Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550523 kertaa)

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #150 : 22.01.07 - klo:21:14 »
Ja Muumisuihke! Tosin en tiedä kosteuttaako tämä, vaiko on enemmän selvityssuihke

http://www.xz.fi/tuotteet/muumisuihke.htm
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #151 : 23.01.07 - klo:16:51 »
 kiitoksia vaan kaikille vinkeistä!  :D kävinkin juuri äskettäin katsastamassa noita hoitosuihkeita... wellaltakin on tullut jokin hoitosuihke joka on lapsille ja mansikanhajuinen... oli kyllä niin ällö mansikka, että jäi suosiolla hyllyyn... Tuota xz vanilja-suklaa-suihketta haistelin myös ja jäi hyllyyn :) inciensä puolesta se kyllä varmasti olisi ihan ookoo ollutkin, jotenka päädyin sitten tuohon herbinaan... siinä tosiaan jotain wheatproteiinia on(vehnä)... varmasti tämä pelittää ihan yhtä hyvin kuin kalliimmatkin suihkeet.. eihän niitten suihkeitten hoitotehot käsittääkseni niin suuret ole kumminkaan...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #152 : 25.01.07 - klo:17:27 »
Mulla on tarttunu tässä parin viime kuukauden aikana muutamia (juuresten suositusten perusteella valittuja) markettituotteita mukaan kauppareissuilta ja olen kyllä ollu erittäin tyytyväinen. Nyt tuntuu siltä, että olen ihan turhaan maksanu itseni kipeeks kaikista kampaamotuotteista, kun noi markettien tuotteet tuntuu sopivan mulle paljon paremmin. Kampaamoista tarvitsen nyt vaan vahaa (hyvää vahaa en ole marketista löytäny, vaikka monia on kokeiltu), sävyttävän shampoon ja hoitoaineen, voidemaisen jätettävän ja kiiltosuihkeen, kaikki muu löytyy marketeista. Mun hyllystä tulee varmasti löytymään aina Miracle Mist, XZ hoitosuihke ja kampausneste, tyrni-sarjan sh, ha ja tehis (ehkä kohta myös lakka), VO5 Instant Rescue, Herbinan hoitosuihke, Color Pulsen sykkivä punainen ja tietysti NG. Ei voi kun ihmetellä miksi olen viimeset 5 vuotta pitäny kaikkia markettituotteita erittäin huonoina ja vannonut kampaapotuotteiden nimeen...

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 25.01.07 - klo:18:16 »
^^Niin, kampaamotuotteissakin on eroja. Jopa saman sarjan tuotteiden välillä voi olla huimia laatueroja, mikä ei liene uutta juureksille.  ::)

Siitä on varmaan seitsemästä kahdeksaan vuotta aikaa, kun viimeks oon marketista mitään hiustuotteita ostanut, ja oon nyt kokeillut parina päivänä ihan mielenkiinnosta puolen foorumin hehkuttamaa Miracle Mistiä. Kyllä se tuntuu vähän pehmentävän pakkasen kuivattamia latvoja, mutta muuten on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei edes kiillota (tai siis kuorruta) hiuksia yhtä tehokkaasti kuin vaikkapa Bonacuren Moisture -suihke, puhumattakaan että hoitaisi tai edes kosteuttaisi vähääkään (oon käyttänyt Luxxtressia tässä rinnalla, eron hoitotehoissa kyllä huomaa  ;D ). Kaiken kukkuraksi Miracle Mist haisee hemmetin pahalle ja pullon perusteella sitä vois erehtyä luulemaan ikkunanpesuaineeksi.  :P
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 25.01.07 - klo:19:25 »
Oon aina kuvitellu että Miracle Mist olis sellasessa pienessä pinkissä pullossa ja ihmetelly kun mistään kaupasta ei oo löytynyt. Robbarissa sitten löytyi, oli tosi ruma se suihkepullo, tulee just joku ikkunanpesuaine mieleen, se Miracle Mist luki vielä ihan pienellä ettei ihme ettei oo sattunu silmään.
No enpä ostanut ainakaan vielä, Herbinan suihke kun on ihan hyvää ja pullo kätevämpi.
Breathe me.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 28.01.07 - klo:12:24 »
Safe Formula Jojoba & Strawberry -hoitoaineen inci lisätty inciketjuun :)
1b M ii

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #156 : 28.01.07 - klo:13:35 »
Onko noista Safe formuloista kokemuksia kellään?Purkit näyttää houkuttelevilta mutta ovatko ne mistään kotoisin?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 29.01.07 - klo:17:24 »
Onko noista Safe formuloista kokemuksia kellään?Purkit näyttää houkuttelevilta mutta ovatko ne mistään kotoisin?

Mulla on neljän käyttökerran kokemus tuosta Jojoba & Strawberry -hoitiksesta. Yllättävän toimivaa :) Kerran käytin K-pak rekun jälkeen sulkijana ja muina kertoina shampoon jälkeen ainoana pikahoitiksena ja kertaakaan ei ole ollut takkuja, vaikka mun hiukset takuttuu yleensä tosi helposti! Siksi olen ehkä hiukan äimänä että mistäs moinen muutos, kun muitakaan uusia tuotteita en ole juuri nyt ottanut käyttöön.
Pikaisella silmäyksellä kyseisen hoitiksen INCI vaikutti paremmalta kuin muut sarjan hoidot. Shampoissa näytti olevan silikonia.
1b M ii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #158 : 29.01.07 - klo:22:12 »
kokeilin sitä Glissin kaksivaiheista, missä roosa ja valkoinen( nimeä en muista tarkkaan) eikä tuntunut oikein tekevän mitään- mulle ei siis ainakaan sovi. Ei hoitanut- takutti vaan.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 31.01.07 - klo:10:28 »
Ostin Safe Formulan Jojoba & Starwberry hoitiksen, Anttilassa oli tarjolla lisäksi sarjan Aloe Vera sekä Arctic Spa shampoita ja hoitoaineita. Kävin kurkkaamassa SF:n sivuja ja siellä näyttäisi sarjaan kuuluvan myös Vanilla ja Green Tea tuotteita. Etenkin nuo värjätyille hiuksille tarkoitetut Green Teat kiinnostaisi, onko niitä näkynyt kauppojen valikoimissa?

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #160 : 03.02.07 - klo:20:56 »
Mulla on Safe Formula vanilja-sarjan shampoo. Ihan kohtalainen perusshampoo on, ei mitenkään kummallinen. Niitä kun tutkailin ostohetkellä, näytti, että shampoista ainoastaan aloe verassa oli silikonia. Hoitiksissa taisi olla kaikissa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #161 : 03.02.07 - klo:21:13 »
mitä ihmettä noi safe formulat on ku en o koskaa kuullukaa saatika nähny? onko hyviäki.... muutamista olikin kommenttia ylempänä
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #162 : 06.02.07 - klo:22:46 »
Löysin ulkomaisilta Elvital sivuilta Nutri-Gloss sarjaan kuuluvan jonkin jätettävän syvähoidon.
Suomessakin näitä on keltaisessa, punaisessa ja onkohan vielä valkoisessa putelissa ja olen käyttänyt näistä varmaan kaikkia.
En nyt ole vakuuttunut että korjaa tai edes hoitaakaan hirveästi mutta silti olen vaan tykännyt.

Ovat sellaisissa soikeissa, lituskoissa pulloissa. Voi voi tulisipa suomeenkin NG:n tätä samaa että pääsisi testaamaan.
Tällä hetkellä Elvitalin suomenkieliset sivut eivät toimi mutta täytyy varmaankin kysyä asiaa asiakaspalvelusta vai tietääkö teistä kukaan tästä jotain?

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 07.02.07 - klo:10:12 »
mitä ihmettä noi safe formulat on ku en o koskaa kuullukaa saatika nähny? onko hyviäki.... muutamista olikin kommenttia ylempänä

Safe Formula on Islantilainen sarja, josta löytyy shampoita ja hoitoaineita - muita tuotteita ilmeisesti ei. Nuo sivut ei ainakaan mun koneella toimi kunnolla, mutta näkee ainakin miltä pullot näyttää. Omistan Strawberry & Jojoba sekä Vanilla hoitoaineet, ensinmainittu ainakin on ihan hyvää tavaraa. Hoitoaineet on kevyitä, mutta tulee kiiltävät ja pehmeät hiukset, ph molemmissa 3,5. Edullisia ovat, 400ml maksaa alle neljä euroa.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #164 : 07.02.07 - klo:22:07 »
Mulla toimi sivut ihan hyvin, mutta jokaisen pullon kohdalla oli lähes sama teksti. Hieman muunnellen. Ilmeisesti kuitenkin jos oikein ymmärsin niin tuo Aloe vera on tarkoitettu värjätyille. Tiedä sitten. Mites noiden silikonit? ( ;D)
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.