Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 549902 kertaa)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #210 : 28.02.07 - klo:18:16 »
Ostin alkuviikosta ihan täysin heräteostoksena incin perusteella VO5 Absolute Blonde -hoitiksen. Taustoista sen verran, että viimeksi olen ostanut markettisarjan shampoota tai hoitista ehkä 6 vuotta sitten.

Olen käyttänyt tätä nyt kahdessa pesussa, ekan kerran pikahoitiksena K-Pakin rekun jälkeen ja toisen kerran ihan tavallisesti Tigin DB-shampoopesun jälkeen parin minuutin vaikutusajalla. Kahden kerran jälkeen nyt on vaikea mennä sanomaan vielä mitään varmaa, mutta tähän asti tää on vaikuttanut yllättävän hyvältä. Mulla on ei ihan olkapäille yltävät hiukset joita on raidoitettu ja vaalennettu, joten tuotteilta kaipaan haasteellista hoito + volyymi/ei litistys -yhdistelmää.

Tää hoitis selvittää hiukset, eikä jätä niitä silikonisen liukkaiksi huuhtelun jälkeen. Hiukset ei tunnu kuivilta, mutta ei myöskään liian veteliltä. Väriin en ole kyllä huomannut mitään vaikutusta. Tuoksusta ei ole erityisen hyvää sanottavaa, haisee varmaan perus-VO5:lle, ei mitenkään voimakas eikä paha haju sinänsä, mutta jotenkin niin massaa...  :)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 05.03.07 - klo:22:10 »
Nyt olisi hakusessa hyvä ja halpa markettijätettävä! Latvat sanoo kohta sopimuksensa irti näillä pakkasilla, joten ajattelin hankkia latvoihin toiseksi jätettäväksi niin silikonisen (ja edullisen) tuotteen mitä löytyy. Hoitovaikutteita en tarvi vaan silkkaa silaria  ;D
En löydä enää millään sitä ketjua jossa keskusteltiin liukuvoiteiden hyvästä hinta-silikonisuhteesta, joten kysäisen sitten täältä. Siis en halua ostaa liukuvoidetta tukkatuotteeksi vaan käsittääkseni siinä oli keskustelua muistakin silarijätettävistä. Ei suihketta vaan voidetyyppistä minkä saa helposti ja tarkasti vain latvoihin.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 05.03.07 - klo:22:36 »
^VO5 fade defy punaisessa tuubissa olevaa voidemaista jätettävää täällä ovat useammat kehuneet ainakin ihan ok:si, joten ei ainakaan kaikille tukille ihan turhaa tavaraa. Itselläkin tuo on, mutta on jäänyt melkein käyttämättä, kun ei tunnu tekevän tälle tukalle oikein mitään, ei hyvää eikä huonoa. Hinta n. 4€, vähän alle voi olla.

Toinen kokeilemisen arvoinen voisi ehkä olla Loreal Elvitalin Anti-Breakage, oranssissa litteässä pienessä pullossa oleva voidemainen jätettävä. Siitä ei taida hirveesti täällä kehuja olla, mutta mun mielestä ihan jees tavaraa, joskaan ei huippua, mutta menettelee. Hinta n. 4,5-6€ riippuen paikasta.

Noissa kummassakin on silikoneja kyllä ihan riittämiin.
Sittenhän tietysti löytyy sunsilkilta jätettäviä, jotka on hintatasoltaan jotain n. 2,5-3€ luokkaa suuriinpiirtein, en ole hintoja tarkkaan katsonut. Niissä on kanssa paljon silikoneja, mutta ne eivät ole juuri keltään saaneet kehuja, lähinnä haukkuja.
Kokeilemallahan se selviää vaan että mikä on itselle sitä parasta. Marketista en ole kyllä omalle tukalle täydellistä jätettävää ole löytänyt ja muualta ei ole hirveemmin ollut sitten varaa etsiäkkään, joten tyydyn itsekkin vaan ns. OK tuotteisiin ... Olisi itsekkin kiva löytää joku todella hyvä voidemainen jätettävä, mutta marketissa on aika huono valikoima ja mullakaan ei tällä hetkellä ole varaa sijoittaa kalliimpiin tukkatuotteisiin.
« Viimeksi muokattu: 05.03.07 - klo:22:40 kirjoittanut -kata- »
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 05.03.07 - klo:22:56 »
^ Kiitos -kata- ! Haluttais ostaa Goldwellin instant silk fluid, mutta tällä hetkellä se on hieman liian kallis hankinta vaikkakin voisi olla hyvä. Huomenna suunnistan VO5 ja Elvital-hyllylle vertailemaan noita kahta mainitsemaasi, vaikuttavat ainakin hintansa puolesta juuri sopiville!

Cerise

• Vieras
« Vastaus #214 : 06.03.07 - klo:03:18 »
^ Doven Silk & Straight -jatettava on omalle tukalleni paras markettijatettava.
Maksaa about 3e, on sellaisessa vaaleassa pumppupullossa. Toimii jopa oikeasti
ainakin tassa paassa, hiukset on kayton jalkeen todella sileat ja kiiltavat.
Miinuksena se, etta haisee saippualle  :-X

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #215 : 06.03.07 - klo:09:47 »
^VO5 fade defy punaisessa tuubissa olevaa voidemaista jätettävää täällä ovat useammat kehuneet ainakin ihan ok:si, joten ei ainakaan kaikille tukille ihan turhaa tavaraa. Itselläkin tuo on, mutta on jäänyt melkein käyttämättä, kun ei tunnu tekevän tälle tukalle oikein mitään, ei hyvää eikä huonoa. Hinta n. 4€, vähän alle voi olla.
Samaa tuotetta minäkin olisin Lunalle suositellut. Purkki on iso ja riittoisa, aine tuoksuu hyvälle, levittyy hiuksiin mukavasti ja sisältää silikoneja joita kaipailit. Omissa pitkissä hiuksissani tuo tuntuu ihan hyvältä aineelta ja hiukset mukavan pehmeiltä käytön jälkeen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #216 : 06.03.07 - klo:10:00 »
En löydä enää millään sitä ketjua jossa keskusteltiin liukuvoiteiden hyvästä hinta-silikonisuhteesta, joten kysäisen sitten täältä. Siis en halua ostaa liukuvoidetta tukkatuotteeksi vaan käsittääkseni siinä oli keskustelua muistakin silarijätettävistä. Ei suihketta vaan voidetyyppistä minkä saa helposti ja tarkasti vain latvoihin.

Tarkoititkohan tätä keskustelua:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1388.msg89554#msg89554
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 06.03.07 - klo:10:39 »
-kata- (edit: eikun Luna)
Ja jos silikonista jätettävää etsit niin vilkaise myös Fructiksen jätettävät jos tuoksun siedät, semmoisissa pallonmallisissa pienissä pumppupulloissa. Ihan kelpo tavaraa muistaakseni, ja muovia riittävästi. Itse olen muistaakseni kokeillut jotain anti-split-ends-juttua ja ihan kivaa. Mutta lahjoitin pois koska piti karsia ja tuoksu hieman häiritsi.

VO5 fade defy on kyllä helmi ja riittoisa, mutta ei mitenkään hirveän silikoninen. Eli jopa hieman hoitava...
« Viimeksi muokattu: 06.03.07 - klo:11:38 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 06.03.07 - klo:11:04 »
^Niin, en mä niitä silikonisia jätettäviä etsinyt, vaan Luna :) . En varsinaisesti etsi mitään tukkatuotteita tällä hetkellä, mutta jätettävä voide on kyllä yks mikä mulla on aina mielessä. Olis kiva kyllä itsekkin löytää joskus joku oikeesti hyvä, mutta itse en haluaisi mahdollisimman silikonista, vaan päinvastoin, mieluummin mahdollisimman paljon niitä muita hoitavia ainesosia, kuin mahdollisimman paljon silikonia.

Fructiksen ja Doven jätettävät mulla on kyllä vielä kokeilematta, en ole jostain syystä ollut niitä hirveen innostunut ostamaan. Olis kyllä toisaalta ihan testimielessä mukava kokeilla niitäkin, ehkäpä joskus siis vielä kokeilenkin.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 06.03.07 - klo:11:27 »
Juurikin tuota Kikan postaamaa ketjua etsin, en muistanu enää että se liittyi millään lailla öljyihin  :D

Mulla tosiaan löytyy hyllystä jo Redkenin AS Ends ja Joicon jätettävä vaahto mitä pidän hoitavina sekä hyvät shampoot ja hoitoaineet, eli tarvisin vain silikonikuorrutusta latvoihin. En olis itse ihan heti uskonut kirjoittavani tänne että mahdollisimman silikoninen tuote on haussa, mutta näin vain kävi  ;D

Dove vois muuten olla aivan ok, mutta se haju tökkii mulla pahasti kautta linjan Doven tuotteissa. Taidan ottaa Fructiksen ja VO5:n incit suurennuslasin alle, en muistanu yön hämärissä että täällä on maan kattavin incilistakin! 

Muoks. Silareita vielä selitelläkseni, lähes joka pesun jälkeen (3 krt/vko) taitan latvat sisäänpäin suoristusraudalla mikä tottakai kuluttaa tukkaa, eli siksikin olisi tarpeen tuju silarikerros että raudat mieluummin polttais sitä kuin minun hiuksia.

« Viimeksi muokattu: 06.03.07 - klo:11:32 kirjoittanut Luna »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #220 : 06.03.07 - klo:11:32 »
^Tuossa VO5:ssä nyt ei ihan hirveästi sitä silikonia kuitenkaan ole, ei ole heti tokana incissä tms, joten jos haluat todella silikonisen tuotteen niin tuo ei varmaan tarpeeksi silikoninen ole. Mutta onhan tuo silikonisuuskin suhteellista, kuten täällä on huomattu, jonkun mielestä tuote on liian silikoninen jos siitä löytyy puolivälistä inciä silikoni ja jonkun mielestä tuote on silloin vähäsilikoninen. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

lab

• Vieras
« Vastaus #221 : 10.03.07 - klo:18:20 »
^voidemaisista jätettävistä tulee mieleen Fructis Anti-Slipt Ends ( tai joku vastaava), sellanen vihreä pumppupullo. Vaikka yleensä noi Fructikset tosiaan on mitä on, ei tästä löydy pahaa sanottavaa. Toki kampaamosarjoista löytyy sitten ne helmet, mutta tämä on ihan kelpo kamaa ja erittäin edullistakin vielä, olisiko ollut nelisen euroa tai vähän päälle.

Saako tätä vielä jostain? En ole nähnyt aikoihin valitettavasti marketin hyllyllä.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 12.03.07 - klo:17:37 »
Kokeilin tänään äidin luona Natusan Kids suihketta. Tykkäsin. Melkeinpä samanlaista kuin herbinan suihkittava mutta jätti tukan paljon pehmeämmäksi. Inciä en muistanut katsastaa, tiedä sitten miten on silikonien ja muiden laita.
Breathe me.

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #223 : 12.03.07 - klo:22:05 »
^Siis jotain ihan hiuksille tarkoitettua? Vai sellaista, mikä on tarkoitettu ihon kosteutukseen? En ole meinaan itse koskaan törmännyt ihan hiuksille tarkoitettuun suihkeeseen Natusan tuoteperheessä ja alkoi kiinnostamaan. :) (Netistä en löytänyt myöskään.)
1b M i

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #224 : 12.03.07 - klo:22:14 »
^Hiuksille tarkoitettua, lähinnä lapsille takkujen selvittämiseen. Minulla sellainen on, mutta pikkuneiti on tainnut kätkeä pullon johonkin, koska en sitä tähän hätään löytänyt. Suihke on keltaisessa pullossa ja ainakin meilläpäin löytyy kaupasta samalta hyllyltä kuin lasten shampoot.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset