Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550916 kertaa)

Poissa LaMaariah

• Hiushörhö
  • Et Dieu créa la femme.
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #255 : 03.04.07 - klo:16:18 »
norah, ookoo. Kiitoksia infosta. :) Pitääpä noita tuotteita joskus hankkia.
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset

Trouper

• Vieras
« Vastaus #256 : 03.04.07 - klo:19:48 »
Mä oon nyt muutamaan otteeseen testaillut Nutri Gloss naamiota, enkä olen kovinkaan vakuuttunut. Sekä pitkällä että lyhyellä vaikutusajalla, sekä Tigin Dumb Blonde-hoitsikkaan sekoitettuna. Jättää aika littanat hiukset ja sähköisetkin, mitä ne eivät koskaan muuten ole. Kiiltoa tulee kyllä hirmuisesti lisää, mutta sitä tulee kiitettävästi muillakin tuotteilla. Eli ei mene suosikeihin, varmasti käytän purkin loppuun, mutta en osta lisää. Vähän pettymys kun niin monelle se on kuitenkin hyvä ja toimiva tuote, onneksi ei ollut kallista.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 03.04.07 - klo:19:55 »
^^ Vähän sama homma. Lituskat hiukset tulee, kiiltää kyllä mutta niin myös muilla aineilla. Selvittää kyllä aika hyvin. Yritän käyttää purkin loppuun co-pesujen yhteydessä ja sillon kun on kiire eikä ehdi hoitoaineen kauaa vaikuttaa. Ei tuo erityisen huono ole mutta ei pääse suosikkeihin millään.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 03.04.07 - klo:22:31 »
Lorealin kyselystähä tuli "palkinnoksi" shampoo, naamio ja jätettävä kiiltohoito, onko teidän mielestä tuosta NG kiiltohoidosta mihinkään? Tuntuu hiuksissa ihan hyvältä mitä olen pari kertaa laittanut.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #259 : 03.04.07 - klo:22:56 »
Kyllä mun lyhyt tukka tykkää tuosta kiiltohoidosta ihan hyvää. En sitten tiedä miten se toimii pidemmässä tukassa. En kyllä huomaa kovasti kiiltoa tai niitä glittereitä mistä monet on tuntuneet valittelevan. Tuo kivasti kiiltoa ja ryhtiä kampaukseen.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 04.04.07 - klo:01:15 »
^Mun päässä ne glitterit näyttää ihan hilseeltä, muutenkaan en tykkää. Lähmää vaan.
Breathe me.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 04.04.07 - klo:07:32 »
Mä tykkään NG:n tuoksusta ::). Ei se kiiltohoito paljoa tälle pehkolle tee, mutta ne hileet on kiva lisä ja ei kyllä ainakaan mulla näytä hilseeltä.
Ostin joskus NG shampoon ja se oli ihan hirveetä, päänahka kutisi pesun jälkeen ja muutenkaan ei tuntunut hyvältä.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 04.04.07 - klo:11:15 »
Äh, menin ostamaan hädässä sen kiiltohoidon kun muut jätettävät oli lopussa. Olisin odottanut samanlaista pehmeyttä kuin NG naamiollakin, mutta tulos oli sellainen nahkea ja ne ihmeen glitterit on ärsyttäviä. Ei lähde käsistä millään ja "kiilto" näkyy vain kun auringossa ne hileet paljastuvat.
Pöh  :-[
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #263 : 04.04.07 - klo:11:39 »
Vaalea ystävänä tykkää kovastikkin tuosta ilmaispaketin mukana saamastaan NG kiiltohoidosta. Musta tuntuu et mun tummassa tukassa hileet näyttää lähinnä hilseeltä  ;D
Mä en saa tosta mitään irti.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #264 : 04.04.07 - klo:11:47 »
Äh, menin ostamaan hädässä sen kiiltohoidon kun muut jätettävät oli lopussa. Olisin odottanut samanlaista pehmeyttä kuin NG naamiollakin, mutta tulos oli sellainen nahkea ja ne ihmeen glitterit on ärsyttäviä. Ei lähde käsistä millään ja "kiilto" näkyy vain kun auringossa ne hileet paljastuvat.
Pöh  :-[
Minäkään en tykännyt tuosta NG kiiltohoidosta, lensi roskiin kun kävi ärsyttämään koko tuote. Mitään erityistä kiiltoa ei ollut havaittavissa, ehkä sitten auringonpaisteessa olisi jotain näkynyt. Hileiden kanssa meni hermot ihan totaalisesti, takertuivat tosi pahasti käsiin ja vaikka pesin kädet kolmesti saippualla hangaten aineen laiton jälkeen niin hippusia löytyi käsistä senkin jälkeen, huomasi etenkin kun katsoi auringonvalossa. Lisäksi hippuset levisivät kasvoille, ilmeisesti sitten käsistä tai ehkä hiuksistakin, poikaystävä ihmetteli että mitä hippuja mulla on kasvoissa ja kun katsoin peilistä niin mulla oli hilehiukkasia nenässä ja otsassa.  ::) Hoitavuuttakaan en tuossa tuotteessa kauheasti huomannut, ainakin hiukset tuntuivat oudon kuivilta kun laittoi tuota. Ei siis valitettavasti ollut mun tuote tuo NG kiiltohoito. Tykkään enemmän tasaista kiiltoa antavista suihkeista kuten Tigin tai Redkenin kiiltosuihkeista, eikä niistä jää sotkua käsiin tai kasvoihin. Hoitavuuttakaan en kiiltotuotteelta vaadi, käytän jätettäviä hoitsikoita kuitenkin erikseenkin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 04.04.07 - klo:16:13 »
^ Mullakin on tuota kiiltohoitoa, mutta harvoin tulee käytettyä koska en pidä siitä tosiaankaan kauheasti.  :( Ne hileet on todellakin ärsyttäviä, vielä kun mulla on tapana räplätä tukkaa melko paljon niin niitä on sitten koko aika käsissä.
Jos ton nyt sais joskus käytettyä loppuun, en viitsi laittaa kiertoonkaan kun sain ystävältä sen lahjaks.
Only a vampire can love you forever

Trillian

• Vieras
« Vastaus #266 : 04.04.07 - klo:23:30 »
^Oon samaa mieltä edellisten kanssa, kiiltohoito ei toimi ollenkaan. NG-naamio sen sijaan on kyllä ehdottomasti yksi parhaista tähän astisista tuotelöydöistä!  :-*

petomaani

• Vieras
« Vastaus #267 : 06.04.07 - klo:07:50 »
Kävin saunomassa eilen ilman omia pesutuotteitani appiukon saunalla ja hätäpäissäni pesin hiukset Erittäin hienolla suomalaisella shampoolla (se sininen puteli), hoitoaineeksi pistin päähän vaikuttamaan muutamaksi minuutiksi Loreal Elvitalin nutrigloss- kiiltohoidon. Täytyy sanoa, ettei pitkiin aikoihin ole hiukset olleet näin PEHMEET ja muutenkin mukavan tuoksuiset. :) Harkitsin nyt ostavani huuhdeltavaksi hoitoaineeksi tuota ng:ta, kun teki noin kivaa tuntua kutreihin. (Hoito oli tosin tarkoitettu pitkille, kiillottomille hiuksille, vaikka mulla on lyhyet ja suht kiiltävät / hyväkuntoiset hiukset) :) Toimi silti!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 06.04.07 - klo:17:27 »
Vo5 Miracle mistiä olen nyt kerran kokeillut, ja ei voi muuta sanoa kuin että nappiostos. Ihanan silkkiset ja kiiltävät hiukset tuli, vaikka olen suhtautunut suihkeisiin vähän skeptisesti tätä ennen. Ajattelin, että ovat ihan yhtä turhan päälle kevyen koostumuksensa takia. Mutta onneksi tuli ostettua, kiitos siitä juureksille. :D

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 09.04.07 - klo:20:05 »
Elvitalin vaaleiden hiusten naamio on ihana!! Poistaa keltaisuutta tehokkaasti (n.puolen tunnin vaikutusajalla ainakin) ja tuntuu ihanan hoitavalta. Tästä tulee mun vakiotuote!
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.