Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 552099 kertaa)

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #225 : 12.03.07 - klo:22:48 »
^Olin totaallisen väärissä Natusaneissa.  :-[ Mun moka! Nyt löyty netistäkin.
1b M i

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #226 : 15.03.07 - klo:15:30 »
Mielenkiinnolla tutkailin sunsilkin uutta hiuksiin jätettävää voidetta. Senhän pitäisi olla rasvoittuville hiuksille, joten ajattelin sen olevan vähän kevyempää kamaa kuin perus silikonilitkut, ja kenties sisältävän jotain kosteuttavia aineita. Ja pah! Incissä veden jälkeen heti toisena oli cyclopentasiloxane. Höh, ei sitten! :-\
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #227 : 15.03.07 - klo:15:31 »
Niin houkuttelevan raikkailta Sunsilkin uudet purkit ja purnukat näyttävätkin niin olen päättänyt että en anna ulkonäön hämätä enkä osta. Tuota samaa mäkin joskus katselin, mutta hyllyy  jäi samasta syystä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 15.03.07 - klo:16:44 »
VO5:n hoitsikka "silky&smooth" tekee kyllä juuri sellaset hiukset mitä lupaakin nimessä  :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 16.03.07 - klo:11:19 »
Sen jälkeen kun aloin opiskelemaan ja viimeiset k-pak pullot oli kaavittu ja käytetty, siirryin xz tyrniin. Merkkiä olenkin varmaan käyttänyt siitä asti. Ei kieltämättä enää kiinnosta mitä päähänsä laittaa kun prioriteettina on se, ettei tartte syödä makaronia joka päivä. Fruktista en enää käytä, päänahka alkaa kutisemaan, samoin sunsilkistäkin alkaa hillitön kutina.Lorealit ei paljoa paremmaksi laita ja vo5 lätsäyttää tukan. Eli xz toimii parhaiten tälle päälle.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 16.03.07 - klo:11:41 »
Minustakin xz hakkaa kaiken mennen tullen ainakin markettipuolella. Tykkään vaiheilla niiden tuotteita aina. Nyt uusin on se jokin sport shampoo, tulee enemmän mieleen miesten tuote siitä. Odotan aina innolla kun heiltä tulee silloin tällöin uusia, uusin se vihreä sarja ja sitä edeltävä vanilja suklaa on ihania. Vaihteeksi taas mulla jotain ihan normaalin hiusten tuotteita, kiva vaihdella kun kaikissa eri tuoksu.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 16.03.07 - klo:11:43 »
^XZ on tosiaan paras markettisarja mitä on Suomessa myynnissä, ja se onkin melkein ainoa sarja minkä tuotteita käytän satunnaisesti. Muita markettituotteita ei juurikaan tule ostettua, mitä nyt Nutri Gloss -naamiota joskus ja lakkaa joltain markettimerkiltä.
Panteneen tai SunSilkiin en kyllä koskis enää pitkällä tikullakaan :)

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 16.03.07 - klo:11:44 »
Minulla on sun silkin jätettävä, kokeeksi ostin kerran vaikka en edes tarvisi jätettävää. NG on aina vain minun lemppari ja hakkaa mulla taas kampaamo tuotteetkin. Glissin shampoo on myös ok, mutta taitaa aiheuttaa hieman kutinaa.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 16.03.07 - klo:11:47 »
^Niin ostinhan minäkin kokeeksi tuon Glissin silk liquid shampoon, mutta en ole sitä kyllä juurikaan käyttänyt. Se tuntui pesevän ihan hyvin ja jätti hiukset ihan puhtaan tuntuisiksi, mutta kuitenkin jo seuraavana päivänä hiukset tuntui likaisilta. En sitten tiedä johtuiko se huonosta pesutehosta, vai kiihdyttikö tuo shampoo hiusten rasvoittumista. Toiste en tuotakaan siis osta, harvoja markettituotteita tulee ostettua kahta kertaa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 16.03.07 - klo:18:48 »
Ei kieltämättä enää kiinnosta mitä päähänsä laittaa kun prioriteettina on se, ettei tartte syödä makaronia joka päivä. Fruktista en enää käytä, päänahka alkaa kutisemaan, samoin sunsilkistäkin alkaa hillitön kutina.Lorealit ei paljoa paremmaksi laita ja vo5 lätsäyttää tukan. Eli xz toimii parhaiten tälle päälle.
Jep, se on kiinni ihan siitä mitä pitää itselleen tärkeänä. Siksi mäkin käytän markettikamaa vaan ja satunnaisesti kampaamojuttuja jos on tosi hyvä tarjous (eli max 8e). Toisille on tärkeämpää törsätä se 20 euroa shampooseen kuin että ostaisi muutakin ruokaa kuin makaronia ja ketsuppia.

Mulla VO5 toimii, tosin silky smooth lätsäyttää aika tehokkaasti. Tykkään moisture soakin hoitiksesta paljon :) Ja nyt viimeisin marketin shampoo mitä ostin on Wellan värjätyille hiuksille. Tuntuu hyvältä ja peseekin tarpeeksi.

Onko kukaan kokeillut sellasia Alberto(?) shampoita & hoitiksia? Honkkarissa törmäsin tuplapakettiin, missä on shampoo ja hoitis ja hintaa jotain 5 euroa. Oli ainakin mansikan tuoksuisia ja inci oli aika mielenkiintoinen. Mieli tekis ostaa mut en tiedä yhtään sopiiko ja miten paljon vie tätä väriä. Mutta tuoksu oli ihana!  :-* Purkkeja löyty myös vihreää, sinistä ja lilaa mut en muista mitä niissä oli.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 16.03.07 - klo:19:19 »
Kumpi on mielestänne silottavampaa Vo5 shampoo vai hoitsikka? Ostin shampoota ja kokeilun jälkeen tukka sojotti joka suuntaan tuplasti enemmän kuin ei-silottavalla shampoolla pestynä ;D Nyt kun ajattelee, niin olis tottakai pitänyt ostaa mieluummin se hoitoaine, mutta jostain syystä nappasin hyllyltä shampoon kun ajattelin, että käytän markettishampoota ja sitten jotain tosi hoitavaa kampaamohoitsikkaa ::)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 16.03.07 - klo:19:40 »
Kuinka paljon pelkästään shampoo voi silottaa, jos peset sen kuitenkin heti pois ja hoitista pidät useamman minuutin päässä?  ;) Eli joo, hoitsikasta on enemmän apua.

Poissa Tepa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #237 : 16.03.07 - klo:20:13 »
Oletteko bonganneet vielä niitä VO5:sen Hot oil -ampulleja? Oon yrittänyt metsästää niitä useammastakin kaupasta (Cittari, Prisma, Anttila yms.), mutta eipä ole löytynyt. Eivät kai kokonaan ole hävinneet kaupoista ?  :o Nettisivuilta kuitenkin vielä löytyvät...

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #238 : 16.03.07 - klo:20:52 »
^ Oon nähny noita sellasissa halpatavaraketjun kaupoissa kuten Tarjoustaloissa ja Hong Kongeissa. En ole tosin niitä yrittänyt mitenkään etsiä eli voihan niitä muuallakin olla vielä ihan hyvin. :)
1b M i

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #239 : 16.03.07 - klo:20:54 »
Oletteko bonganneet vielä niitä VO5:sen Hot oil -ampulleja?
Joskus kuukausi tai pari (?) sitten näin ainakin Itäkeskuksen Stockmannilla noita, ihan tässä tämän vuoden puolella joka tapauksessa. Ehkä noita löytyy muistakin isoista tavarataloista jos sellainen sattuu olemaan lähellä että pääsee katsomaan. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.