Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 552096 kertaa)

Poissa veera

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #180 : 17.02.07 - klo:22:13 »
mä tykkään myös paljon nutri-glossista ja käytänkin sitä nykyään lähes joka pesussa. ihanan kiiltävät ja sileät, mutta samalla jämäkät ja paksumman oloiset hiukset tulee. eikä rasvoita tai latista ollenkaan, vaikka laitan aika lähelle juuriakin.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 18.02.07 - klo:01:34 »
Millä markettisarjoilla on teidän mielestä parhaat tehohoidot?
Only a vampire can love you forever

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #182 : 18.02.07 - klo:02:56 »

ei voi verrata ihan niin yksinkertaisesti, riippuu hiuksesta, käyttäjän tottumuksista ja maneereista sun muusta.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Varis

• Vieras
« Vastaus #183 : 18.02.07 - klo:11:15 »
Ehkä jopa karkeasti voisi sanoa, että hyviä tehohoitoja ei markettisarjoista taida löytyä. Ihan kelvollisia hoitoaineita on kyllä, esim. XZ-tyrnisarjassa. Tyrni tehohoitokin vastaa mielestäni melkolailla perus hoitoainetta. Ja tuo hehkutettu Nutri Gloss- naamio Loreal Elvitalilta on mielestäni kuitenkin vain tavallista hoitoainetta vastaava tuote.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 18.02.07 - klo:15:34 »
Ehkä jopa karkeasti voisi sanoa, että hyviä tehohoitoja ei markettisarjoista taida löytyä.

Minä olen aika samoilla linjoilla. NG:tä en menisi kehumaan tehohoidoksi, kyllä se on tehoiltaan ihan normi hoitsikan luokkaa, niinkuin täällä on moni sanonut. Itselläni on se pikahoitiksena. Etsin tehohoidot kampaamotuotteista.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 21.02.07 - klo:14:49 »
Löytyykö markettisarjoista jotain kelpo jätettävää, vai onko ihan toiveajattelua? ( halvempia kampaamotuotteita saa myös suositella )

Mulla oli tosi hyvä Oriflamen jätettävä ( silikonipommi kylläkin ) mutta tottakai sen valmistus on lopetettu  :-\ eli nyt tartteis jotain uutta löytää. Tallinnasta löysin viime vuonna VO5 Nourishing Creme-jätettävän joka toimi tosi hyvin, mutta eipä olla lähdössä Tallinnaan lähiaikoina.  :-\ Pullossa on kyllä kaikki tekstit suomeksi ja ruotsiksi, ja vironkielinen tarra vaan lätkästy päälle, ihan kuin olis Suomen markkinoille tehty.  ??? Tiedä sitten. VO5 Fade Defy-jätettävä myös testattu, jättää hiukset jotenkin likaisen tuntuisiksi eli en tykkäile. XZ:n suihke on nyt käytössä selvittäjänä, mutta ehdottomasti joku voidemainen jätettävä pitäisi löytää.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 21.02.07 - klo:15:15 »
Lucine, minkä niminen se sun entinen Oriflamen jätettävä on? Ajattelin vaan, kun multa löytyy sellainen yksi vihreä tuubi, joku hiusten sameuden poistaja tmv.

Markettijätettäviä en sen kummemmin osaa suositella, ainakaan voidemaisia. Mieleen tuli kylläkin, että voisit ostaa jonkin matalan ph:n silikonisen pikahoitiksen ja käyttää sitä latvasuojana.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 21.02.07 - klo:15:36 »
Eilen ostin pitkästä aikaa markettituotteita. Glissin minuutin tehohoidon kiillottomille hiuksilla sekä jätettävän kiiltohoidon vaaleille hiuksille. Jälkimmäistä kokeilin tänään ja aika vaisu kuva jäi tuotteesta.  Hiukset jäi ihan pehmoisiksi, mutta kiiltoa ei tullut kyllä yhtään lisää. :-\ Olen käyttänyt pitkään ainoastaan kampaamotuotteita (NG naamiota lukuunottamatta), että ei multa markettituotteita kohtaan kauheasti luottoa heru. Päätin kokeilun vuoksi ostaa, kun tuotakin sarjaa on kuitenkin kehuttu. Katsotaan vielä onko tuosta tehohoitsikasta mihinkään. Jos ei niin sitten kyllä jatkan täysin kampaamotuotelinjalla enkä sorru ostamaan toistamiseen markettipurnukoita. ;)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #188 : 21.02.07 - klo:16:00 »
^mulla tuo Gliss takutti ja hamputti tukkaa aivan kamalasti, en ymmärrä, missä se kosteuttava vaikutus on. Jännä sikäli, luulisi S...kopfin( en osaa kirjoittaa sitä) tekevän parempaa kamaa, mutta kun ei, niin ei. Lorealiin saattaa kyllä luottaa jossain määrin, Nutri Gloss-naamio on ihan hyvää, mutta ei se hoitavuusteho mitään kampaamotehiksiin yllä. Käytänkin aitä niin, että sekoittelen sen johonkin kampaamotehikseen, niin sillä tulee hyväö vaikutus.
Nutri Gloss ja Andrew Collinge Perfect Ends-suihke on ainoita markettikamoja, mitä enää päähäni laitan.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #189 : 22.02.07 - klo:00:13 »
Itse Safe Formuloista olen kokeillut vain mansikka&jojobaa, incejä en ole kunnolla mistään tutkinut. Green Tea kiinnostaisi eniten, olen kolunnut läpi Keravan & Tuusulan tarjoustalot, mutta kaikissa on vain sarjan muut tuotteet, ei tuota.. Mistä olette sitä bongailleet - jos mistään?

