Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550042 kertaa)

Poissa Luna

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #270 : 09.04.07 - klo:20:15 »
^Taittoiko se siis hopeaan eikä lisännyt kultaisuutta tukassa vai miten? Höh kun mulle tuli se punainen ja annoin sen eteenpäin, nyt täytyy kai käydä kaupasta ostamassa itselleni vaaleiden hiusten naamio jos se kerran toimii! Onko kellään tietoa missä hintaluokassa naamio on? (laiska ei jaksa pyöräillä sittariin katsomaan  ::)) Ja mistiä haluttais kokeilla  ja vaikka mitä muutakin, en sitten tiedä tulisiko käytettyä pesu- ja muotoiluaineita kun kampaamosarjat on houkuttelevampia  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #271 : 09.04.07 - klo:20:28 »
^Juu, tuo Elvitalin vaaleiden hiusten naamio nimenomaan neutralisoi lämpimiä sävyjä. Itse olen oikein positiivisesti yllättynyt tästä kuten sininen kissakin, tätä tulee varmasti ostettua itsekin kunhan tämä purkki loppuu joka tuli Lorealilta ilmaispaketissa. :) Minustakin tämä tuntuu mukavan hoitavalta ja tuntuu taittavan keltaisuutta kivasti pois.

Edit. Tuli äsken katsottua ostosreissulla tukkaputelihyllyjä ja tuon Elvitalin naamion hinta oli reilut 7 euroa jos joku kaipailee hintatietoa. Ihan tarkkaa hintaa en valitettavasti muista.
« Viimeksi muokattu: 10.04.07 - klo:13:25 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 10.04.07 - klo:14:30 »
Millainentuo naamio on vertailtaessa muihin, esim suoraväreihin, hopeashampoisiin ja muihin sävyttäviin tuotteisiin? Jotain taittavaa tässä tartteis ostaa mutta kun en osaa päättää että mitä  ;D

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #273 : 10.04.07 - klo:14:31 »
Mä sain vaalean tai oikeastaan maantievärisen tukan tuolla samaisella ruskeiden hiusten naamiolla värjättyä ruskeaksi. Nyt kun tukka oikeasti on ruskea niin tuo naamio vain samentaa väriä. Ei siis oikein mun tukassa toimi.
« Viimeksi muokattu: 12.04.07 - klo:14:01 kirjoittanut Husky »
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 12.04.07 - klo:14:01 »
Millainentuo naamio on vertailtaessa muihin, esim suoraväreihin, hopeashampoisiin ja muihin sävyttäviin tuotteisiin? Jotain taittavaa tässä tartteis ostaa mutta kun en osaa päättää että mitä  ;D

No ainakin mulla se toimi paljon paremmin kuin esim. Goldwell 10V suoraväri.

Elvital vaaleiden hiusten naamion normaalihinta Citymarketissa on 7,95 e, tän viikon lauantaihin asti tarjouksessa (ainaki meidän sittarissa) 5,95 e.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 12.04.07 - klo:14:04 »
^Okkei, tuo oli viimeinen niitti, pakkohan sitä on lähteä ostamaan!  ;D

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 12.04.07 - klo:14:09 »
^Mä myös tykkäilen Elvitalin hiusnaamiosta vaaleille hiuksille. Pigmenttiä siinä on runsaasti, saman tuloksen suunnilleen saa kun Goldwellin 10V vaahtovärillä. Ainoa ero on se, että Elvital on paljon hoitavampaa. Noita kahta käyttelen vuoron perään, Elvitalin jälkeen hiukset on paljon sileämmät.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 12.04.07 - klo:14:22 »
^ Onko tuossa Elvitalissa oikeasti jotain hoitavaakin? Ainakin mitä sitä ruskeiden hiusten naamion inciä katselin, niin kovin silikoniselta vaikutti.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 12.04.07 - klo:14:34 »
Mun sisko käytti myös punaisiin hiuksiinsa pitkään tuota Elvitalin naamiota ylläpitääkseen väriä. Sisko ylisti tuotetta erittäin runsaspigmenttiseksi joka toimi hiuksissa samalla lailla kuin suoraväri.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 12.04.07 - klo:14:41 »
^ Onko tuossa Elvitalissa oikeasti jotain hoitavaakin? Ainakin mitä sitä ruskeiden hiusten naamion inciä katselin, niin kovin silikoniselta vaikutti.

Itse kokeilin vaaleiden hiusten naamiota ja hiukset jäi tosi liukkaiksi ja silikonisen tuntuisiksi. Hoitavuudesta en tiedä. Pigmenttiä taisi olla koska tummensi tukkaa silmin nähden. Lyhemmällä ajalla pitää ens kerralla kokeilla.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 12.04.07 - klo:14:43 »
^ Näpytelkäähän joku se inci, niin päästään tästäkin pähkäilystä  ;) Senhän voisi sitten lisätä tuonne inci-ketjuunkin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 12.04.07 - klo:14:53 »

Muotoilin sanani tosi huonosti. Eihän siinä varmaan mitään oikeasti hoitavampaa ole, mutta ilmeisesti silikonien ansiosta hiukset tuntuu   hoidetuilta. En usko, että se oikeesti mitään hoitaisi. Mutta hyvä tuote keltaisuuden poistoon joka tapauksessa.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 12.04.07 - klo:14:57 »
^ Eikä munkaan tarkoitus ollut viilata pilkkua  ;) Kunhan vaan ihmettelin, koska oma muistikuvani tuosta tuottesta on juurikin se silikonisuus. Tosin muistikuvani perustuu ruskeiden hiusten naamioon, mutta tuskinpa nuo eri versiot inceiltään kovinkaan paljon toisistaan eroavat.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 12.04.07 - klo:19:38 »
Tässäpä tulee vaaleiden hiusten naamion INCI jotta päästään puusta pitkälle, kopioin sen tuonne hoitoaine-ketjuunkin:

water, cetearyl alcohol, behentrimonium chloride, peg-180, amodimethicone, cetyl esters, tocopherol, hydroxyethylcellulose, hydroxyanthraquinoneaminopropyl, methyl morpholinium methosulfat, trideceth-12, chlorhexidine dihydrochloride, benzyl salicylate, linalool, 2-oleamido-1,3-octadecanediol, alpha-isomethyl inone, geraniol, methylparaben, citric acid, cetrimonium chloride, butylphenyl methylpropional, citronellol, hexyl cinnamal, glycine soja/soybean oil, parfyn/fragrange.

Huh siinä oli urakkaa! Eli miltäs näyttää, tuossa on melkeimpä kaikki mulle tuntemattomia  ???

Edit. Täällä sittarissa hintaa oli 5,55 €, varmaan joku valtakunnallinen tarjous eli nyt hamstraamaan  :)
« Viimeksi muokattu: 12.04.07 - klo:19:48 kirjoittanut Luna »

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 12.04.07 - klo:20:12 »
^mikä noista ainesosista on se pigmentti?
1b M ii