Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550973 kertaa)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #285 : 12.04.07 - klo:20:22 »
Jännää, jos puhutaan samoista naamioista omassa purkissani (ruskeille) on ihan viimeisenä basic brown tms. Jos oikein muistan oli liian punaista kun oma ruskeani on enemmänkin viileä.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 12.04.07 - klo:21:29 »
^aika jännä, nyt vasta itsekin tajusin että tuostahan puuttuu "basic x" mikä yleensä on pigmenttiaineissa. onkohan se sitten jollain muulla nimellä  ??? Kolmeen kertaan tuolla on kuitenkin chloride, jos se on klooria tms mikä valkaisee ja olisi sitten vaalennuksen syynä? *huhuilee INCI-guruja apuun*

Muoks. Nyt on sitten kokeiltu naamiota, ja oli erinomaisen hyvää  :-* Laiskuuksissani en jaksanut pitää kauaa päässä, max 10 min, ja vaikutti hyvin siinä ajassa. Kellertävyydestä ei enää tietoakaan ja ihan hohtavan puhtaanvaaleat hiukset, oikein hehkui auringonvalossa. Pidemmällä ajalla olisi varmaan tullut enemmän tuhkansävyä, mutta nämä on kyllä tosi kivat. Jää ehdottomasti vakikäyttöön vaikka markettituotteita olen alkanutkin karttamaan.
« Viimeksi muokattu: 14.04.07 - klo:16:08 kirjoittanut Luna »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 14.04.07 - klo:21:01 »
Etsin tänään Miracle Mistiä ja AC:n suihketta kahdesta eri marketista, mutta en löytänyt Prismasta tai Cittaristakaan. Kuuluvatko nämä tuotteet useimpien markettien normivalikoimaan vai pitäisikö niitä etsiä jostain tietystä kaupasta?
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #288 : 14.04.07 - klo:22:03 »
^Itse en ole Helsingissä bongannut Miracle Mistiä esimerkiksi Sokoksesta, Anttilasta, Stoccalta tai juuri mistään mutta Tarjoustalossa näin niitä. AC:n suihketta olen nähnyt ihan Sokoksessa. Jos Tarjoustalo tai Sokos löytyy läheltä niin kannattanee käydä vilkaisemassa sieltä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kemuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 14.04.07 - klo:23:22 »
^ Molemmat löytyy ainakin meidän lähi-Honkkarista :)
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 15.04.07 - klo:10:48 »
^ Miracle mistiä löytyy myös Tokmannilta, sieltä ainakin omani ostin.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 15.04.07 - klo:17:51 »
Jatkan vielä juttua tuosta naamiosta  ;D Vaikka lopputulos oli todella hyvä, niin päänahkaa on kutissut ikävästi sen jälkeen. En tiedä johtuuko silikonista vai niistä vaalentavista aineista, mutta jatkossa en taida ihan juuriin saakka laittaa.

Miracle Mistiä tekisi mieli itsekin kokeilla, en  ole vain törmännyt siihen täällä missään. norah huhuu, onko sulla tietoa myydäänkö sitä täällä jossain?  :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #292 : 15.04.07 - klo:18:01 »
^mä oon kanssa yrittäny etsiä, tuloksetta :( AC:n suihketta sentään saa Prismasta, jossa tosin on muuten hemmetin huonot valikoimat tukkapurkkeja ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 15.04.07 - klo:20:58 »
^no voi höh, ei kai sitä sitten myydä täällä  :( Joo valikoimat ei päätä huimaa, Sunsilkkiä kyllä löytyy joka kaupasta  ::)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #294 : 16.04.07 - klo:20:45 »
Mulla hyviä kokemuksia XZ kosteuttavan sarjan tuotteista. Shampoo, kosteuttava tehis ja hoitoaine kaikki hyviä  :) Eikä ole silikonia  :-* Näitä käytän aina välillä kampaamotuotteiden rinnalla...
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 17.04.07 - klo:19:32 »
Kokeilin nyt minäkin Elvitalin naamiota vaaleille hiuksille. Hiuksista tuli ihan käsittämättömän liukkaat luikut ja oikein kalvopäällysteisen tuntuiset. Tunne ei kadonnut kunnolla edes huolellisen huuhtelun jälkeen, enkä lätsähtämisen pelossa uskaltanut laittaa enää hoitoainetta tukkaan. Nyt kuivuttuaan hiukset tuntuvat ihan normaaleilta taas, mutta mitään värimuutoksia minnekään suuntaan ei valitettavasti ole havaittavissa. Olen hieman pettynyt tuotteeseen mutta kyllä tuo loppuun tulee käytettyä. Annoin nyt ensimmäisellä kerralla vaikuttaa 10 minuuttia mutta seuraavilla kerroilla voisi vielä kokeilla pidemmillä ajoilla.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 17.04.07 - klo:21:04 »
Safe Formulan Strawberry&Jojoba-shampoo tuli kokeiltua, ihan miellyttävin tuloksin. En tiedä kuvittelinko, mutta lasimainen tukkani saattoi olla aavistuksen karheampi tuolla pesun jälkeen, silti ilman ritiseviä latvoja. :) Tämä on hyvä ehdokas mulla parhaaksi halpisshampooksi. Tuoksu tosin toi mieleen mansikkasiiderin. :/

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 17.04.07 - klo:21:15 »
Käytin pitkästä aikaa Fructiksen värjättyjen hiusten hoitista. Käytän tätä silloin tällöin pikahoitiksena kun ei jaksa / ehdi antaa hoitiksen vaikuttaa puolta minuuttia kauempaa. Tähän tarkoitukseen ihan loistavaa ja tykkään tuoksusta  :-*

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #298 : 17.04.07 - klo:21:23 »
Nyt on testattu Alberton persikkahoitoaine. Ei tehnyt oikeastaan mitään. Täytyy käyttää jonkun kunnon hoitoaineen rinnalla. Silikonin takia ei sovellu co-pesuunkaan.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #299 : 30.04.07 - klo:09:58 »
Safe formulan aloe vera ja mansikka-jojoba hoitoaineet testattu. Ihan ok tuotteita, niitä sai tosin lotrata kourallisen, jos halusi hiusten selviävän. Tuoksut ovat aika neutraalit. Näitä vois sekoitella muiden aineiden kanssa, tai sitten käytellä ylijääneiden shampoitten kanssa (mulla shampoota jää aina reilusti esim. tigin tweeneista kun hoitoaine jo vetelee viimeisiään.)

Olen tässä mietiskellyt, kun fructiksen tv-mainoksissa vilahtelee sellainen pumppupullon, joka näyttää ihan hiuksiin jätettävältä voiteelta (ei ole sellainen pullukka muodoltaan kun ne vanhat, vaan muistuttaa enemmänkin Doven pulloja.) Onko joku bongaillut? Odotukset eivät ole korkealla, mutta ihan mielenkiinnosta vaan.... ::)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.