Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550771 kertaa)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #165 : 08.02.07 - klo:10:03 »
Vai onkos Aloe Vera normaaleille/kuiville ja Green Tea värjätyille?  ;) Hoitoaineissa on silikonia jonkin verran, muistaakseni vain yhtä. Voin kirjoitella incit pulloistani kun sopiva hetki tulee. Shampoiden sisältöä en ole tutkaillut, mainitsikohan joku aiemmin että ainakin jotkut olisivat sisältäneet..

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #166 : 08.02.07 - klo:10:05 »
Ei taida olla kun tuon Aloe veran kohdalla sanotaan seuraavaa:

Aloe vera is a natural moisturizer that gives dry - colour treated hair a vibrant and helthy look...

Ja green tean kohdalla ei puhuta väristä mitään.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 08.02.07 - klo:12:34 »
^ Ai, pullojen etiketit kyllä antavat toista informaatiota. Minä kun en niitä kuvauksia näe kun sivut tökkii.. No, ostaessahan se viimeistään selviää kun saa pullon käteensä.

iitu

• Vieras
« Vastaus #168 : 08.02.07 - klo:13:27 »
Löytyisiköhän miltään markettisarjalta hyvää shamppoota ja hoitoainetta permanentatuille hiuksille? Katselin Prisman valikoimaa enkä löytänyt ollenkaan permanentatuille hiuksille suunnattuja tuotteita.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 08.02.07 - klo:13:31 »
Marketista tuskin löytyy juuri permanentatuille suunnattuja tuotteita. Permanentattu hius tarvitsee usein kosteuttavia ja paikkaavia tuotteita. Kosteuttavia on markettisarjoillakin, tosin niiden toimivuudesta voi olla montaa mieltä. Mutta XZ:n tyrnitehis ja Elvitalin Nutri Gloss hiusnaamio ainakin ovat kosteuttavia tuotteita ja sopivat varmaan hyvin permanentatuille hiuksille. Mitään silikonimössä, fruktista tai pantenea ei ehkä kannata ostaa, koska ne on melkein pelkkää silikonia ja niiden hoitoteho on mitätön. Kun luet tätä ketjua läpi, niin varmasti saat hyviä vinkkejä tuotteiden ostoon!

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 08.02.07 - klo:22:34 »
Ainakin XZ mainostaa Kosteuttavia tuotteitaan myös permanentuille hiuksille sopiviksi. Hoitotehoista en osaa sanoa, mutta luulen, ettei riitä. Ainahan tosin voi kokeilla.  :)
1b M i

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 09.02.07 - klo:07:27 »
^Markettisarjojen kosteuttavista välttämättä minkään tehot ei riitä kovin kuivaan tukkaan (mitä permanentattu hius yleensä on). Mutta jos vaihtoehtona on pelkästään markettituotteet, niin kannattaa sitten incejä tutkimalla valita ne parhaat. Ja tehohoitoja peliin!

iitu

• Vieras
« Vastaus #172 : 09.02.07 - klo:13:25 »
Hiukseni ovat tosiaan aika kuivat joten pitäisiköhän suosiolla pysytellä kampaamosarjoissa. Ajattelin vaan että jos olisi löytynyt joku halpa ja hyvä tuote markettien vaikoimasta :) Täytyy kuitenkin lukea tämä ketju tarkemmin jos löytäisin vinkkiä hyvästä tehohoidosta. XZ ei ole minua ainakaan aikaisemmin vakuuttanut. Joskus vuosia sitten käytin jotain XZ tehohoitoa ja se ei ainakaan ollut kovin kosteuttava.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 09.02.07 - klo:14:19 »
^Xz:n rytnitehis on ihan mukavan kosteuttavaa, tosin ei se kovin kuivalle hiukselle riitä. Ja toinen kosteuttava tuote, mistä monet täällä tykkäilee on se Nutri Gloss, se maksaa n. 7e.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 09.02.07 - klo:14:25 »
^ Joillakin toimii myös VO5 Instant Rescue, se lienee incinsäkin puolesta noista markettitehiksistä paras. Sitä vaan ei enää ilmeisesti myydä kovin monessa paikassa. Niin ja myös se Systeme Pro:n (tai mikä lie) silkkiproteiinia sisältävä tehis on myös saanut kehuja. Se on halpakin, kahden euron pintaan.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 09.02.07 - klo:14:28 »
Mä ostin jonkin aikaa sitten ton syteme Pro -tehiksen, kun se maksoi alle kaksi euroa. Ja silkki siinä taitaa aika ylhäällä olla incissä ja senkin takia sillä kyllä tuli tosi sileät hiukset. En kyllä ole tuota testannut kun kerran niin en tiedä miten toimisi pidemmässä käytössä. Mutta se ei siis ainakaan ole kallis!

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #176 : 13.02.07 - klo:18:57 »
Oliko Näissä Safe Formuloissa Vanilla tuotteet tarkoitettu tuuheuttaviksi ohuehkoille hiuksille?
Jos näin on niin mitä olette pitäneet?

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 16.02.07 - klo:09:50 »
Nuo Safe Formulat kiinnosti mutta inci ei vakuuttanut. Enemän hajusteita ja säilöntäaineita mitä kosteuttavia raaka-aineita. :P   

Omassa hoitsikassani oli kyllä Panthenolia ja Aloe veraa ihan kivan ylhäällä, ja silareitakin vasta Parfumin jälkeen. Taitavat olla epäyhtenäinen joukko INCI:ltään nuo Safe Formulat. Kokeilinkin tätä tuotetta muutama päivä sitten, ja pidin paljon. Haju oli tosin omasta mielestäni kuvottava, mutta muuten.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 16.02.07 - klo:22:05 »
Itse Safe Formuloista olen kokeillut vain mansikka&jojobaa, incejä en ole kunnolla mistään tutkinut. Green Tea kiinnostaisi eniten, olen kolunnut läpi Keravan & Tuusulan tarjoustalot, mutta kaikissa on vain sarjan muut tuotteet, ei tuota.. Mistä olette sitä bongailleet - jos mistään?

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 17.02.07 - klo:21:24 »
Ei se Nutri Gloss kyllä mielestäni (eikä incinkään mukaan) mitään kosteuttavaa ole, kunhan tekee nätit hiukset (tosin minulla sitäkään).

Mulla NG toimii. En ollut pitkään aikaan käyttänyt oikein mitään hoitista, kun tukka on lyhyt. Nyt laitoin NG:t päähän pesun jälkeen. Kyllä tähän tukkaan tuo NG tuo paljon kiiltoa. Tosi paljon paremmalta näyttää pää, kun sitä laittaa. Samaa mieltä olen kyllä siinä, ettei se hoitavana mömmönä ole kovin kummoinen. Joku joskus puhuikin, että vaikkei se silikonia sisälläkkään, niin kyllä muita kalvonmuodostajia. Näistä siis oletan kiillon ja tukan ulkönäön paranemisen johtuvan..  ::)