Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 552095 kertaa)

Cerise

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #240 : 22.03.07 - klo:23:10 »
Bongasin tänään Milmil Conditioner Coconut Oil -hoitoaineen, tai oikeastaan se on shampoo
vaikka nimi muuta väittääkin. Hintaa oli 1,91 euroa.

Mitä sanotte incistä? Omaan silmääni ei paha, vaikka alkoholia toisena.

Aqua, cetearyl alcohol, cetrimonium chloride, cocos nucifera, octyl stearate, glycerin,
parfum, polyquaternium-32, paraffinum liquidium, porpylene glycol, ppg-1 trideceth-6,
citrid acid, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #241 : 22.03.07 - klo:23:25 »
Bongasin tänään Milmil Conditioner Coconut Oil -hoitoaineen, tai oikeastaan se on shampoo

Mitä sanotte incistä? Omaan silmääni ei paha, vaikka alkoholia toisena.

Aqua, cetearyl alcohol, cetrimonium chloride, cocos nucifera, octyl stearate, glycerin,
parfum, polyquaternium-32, paraffinum liquidium, porpylene glycol, ppg-1 trideceth-6,
citrid acid, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone.

Cetearyl alcohol on rasva-alkoholi, eli ei suinkaan sitä kuivattavaa versiota vaan päin vastoin! Mikä tästä tekee shampoon? Kun ei noita sulfaattejakaan näytä olevan. Ihan mielenkiintoisen näköinen, varsinkin tuo kookos noinkin korkealla.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #242 : 22.03.07 - klo:23:30 »

Missäs tätä oli myynnissä?  Näin kookkoksen suurena ystävänä kävi kiinnostamaan, voisi olla hyvä ainakin co-pesuun jos ei muuten  :)
You and me make the whole world jealous

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 02.04.07 - klo:08:14 »
Mikä näistä kosteuttaa parhaiten (jätettävä hoitosuihke): VO5 mist, XZ suklaa & vanilja vai Herbina?
Tää luonnonkäkkärä kaipais kosteutta ja Herbina on loppu joten uusi puteli pitäisi hankkia  ;D

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 02.04.07 - klo:09:07 »
^ Onhan se toki yksilöllistä, mikä kenelläkin kosteuttaa parhaiten, mutta incin perusteella suosittelisin eniten Herbinan suihketta tai Mistiä. Jos ei halua silikonista, niin sitten ehdottomasti tuo Herbina, mutta jos siloittavuus on tärkeämpää, niin sitten Mistiä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 02.04.07 - klo:09:43 »
INCIn perusteella meinasin. Voisi vaihtelun vuoksi ostaa mistin, kun tuota Herbinaa on tullut käytettyä viimeisen 3 purkin verran. Ja tukka on tosi pörröinen muutenkin... Varsinkin nyt kun tehtiin rääkkäysvärjäys  :-\ (lopputulos oli se että punainen ei pysynyt kahta pesua kauempaa eli turhaan tehtiin värinpoisto...)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 02.04.07 - klo:09:47 »
^ Kannattaa sitten ihmeessä kokeilla Mistiä vaihteeksi  :) Ainakin se silottaa hiusta ihan kohtuullisesti. Oletko muuten harkinnut Andrew Collingen Perfect Endings-suihketta?  Ainakin omasta mielestäni tehokkaampi kuin Mist ja lisäksi riittoisampi. Haulla löytynee lisääkin kokemuksia  ;)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 02.04.07 - klo:12:12 »
^ En ole sitä kokeillut.. Jostain sellainen käsitys että tahmaa herkästi. Sitäkin voisi kokeilla... Mistiä olen käyttänyt useamman putelin.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 02.04.07 - klo:13:54 »
^jeps, kyllä mäkin suosittelisin ehdottomasti AC:n suihketta ennemmin kuin mistiä. Ainakin mun tukalle sopii paremmin, on mun mielestä paljon tehokkaampaa, mutta silti "kevyemmän" oloista, että ei lähmää tukkaa tai mitään ... selkeesti aina pyyhekuivaan tukkaan suihkuttaessa pehmittää ja selvittää tukkaa, sekä antaa kiiltoa. Ehdoton suosikki suihke!
Kuiviin hiuksiin tykkään taas selvittämiseen käyttää eniten Herbinan suihketta ja toisinaan XZ:an suklaavaniljaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 02.04.07 - klo:13:58 »
Multa kanssa ääni AC:lle, ehdotonta markettijätettävien ja oikeastaan kaikkien jätettävien aatelia. Mun tukalle sopii todella hyvin ja tietenkin plussaa lämpösuojasta sekä uv-suojasta. Miracle mist lähmää itselläni enemmän, kun taas Herbina on tosi kevyttä tuohon AC:n Perfect endingsiin verrattuna.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #250 : 02.04.07 - klo:19:37 »
Multa taas lähtis ääni Mistille. Suurin syy on ehkä siinä, että AC haisee mun mielestä aivan kamalalle. Muutenkin Mist tuntuu tässä tukassa paremmalle: ei lähmää ollenkaan, tuo kivasti kiiltoa ja jopa poistaa pörröisyyttä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 02.04.07 - klo:20:22 »
Ostin tuon AC:n. Ja tosiaan haju on aika ehh erikoinen. Vähän sellanen tönkkö salmiakki tms.. Tukka jäi sileäksi ja tuntuu hyvältä, eli varmaan käytän tämän purkin hajusta huolimatta :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #252 : 02.04.07 - klo:20:45 »
^mä olisin kanssa antanut ääneni AC:lle, musta se on ihanaa! :) Ja kun purkki on enään jäljellä 1/5 , lotraan sekaan o&H:ta ja lähdevettä- saan toiisenlaista jätettävää :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa LaMaariah

• Hiushörhö
  • Et Dieu créa la femme.
« Vastaus #253 : 03.04.07 - klo:10:26 »
EHS ja XZ:n hoidot on ainakin ihan jees CO-pesuun. Schwarzkopf Taft Hair Wax menettelee, vaikkei pysy mulla kauhean hyvin muodossa. Serkusta Lóreálin Elnet on ihan hyvää ja halvempi versio jostain Osiksen Elasticista. Voishan sitä ehkä joksikin koululakaksi ostaa XZ tyrnihiuslakan ohella. Kouluun ei oikeen viitsi raahata mitään kauhean kalliita tuotteita.

^mä olisin kanssa antanut ääneni AC:lle, musta se on ihanaa! :) Ja kun purkki on enään jäljellä 1/5 , lotraan sekaan o&H:ta ja lähdevettä- saan toiisenlaista jätettävää :)

AC:ta on joskus tullu kateltua, mutta en oo vielä ostanu. Kait se sit on ihan jees tuote kun tekin sitä kehutte.  ;) Ai teet tollasta sekotusta, hmm mielenkiintosta. Paljonka laitat sitä O&H:ta ja mitä muita tuotteita sä suosittelisit tollaseen sekotukseen?
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #254 : 03.04.07 - klo:10:30 »
^mä laitan sitä O&H:ta aika runsaasti, melkein 2/3 osaa ;)
Luulen, että yhtä hyvin vois sopia vaikkapa Tigin Moisture Maniac sekaan tai miksei joku muukin kosteuttava hoitsikka.On kyllä yks mun suosikkijätettävistä toi sekoitus, kannatta akyllä kokeilla :)
Ja AC-suihke itsekseenkin on aika helmi.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.