Millaisille hiuksille tuo Green Tea -sarja on? Ja mitä olet tykännyt tuosta mansikka&jojobasta? Tänään kattelin noita kaupassa, ja muuten olisi ihan hyviä hoitoaineita, mutta kun lopussa on INCI:ssä kuivattava isopropyl alcohol.  :-\

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 22.02.07 - klo:09:29 »
Nuppu, mulla oli sellainen kuin Oriflame Hair Solutions Nurture Leave-In Cream, jonka valmistus siis on lopetettu, niillä tulee kyllä tilalle joku toinen joka on tilauksessa, saas nähdä millainen se on. Mulla on myös pari näytepussukkaa sitä samaa sameudenpoistajaa taimitälie, en oo vielä kokeillut kun vasta viime viikolla pöllin äitin varastosta  ;D

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #191 : 22.02.07 - klo:10:15 »
^voidemaisista jätettävistä tulee mieleen Fructis Anti-Slipt Ends ( tai joku vastaava), sellanen vihreä pumppupullo. Vaikka yleensä noi Fructikset tosiaan on mitä on, ei tästä löydy pahaa sanottavaa. Toki kampaamosarjoista löytyy sitten ne helmet, mutta tämä on ihan kelpo kamaa ja erittäin edullistakin vielä, olisiko ollut nelisen euroa tai vähän päälle.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 22.02.07 - klo:15:47 »

VO5:n Instant Rescuehan on saanut foorumilaisilta paljon kiitosta hyvän incinsä perusteella joka kuulema pärjää monille kampaamotehohoidoillekin. Itse olen tuota yhden tuubin käyttänyt ja toimi erinomaisesti lämmöllä tehostettuna. Ilman lämpöä ei tuntunut mitenkään ihmeelliseltä.

Paikalla Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 22.02.07 - klo:23:43 »
^Mulla oli myös ihan sama tuon Instant Rescuen kanssa,ainoastaan saunassa sai siitä tehot kunnolla irti.En ole siitä kuitenkaan niin vakuuttunut,että ostaisin sitä uudestaan(olen siis yhden tuubin käyttänyt).Ihan hyvä se oli,muttei mitenkään vetänyt vertoja kampaamotehiksille mun päässä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #194 : 22.02.07 - klo:23:51 »

VO5:n Instant Rescuehan on saanut foorumilaisilta paljon kiitosta hyvän incinsä perusteella joka kuulema pärjää monille kampaamotehohoidoillekin. Itse olen tuota yhden tuubin käyttänyt ja toimi erinomaisesti lämmöllä tehostettuna. Ilman lämpöä ei tuntunut mitenkään ihmeelliseltä.

Mulle VO5:ta paremmaksi tehohoidoksi on osoittautunut Lorealin Nutri-Gloss, joka on löydöstä lähtien ollut säännöllisessä käytössä, ja jota pitää aina olla varastossa ainakin pari purkkia. Toimii lyhyellä vaikutusajalla ja tekee hiuksista tosi hyvän tuntuiset, pehmeät ja kiiltävät. Eikä sisällä silikonia!
Voidaan tietty olla montaa mieltä, lasketaanko toi tehohoidoksi vai hoitoaineeksi. Itse en sitä kuitenkaan joka pesun yhteydessä laittaisi.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli