Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550025 kertaa)

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #195 : 23.02.07 - klo:09:51 »
Mä en tykännyt tuosta Instant Rescuesta. Ei tehny mitään ihmeellistä tukalle, paitsi että se kauhea haju tarttui hiuksiin. Ja siitä putelista oli jotenkin hirveän vaikea saada ainetta ulos. Mies sai tuosta puolestaan hilsettä.  :o

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 23.02.07 - klo:10:23 »
^ Pari vuotta sitten tuota Instant Rescueta pari tuubia käytin, kun sitä silloin niin kovasti kehuttiin. Minunkaan päähäni se ei ollut mitenkään erityisen hyvä siloittava tms. tuote, melkeinpä päinvastoin :-\

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 23.02.07 - klo:11:18 »
Mulle IR on yksi useimmin käytössä olevista hoitoaineista/tehiksistä. Tässä päässä toimii lyhyelläkin, n.5min vaikutusajalla ihan kivasti, saunassa toimii paljon paremmin ja lopputulos on aina mieluinen, tukka on pehmeä ja kiiltävä, muttei kuitenkaan luiru niinkuin O&H:ta käytettäessä. "Tuoksu" on kyllä hyvinkin kemikaalimainen, muttei sinällänsä häiritse kovinkaan paljoa.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 23.02.07 - klo:11:43 »
Mä en oo saanut Nutri Gloss -naamiota toimimaan millään "tempuilla" ja IR hakkaa sen mennen tullen. Doven sinisessä purkissa oleva tehiskin on mun mielestä parempaa kuin NG. Sitten tuli mieleen VO5:n Hot Oilit, niitä en oo käyttänyt pitkään aikaan mutta joskus aikoinaan ne oli oikeasti tosi hyviä!

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #199 : 25.02.07 - klo:14:18 »
Lorealin Antidandruff hilseshampoo puhdisti hilseen ja puhdisti hiukset kuten syväpuhdistaja. Tosi hyvä tuote, ja vieläpä on hauskan oranssin väristä ainetta. Meinasin tämän pullon jättää käyttämättä, mutta tämähän toimii oikein hyvin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 25.02.07 - klo:14:42 »
Sitten tuli mieleen VO5:n Hot Oilit, niitä en oo käyttänyt pitkään aikaan mutta joskus aikoinaan ne oli oikeasti tosi hyviä!

Mulla nää taas ei tuntunut toimivan yhtään, vaikka oon saunassa muhitellu melko pitkillä ajoilla.
Only a vampire can love you forever

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 25.02.07 - klo:14:56 »
Millä markettisarjoilla on teidän mielestä parhaat tehohoidot?

VO5:n Instant Rescuehan on saanut foorumilaisilta paljon kiitosta hyvän incinsä perusteella joka kuulema pärjää monille kampaamotehohoidoillekin. Itse olen tuota yhden tuubin käyttänyt ja toimi erinomaisesti lämmöllä tehostettuna. Ilman lämpöä ei tuntunut mitenkään ihmeelliseltä.

Kiitos tästä vinkistä, Vixen! Minä en ymmärtänyt IR-hehkutusta ollenkaan ennen kuin eilen kokeilin pitää sitä saunassa. Suihkussa en ole saanut mitään tehoja irti IR:stä, se vain tuntui takuttavan hiuksia, mutta kun eilen pidin sitä hiuksissa hetken saunassa huomasin jo huuhteluvaiheessa että tästä seuraa hyvää. Hiusten kuivuttua tuloksena on jämäkät kiiltävät hiukset. Olen todella yllättynyt että pelkkä lämpö voi saada aineen käyttäytymään näin eri tavalla!
« Viimeksi muokattu: 25.02.07 - klo:16:44 kirjoittanut nanai »
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Varis

• Vieras
« Vastaus #202 : 25.02.07 - klo:21:17 »
Käytän lähes aina markettishampoita. Dailyn hilseshampoo on erittäin hyvä, siitä olen jauhanut ennenkin. Ostin eilen XZ vihreä savi -shampoon ja pesin sillä hiukset. Perään laitoin NG-naamiota. Shampoo tuntui hieman takuttavan raitakohtia, pesi kyllä hyvin. Ei tuo pesutulos noilla ollut kyllä ihan toivottu, latvat jäi hamppuisen oloisiksi. XZ ei hakkaa kyllä EHS koivua, joka tuntuu ihmeen hyvältä ja hellältä hiuksille.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 26.02.07 - klo:11:01 »
Eilen ostin pitkästä aikaa markettituotteita. Glissin minuutin tehohoidon kiillottomille hiuksilla sekä jätettävän kiiltohoidon vaaleille hiuksille. Jälkimmäistä kokeilin tänään ja aika vaisu kuva jäi tuotteesta.  Hiukset jäi ihan pehmoisiksi, mutta kiiltoa ei tullut kyllä yhtään lisää. :-\
Onko joku muukin kokeillut tuota kiiltohoitoa vaaleille hiuksille? Onko aivan turha tuote?

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 26.02.07 - klo:11:19 »
Tuli eilen testailtua Elvital Color Refresh hiusnaamio vaaleille hiuksille. Käytin K-pak rekun kanssa yhdessä ja tämä oli päässä n. 4 tuntia. Sopi minusta rekun kanssa ihan yhtä hyvin kuin ng:kin, tosin mieluummin ng:a mieluummin silikonittomuutensa takia käyttäisin.

Tämä muhitus söi aika hyvin pois epäonnistuneen sävytyksen oransseja, nyt tukasta erottaa jo että vaaleahan tämä oikeasti on. Päässä oli yhtä liukkaan tuntuinen kuin nutri gloss naamiokin, eron huomasi poishuuhtoessa: ng jättää minulla hiukset hoidetumman tuntuiseksi, mutta tämä tuntui huuhtoutuvan pois.

Tuskin olisin itse ostanut, mutta tuotepaketissa sain. Loppuun varmasti käytän, mutta enpä usko että toista kuitenkaan ostan, mieluummin sitten ihan sitä ng:a.
1b F ii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #205 : 26.02.07 - klo:13:09 »
Eilen ostin pitkästä aikaa markettituotteita. Glissin minuutin tehohoidon kiillottomille hiuksilla sekä jätettävän kiiltohoidon vaaleille hiuksille. Jälkimmäistä kokeilin tänään ja aika vaisu kuva jäi tuotteesta.  Hiukset jäi ihan pehmoisiksi, mutta kiiltoa ei tullut kyllä yhtään lisää. :-\
Onko joku muukin kokeillut tuota kiiltohoitoa vaaleille hiuksille? Onko aivan turha tuote?

Minusta on, takuttaa koko sarja vaan eikä tämä ole yhtään sen parempi tuote. Eipä tee oikein mitään...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 26.02.07 - klo:19:24 »
^Okei, harmi... Osaisiko joku suositella jotain muuta vastaavaa kiiltohoitoa markettisarjoilta? Jotakin joka toimisikin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #207 : 26.02.07 - klo:22:49 »
Jotakin joka toimisikin.

ei sitä toimivuutta voi tosiaan sanoa tuosta vaan koska kaikki on ihan siitä omasta päästä kiinni, eli testaamalla saattaa selvitä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #208 : 27.02.07 - klo:00:39 »
Pakko hehkuttaa Andrew Collinge perfect endings- suihketta täällä. Oon nyt viikon ajan ottanut sen taas käyttööni( oli aika jolloin kieltäydyin markettikamasta totaalisesti :D) ja tukka tuntuu tosi kuohkealta ja ihanan pehmoiselta. Lisäksi sisältää lämpösuojan ja tuntuu oikeasti hoitavan tukkaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #209 : 28.02.07 - klo:18:14 »
Testasin Vo5:n Silky smooth -hoitiksen tässä eilispäivänä. En odottanut kummempia, mutta lopputulos olikin ihan uskomaton! Hiukset oli niin pehmeät, puhtaat, kiiltävät... Ja niin tuuheat, että tuntui leijailevan pään ympärillä! Ah onnea. Tykkään tuoksustakin.  :-*
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen