan aikaan tarjolla.. Tuubissa oleva on kokonimeltään "Intensive Conditioning Masque" ja purnukassa oleva "Intensive Conditioner Repair Creme". Incit eroavat suurelta osin toisistaan, naputtelen ne vaikka inci-ketjuun jos niitä ei siellä vielä ole.. Ja väittävät purkin takana, että on eläimillä testaamatonta.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #17 : 20.10.06 - klo:16:46 »
Eli kuten tuolla toivottu oli, tässä ketju yleisellä pulinalle ja lätinälle markettisarjoista, niiden hyvistä ja huonoista puolista ja kaikesta mitään mieleen juolahtaa. Näin pysyy tuo markettisarjojen helmet ketju vähän puhtaampana.

Areena on kokonaan teidän  ;D
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #18 : 20.10.06 - klo:16:49 »
Jeeeee \o/

Mä alotan!

Verratkaa mulle VO5 fade defy:ta ja Sunsilkin ruskeiden hiusten jätettävää; kumpi on parempaa, etenkin kuivemmille kiharoille latvoille? Latvasuojaksi siis...

Ja kertokaa Fructicsen Oil repair (?) -hoitoaineesta, joku siitä jotain mainitsi mutta tahtoo tietää lisää  ::) Ja onko siinä sama tuoksu kuin muissa Fructiksen tuotteissa? Mä tykkään siitä tuoksusta niin kauheesti  :-*

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #19 : 20.10.06 - klo:18:18 »
Verratkaa mulle VO5 fade defy:ta ja Sunsilkin ruskeiden hiusten jätettävää; kumpi on parempaa, etenkin kuivemmille kiharoille latvoille? Latvasuojaksi siis...

En ole kokeillut kuin Sunsilkin punaisille hiuksille tarkoitettua jätettävää, mutta luulisin sen olevan suht samaa ainetta kuin ruskeillekkin tarkoitettu. Ja tuon kokeiluni pohjalta voin sanoa etten suosittele sitä kenellekkään  :-X
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1475.msg140610#msg140610

Fade Defy löytyy kaapista mutten ole muistanut käyttää kuin pari kertaa sitä. Sitä on kyllä kehuttu täällä paljon, mutta en nyt muista oliko se kaikkien kehujen arvoista, saattoi olla. Mitään negatiivista en ainakaan muista joten suosittelisin tuota VO5:tä ennemmin kuin Sunsilkkiä  :)

Ja kertokaa Fructicsen Oil repair (?) -hoitoaineesta, joku siitä jotain mainitsi mutta tahtoo tietää lisää  ::) Ja onko siinä sama tuoksu kuin muissa Fructiksen tuotteissa? Mä tykkään siitä tuoksusta niin kauheesti  :-*

Tätä en ole koskaan kokeillut mutta jonkun lehden mukana tuli näytepussi ja sen inci ei kyllä vakuuttanut, silikoneja silikonien perään eikä juurikaan mitään oikeasti hoitavia ainesosia. En muista löytyikö incistä mitään öljyjäkään  ::)
Nakkasin näytteen kokeilematta roskiin.. (olikohan se näyte edes hoitis, saattoi olla shampookin)
« Viimeksi muokattu: 20.10.06 - klo:18:20 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 21.10.06 - klo:00:56 »
Ihan kuin olisin joskus aikaa sitten tuota Oil repairia pyöritellyt kädessäni ja tuuminut: WTF, Fructis jossa ei oo silikonia!? Saattoi olla shampookin... Eli ei paljoa apua ole.  ::)

Mutta, mutta, marenki on taas tuuminut. Minusta tuntuu, että hiustenhoidossa mulle tärkeimpiä aineksia taitavat olla tehohoidot ja shampoot (nyt vasta olen huomannut hellävaraisen shampoon merkityksen, siis ihan viime viikkoina!) tämän teoriani mukaan pikahoitiksella ei olisi kauhean merkittävää osuutta hiusten kunnolle, kunhan ovat edes kohtalaisia ja "tekniikka" kunnossa (eli pyyhekuivaus, levitys). Jos pikahoitista ei kuitenkaan jouda muhittamaan päässä kuin sen muutaman minuutin, onko sillä väliä, onko hoitis marketista vai kampaamosta? Ehtiiko ne hoitavat aineet kuitenkaan imeytyä hetkessä?

Ostin kesäkuussa Freemannin Papaya&Lime hoitsikan ja sillä olen pärjäillyt vallan loistavasti, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös ko. hoitsikka. Toisaalta tekisi mieli ostaa jotain vähän "parempaa" (eli kalliimpaa ja fiinimpi puteli) hoitsikkaa, mutta onko esim. Andrew Collingen tai VO5  kosteuttava ihan yhtä hyvä?

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 21.10.06 - klo:10:13 »
Löytyisköhän markettisarjoista mulle jokin jätettävä latvahoito tms.? Hiukset on melko pitkät, paksut, luonnonkiharat ja ehkä vähän kuivat.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 21.10.06 - klo:16:46 »
Löytyisköhän markettisarjoista mulle jokin jätettävä latvahoito tms.?

