Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550457 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #300 : 30.04.07 - klo:21:25 »
Mä käytin viikon verran pelkkää Fructiksen hoitista (plus tietty shampoota) kun oli niin muuttohässäkkää ettei jaksanu antaa minkään vaikuttaa. Ja lopputulos oli aika karmea. Hiukset alko loppuviikosta takkuuntumaan ihan hulluna, eikä saanut auki... Joten nutturalle vaan  ;D Ei tota kyllä voi pidempään käyttää. Nyt sitten laitoin tänään NG naamion pikahoitiksen tapaan ja ah miten ihana tukka tuli  :-*

Paikalla NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 02.05.07 - klo:15:50 »
Hmmmm...juures-aivopesun seurauksena ostin Nutri-gloss naamion ja täytyy sanoa että on se kiva tuote. Yksinään käytettynä ei ehkä ihan riittänyt hoitotehot mun kuivaan tukkaan, mutta O&H sekoitettuna tres bon! Tykkäsin kovasti  :-*
Hang out the chick habit

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 02.05.07 - klo:17:54 »
Hmm, nyt on joku uusi Dovelta. Joku tummanpunainen sarja, olisiko "vanhoille ja ikääntyneille hiuksille" tai jotain siihen suuntaan  ::)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #303 : 02.05.07 - klo:18:00 »
^Tänään bongasin just Citymarketin mainoslehtisessä nuo tuotteet. Sarjan nimi on Pro Age ja siihen kuuluu shampoo 250 ml (3e), hoitoaine 200 ml (3 e), hiusnaamio 150 ml (6,50e). Lisäksi sarjaan kuuluu hiustuotteiden ohella vartalovoiteita, deodorantteja, suihkusaippua, dekolteevoide ja käsivoide. Kivan näköiset pullot, tuollaiset tummat viininpunaiset.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #304 : 07.05.07 - klo:08:55 »
Sisko toi mulle italiasta kaksi shampoota. Toinen oli joku italialainen rypäleshampoo, ja toinen oli garnierin henna-shampoo. En osaa kieltä, joten en vielä tiedä onko siinä värjäävää vaikutusta. Toivottavasti on :)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Tuu

• Hiushörhö
« Vastaus #305 : 08.05.07 - klo:12:21 »
Hmm, nyt on joku uusi Dovelta. Joku tummanpunainen sarja, olisiko "vanhoille ja ikääntyneille hiuksille" tai jotain siihen suuntaan  ::)

Mikä on sellainen ainesosa joka on tarkoitettu ikääntyneille hiuksille ihan yleisesti ottaen, tietääkö kukaan?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #306 : 08.05.07 - klo:12:51 »

Mikä on sellainen ainesosa joka on tarkoitettu ikääntyneille hiuksille ihan yleisesti ottaen, tietääkö kukaan?

Kollagen (Q10), Rutin, DNA/RNA, yleisesti ottaen kaikki antioksidantit ja vitamiinit (E-vit. mm.) Myös se ryppyvoiteissa käytetty osa jota en nyt millään saa päähäni - se löytyy matthew james proteiininaamiostakin sieltä loppupäästä kollageenin kanssa.

Kaikkeahan ne niihin tunkee ja ilmeisesi oletusarvo on se että nahalle tekevä tekee hiuksillekin.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 10.05.07 - klo:14:59 »
NG:n ostin pitkästä aikaa kun bongasin sitä Vaparista 4e/ purnukka. Olisin voinut ostaa parikin purkkia, mutta oli vain yksi jäljellä. Se 6,25e mitä tuo tuntuu maksavan yleensä kaikkialla on aika kallis. Mun reuhkaan tuota menee tosi paljon, vaikka kuinka vähän yritän laittaa, hyvä jos 6 käyttökertaa kestää.  :-\ Muuten kyllä hyvää ja toimivaa ainetta.
Only death is real.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #308 : 11.05.07 - klo:10:08 »
Hohhoh, ostinpa pantenen hoitoaineen eilen ;D Smooth and silky on merkiltään. Yllätyin kun inci oli mun silmääni ihan ok, silikoni vasta kuudentena listassa (toisin kuin tuuheuttavassa hoitsikassa, heti toisena veden jälkeen ::)) Tämä oli kyllä myös nostalgian herkistämä ostotilanne, pantene kun oli mun suosikkia aikoinaan. Ihanan koostumuksen takia oikeastaan.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #309 : 11.05.07 - klo:16:56 »
Huoh. Kerkesin innostua EHS:een käytettyäni parina, kolmena kertana sitä sinistä mallia shampoosta. No. Nyt sitte ostin em. Tervashampoota - ei kiitos enää. Tukasta tuli ihmeellisen "kova", semmonen erittäin likaisen oloinen "könttä", johon sai tuputtaa hoitsikkaa sitten huolella, että edes hieman pehmeni. Eli ei kiitos enää tervashampoolle. Siniselle kyllä kiitos.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 11.05.07 - klo:21:04 »
Pesin hiukset ihan kokeilumielessä Herbinan normaaleille hiuksille tarkoitetulla shampoolla. Enpä pese enää! Melkoisen takkupallon sai shampoo aikaan. Ilmeisesti liian pesevää tälle kuontalolle. Ei esim. XZ shampoot takuta mulla noin kamalasti.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 12.05.07 - klo:18:53 »
Haluaisiko joku vertailla XZ-shampoita Glissin "juuresshampoisiin"? Riittoisuutta, vaahtoavuutta, pesevyyttä. Mulla vaan tekee mieli uutta silikonitonta, hyvin pesevää mutta hellävaraista shampoota, (taisin juuri kuvailla jemmakaapissani majailevan MOP Mixed greens-shampoon  ::))  mutta harkinnassa ovat XZ Tyrni ja ne Glissit.

Varis

• Vieras
« Vastaus #312 : 12.05.07 - klo:18:57 »
Musta tuo Gliss Liquid Silk pesi huonommin ja oli ehkä päänahkaa ärsyttävämpi kuin XZ -shampoot. Hiukset muistaakseni myös rasvoittuvat nopeammin Glissin jälkeen. XZ:lla tuota ongelmaa ei ole. XZ vihreä savi on kenties paras shampoo, mitä olen käyttänyt, pesee hyvin, muttei liikaa ja päänahka pysyy puhtaana pidempään. Vähän hullua, mutta mielestäni XZ -kosteuttava hoitaa juurta liikaa ja hiukset rasvoittuvat vähän nopeammin? Joskaan ei voi edes verrata Glissiin, joka oli paljon huonompaa kuin XZ -kosteuttava.

Edit. Riittoisaa Liquid Silk oli kyllä ja vaahtosi hyvin.
« Viimeksi muokattu: 12.05.07 - klo:19:07 kirjoittanut Saheli »

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 12.05.07 - klo:19:07 »
Kiitos. Mulla on ollut vähän ongelmaa päänahan kutinan kanssa, eli aina kun tukka on likainen alkaa päänahka kutista. Enkä ole osannut yhdistää kutinaa mihinkään muuhun kuin likaisuuteen, shampoolla ei näyttäisi olevan kovinkaan paljoa väliä. Nyt olen käyttänyt XZ Kosteuttavaa ainakin viikon putkeen, joka on siis aivan ehdoton ennätys mulla samalla shampoolla pesussa ja oikein huomasin, että nyt ei ole kutittanut. Olen ihan rakastunut tuohon kosteuttavaan, on kyllä mainio shampoo eli jos uuden ostan niin se on sitten Tyrni.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 25.05.07 - klo:10:34 »
Nyt on testattu Alberton persikkahoitoaine. Ei tehnyt oikeastaan mitään. Täytyy käyttää jonkun kunnon hoitoaineen rinnalla. Silikonin takia ei sovellu co-pesuunkaan.

Ensituntumalta vaikuttaa ihan ok hoitikselta, siloitti tukkaa hyvin ja pituudet tuntuvat pehmoisilta. Levittäessä tuntui aika lirulta ja sai laittaa runsaasti, mutta nyt kuivuttuaan oikein mukava tulos. Lisäksi tuoksu tarttui suht voimakkaasti hiuksiin, esanssinen persikka mutta ei hullumpi.