Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550023 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #30 : 21.11.06 - klo:14:28 »
Hienoa että lueskelin täältä taasen, pitääkin käydä kaupasta hakemassa Nutri Glossia lisää. Mulle ihan jäätävän kiva hoitotuote, olen tykännyt!  :-* (ja varmaan asiasta täälläkin jo kirjoittanut..)

Kannattaa ostaa Anttilasta, kun on siellä tarjouksessa ;) -20% Lorealin tuotteista.

zadu

• Vieras
« Vastaus #31 : 21.11.06 - klo:14:50 »
^Minkä hintanen se yleinsä on?

Tarkotus oli kohta kotiin mennessä Euromarketista käydä ostamassa, mut jos käviskin sitten Anttilassa.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 21.11.06 - klo:14:54 »
^Paikasta ja kaupasta riippuen siinä 6-7 euron kieppeillä se taitaa olla..

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #33 : 21.11.06 - klo:15:02 »
^Ja Anttilasta saa tosiaan nyt hintaan 4,95 joten muutaman euron säästää mukavasti.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

zadu

• Vieras
« Vastaus #34 : 21.11.06 - klo:16:56 »
Pitihän se Anttilasta käydä hyllyyn hakemassa  ;D Hyllyyn vielä toistaseks ja täytyy testailla, vaikka huomenna. Tänään ei vielä viiti kun just eilen pesin hiukset. En tajunnukaan, että se kuulu tohon vaaleenpunaseen sarjaan.. Joskus oon systerin tuotteita testannu ja ihan ok on ollut. Paitsi se hiuksiin jätettävä voidemainen hoitsikka. Siinähän on jotain hilettä joukossa enkä ite ainakaan tykkää.

Outoa, ettei siinä ole silikonia? Eikö niissä muissakaan Loreal:n pinkeissä ole? Joku ilmeisesti on käyttäny tota NG:tä CO-pesuunkin?

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 21.11.06 - klo:17:15 »
^Hoitoaineessa ainakin on silikonia.

Joskus olen laittanut reilulla kädellä NGia CO-pesuun. Ei nyt ole parhaimpia hoitiksia tuohon tarkoitukseen, varsinkin kun NG-naamio on "pikahoitiksiin" verrattuna melko "kiinteää", niin sitä kuluu COssa tuhottomasti kun ei saa levitettyä lirumman  hoitiksen tavoin.

Mun pitkälle vaalennetulle päälle tuo NG-naamio on ihan ok tuote, ei kuitenkaan mitenkään erityisen hyvää lopputulosta tee  :-\

petomaani

• Vieras
« Vastaus #36 : 21.11.06 - klo:18:11 »
Hienoa että lueskelin täältä taasen, pitääkin käydä kaupasta hakemassa Nutri Glossia lisää. Mulle ihan jäätävän kiva hoitotuote, olen tykännyt!  :-* (ja varmaan asiasta täälläkin jo kirjoittanut..)

Kannattaa ostaa Anttilasta, kun on siellä tarjouksessa ;) -20% Lorealin tuotteista.

Hyvä, kiitos vinkistä! :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 22.11.06 - klo:19:01 »
Ja kertokaa Fructicsen Oil repair (?) -hoitoaineesta, joku siitä jotain mainitsi mutta tahtoo tietää lisää  ::) Ja onko siinä sama tuoksu kuin muissa Fructiksen tuotteissa? Mä tykkään siitä tuoksusta niin kauheesti  :-*

Täältä löytyy minun viesti aiheesta ja hoitiksen inci: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1475.msg146934#msg146934

Cerise

• Vieras
« Vastaus #38 : 22.11.06 - klo:19:27 »
Kokemusta markettien syväputsareista? Pitäisi ostaa, niin ajattelin että jos marketista
saa jonkun asiansa ajavan syväputsarin niin en viitsi sitten kampaamosta käydä ostamassa.
Ongelma vaan on siinä, että asun  ulkomailla joten mitään suomalaisia tuotteita ei ole saatavilla.
Onko siis esim. L'oréalin markettisarjoissa toimivia syväputsareita?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #39 : 22.11.06 - klo:19:39 »
Mulla on Vo5 syväputsari. Se on ihan mainio tuote. Siis en viitsinyt syväputsariin tuota enempää investoida, kun sitä niin harvoin viitsii käyttää. Toi on kyllä kaikinpuolin sen parin euron arvoinen. Puhdistaa teholla ja hiukset jaa ilmaviksi. Haisee kyllä ihan mieheltä toikin.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #40 : 22.11.06 - klo:19:52 »
^ Oon kuullut kehuja tuosta VO5:n syväputsarista, mutta onko se suomalainen?

Tosiaan kun en muotoilutuotteitakaan käytä kuin harvoin ja värjään kerran parissa kuukaudessa
niin en viitsi kovin kallista ostaa, kun en usein käyttäisi kuitenkaan.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #41 : 22.11.06 - klo:20:15 »
^Ei VO 5 minusta mikään suomalainen ole.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 22.11.06 - klo:20:27 »
VO5 on Alberto-Culverin tuotteita (myös Nexxut kuuluvat samaan puljuun), joten melko todennäköisesti pitäisi löytyä  useimmista maailman kolkista. Pullon design ei ainakaan logon osalta vaihtele (Alberto VO5), muodosta en osaa sanoa. Tsekkaapa http://www.alberto.com/ >Hair Care.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #43 : 22.11.06 - klo:21:12 »
Kiitoksia, todennäköisesti löydän siis täältäkin. Tsekkailen nää lähikaupat läpi : D

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 27.11.06 - klo:00:32 »
Tuo vetinen koostumus on mielestäni erityisesti juuri Herbinan hoitoaineiden ongelma. Se tuntuu olevan erityisen vetistä. Jopa omaan melko lyhyeen tukkaan sitä menee tosi paljon.

Olen positiivisesti yllättynyt Fructisin Oil Repair-hoitiksesta! Tässä koostumus on mukavan paksua. Vaikka sisältääkin jonkun verran silikonia, niin tykkään silti! Ja tuoksu on hyvä.. :) Tätä en kyllä ole vielä koittanut kuin kerran, joten mielipiden voipi vielä muuttua.. :)