Täällä on keskusteltu jätettävistä hoitoaineista. Täällä puolestaan latvasuojista, jos sellaisia kaipaa. Noista varmaan löytyy jotain apuja alkajaisiksi. :) Noissa on siis puhuttu myös markettituotteista.
1c M ii, tjsp

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #23 : 21.10.06 - klo:21:57 »

Mulla on toi Oil Repair, toimii mielestäni ihan hyvin jonkun kosteuttavan hoitiksen/tehiksen jälkeen :) ..tosin ei niin hyvin kuin NG-hoitis. Käytän aika usein näitä halpishoitiksia sulkevina, mukavan silkkiset silikonilatvathan niillä saa. Pelkästään en käyttäisi kun hoitotehoa ei ole juuri ollenkaan, mutta jonkun laadukkaamman tuotteen jälkeen pikaisena selvittäjänä kelpaavat ihan hyvin. Eikä ton Oil Repairin incikään pelkkää silikonia ole, itseasiassa ei löydy edes ihan alkupäästä. Tuoksu on yhtä ihana kuin muissakin Fructiksen tuotteissa :D

Olen kyllä huomannut omista hiuksistani noiden hoitiksien silikonien kertymisen, näyttää kuin hiuksia peittäisi harmaa, kiilloton kalvo ja latvat alkavat tuntumaan kuivilta vaikka mitä käyttäisi. Pesenkin syväpuhdistavalla ehkä kerran kuussa niin välttyy tuolta kokonaan, kun silikonittomilla tuotteilla hiukset ei kuitenkaan tunnu yhtä hyviltä.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #24 : 18.11.06 - klo:19:28 »
Tänä iltana minäkin kokeilen Nutri Glossia. Saapa nähdä, mitä tukkani siitä tykkää. Raportoin sitten tänne.

Hyvältä tuntui. Huuhtelinkohan kuitenkin liikaa, kun nyt ei tukka tunnu pehmeältä? Lyhyeen tukkaan riitti sormenpään kokoinen nokare. Huuhdellessa hiukset tuntuivat liukkailta. Saapa nähdä rasvoittuvako hiukset sitten nopeammin.

Eipä ainakaan vielä tunnu hiuksissa mitään rasvoittumista. Taitaa Nurtri Glossista tulla minunkin vakkari. :D
« Viimeksi muokattu: 19.11.06 - klo:12:22 kirjoittanut Euphoria »

zadu

• Vieras
« Vastaus #25 : 21.11.06 - klo:10:15 »
Kesälläkin kun olin kahden viikon matkalla etelässä, otin täyden purkin NG:tä mukaan ja se olikin sitten ainoa tehis mitä käytin vaikka muitakin oli mukana. :)

Sen verran on toi tuote saanut kehuja, että pakko munkin käydä tänään sitä ostamassa. Toivottavasti löytyy Euromarketistakin. Ens kuussa lähtö Thaimaahan kuukaudeksi ni vois ottaa sen sinne mukaan, jos tarpeeks tehokas.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 21.11.06 - klo:10:19 »
^Thaimaalla se kyllä varmaan riittää. En tiedä mikä siinä sen maan vedessä on, mutta hiukseni tuntuivat aina pelkän vesipesun jälkeen siltä, kun olisi tehiksiä haudottanut päässä monta tuntia. Kai se on jotenkin niin pehmeää? Mullakin oli kyllä tuolla kunnon tehikset mukana, mut ei hirveesti tullu käytettyä, kun ihan normi hoitiskin ajoi saman asian.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 21.11.06 - klo:11:53 »
Mulla ei kyllä NG toimi sitten ei millään.
Olen kokeillut pitkähköllä vaikutusajalla (parikytä min), lyhyellä vaikutusajalla (pari min), huolellisella huuhtelulla, kevyellä huuhtelulla, sekoitettuna toiseen tehikseen. Kun ei niin ei. Karheiksi jää hiukset jokatapauksessa  >:(
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 21.11.06 - klo:11:56 »
^Hassua, että se toimii toisilla, ja toisilla ei sitten ollenkaan. Ehkä hiuksesi kaipaavat sitten silikonisempaa hoitista, tuossa Ng:ssähän sitä ei ole. Mä oon saanu tolla aina ihan hyvän lopputuloksen, nyt se on kyllä ollu jo pidempään loppu eikä ole tullut ostettua uutta tilalle. Pitänee käydä joskus hakemassa, tuo on hyvää hinta-laatusuhteeltaan mun mielestä.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 21.11.06 - klo:13:36 »
^Hassua, että se toimii toisilla, ja toisilla ei sitten ollenkaan. Ehkä hiuksesi kaipaavat sitten silikonisempaa hoitista, tuossa Ng:ssähän sitä ei ole. Mä oon saanu tolla aina ihan hyvän lopputuloksen, nyt se on kyllä ollu jo pidempään loppu eikä ole tullut ostettua uutta tilalle. Pitänee käydä joskus hakemassa, tuo on hyvää hinta-laatusuhteeltaan mun mielestä.

Mulle toimii kyllä muut silikonittomat ihan hyvin, kuten WWW:n intensive moisture mask, XZ, jne.
No, ei mahda mitään.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...