Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550024 kertaa)

Poissa ilona

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #315 : 25.05.07 - klo:13:53 »
Hohhoh, ostinpa pantenen hoitoaineen eilen ;D Smooth and silky on merkiltään. Yllätyin kun inci oli mun silmääni ihan ok, silikoni vasta kuudentena listassa (toisin kuin tuuheuttavassa hoitsikassa, heti toisena veden jälkeen ::)) Tämä oli kyllä myös nostalgian herkistämä ostotilanne, pantene kun oli mun suosikkia aikoinaan. Ihanan koostumuksen takia oikeastaan.

Minäkin ostin tuon samaisen hoitsikan tällä viikolla ja tosiaan ihmettelin, kun tokana incissä ei olllutkaan cyclopentasiloxane. Tuo nykyinen inci tosiaan näyttää siltä, että hoitoaine saattaisi jopa hiukan hoitaakin, eikä vain kalvottaa hiusta. Ihan hyvältä muuten vaikutti kun kokeilin.

Ja ostin tuon siis vain selvittäväksi hoitsikaksi, sitä ennen laitan aina jonkun vähän paremman hoitajan alle.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 25.05.07 - klo:20:40 »
^ ihanaa kun on tarve "selitellä" panteneostosta ;D Minun yksi halpissuosikeistani on Fructis oil repair hoitis, täältä sain vinkin ja on oikein hyvää eikä hullun muovista vaan niitä öljyjäkin. Mii laik ja mii bai moor.
this too shall pass.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #317 : 25.05.07 - klo:21:56 »
Kehun tässäkin ketjussa alesta ostamaani Herbinan syväpuhdistavaa shampoota. Teki hyvin tehtävänsä, pesi pään puhtaaksi takuttamatta ja jätti kivan kiillon. Pullon kyljessä lukee "Shine activator", joka sai ihmettelemään, mikä ainesosa muka "aktivoi" kiillon... Mukana ainakin Camelia sinnensis eli vihreää teetä, joka on ihan kelpo ainetta, vaikka tuskin mikään automaattinen hiustenkiillottaja...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #318 : 26.05.07 - klo:15:20 »
^Tuota voisi kokeilla, kun joskus tämän hetken syväpuhdistavat loppuvat. Eipä noihin syväpuhdistajiin kannata laittaa hirveästi rahaa, kun niiden tehtävä on ainoastaan pestä kaikki liat pois hiuksista.

Testasin eilen joicon värishampoon jälkeen avon xz-kosteuttavaa hoitoainetta ja olin positiivisesti yllättynyt! Hiukset eivät jääneet yhtään takkuun ja tuo tuntui kosteuttavan ihan hyvin. Tuoksusta en vaan pitänyt.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 27.05.07 - klo:11:03 »
Heikkona hetkenä pääsi kerran NG-naamio livahtamaan ostoskoriin, ja oon koittanut saada sitä käytettyä pois. Ei se oikein muuta mun tukalle tee, kuin sulkee hiussuomut ja lähmää. Erityisen vastenmielistä tossa on voimakas ja pistävä tyypillinen elvital-tuoksu. Mulla vaan ei muutakaan hyvää sulkevaa vielä ole, mutta toi tuoksu teettää vaan hirmuisen kynnyksen tarttua tohon purnukkaan suihkureissuilla. Taas yksi tuote, jonka hirmuista hypetystä en ymmärrä...  ::)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 27.05.07 - klo:11:58 »
^Mä en haista siinä oikein mitään hajua.  Aika jännä ettei mun nokkaan yleensä mikään aine saise itsessään juuri ollenkaan, mutta hajuvesistä en tykkää. Oikein tunkeilevat tuoksullaan.

Eilen lykkäsin taas päähän tota NG:n naamiota. Onko siinä inci muuttunut viimeisen puolen vuoden aikana, kun ei tuo tunnu enää tekevän mitään? Aiemmin tuli kivan pehmeä ja silkkinen tukka, nykyisin jää karheammaksi.
Only death is real.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 27.05.07 - klo:17:34 »
^Tuota samaa oon LadyEaven miettinyt, mullekaan NG ei tee enää oikein mitään. Ennen tuli unelmanpehmeä tukka jo pelkästään sillä, parempi kuin millään aineella. Nyt ei toimi edes pikahoitiksena jonkun superhoitavan tehiksen jälkeen :(
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 31.05.07 - klo:07:52 »
^^Ei siinä oo enää paljoo jäljellä, tarviin tommosen purnukan kotitekosille naamioille, niin oon käytellyt aika reilulla kädellä.  ;D  Kiitos kumminkin tarjouksesta!
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Varis

• Vieras
« Vastaus #323 : 01.06.07 - klo:19:41 »
NG -naamio on alkanut toimimaan oikein hyvin pikahoitoaineena. Jos latvus on vähän karhea tehokkaamman hoitoaineen jälkeen, niin NG siloittaa sen tehokkaasti. Ehkä mun hiukset vaan alkaa olla paremmassa kunnossa, onhan tuota latvaa leikattu jatkuvasti.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #324 : 01.06.07 - klo:22:04 »
Joudunpa perumaan puheeni aiemmin niin huonoksi kehumastani Glissin jätettävästä kiiltohoidosta! On ainakin nyt todella riittoisa ja toimiva resepti mun hiuksiini. Ostin Glissin värjätyille hiuksille tarkoitettua shampootakin, jota en kylläkään vielä ehtinyt kokeilemaan. Mutta tässä joku kerta.. :)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #325 : 11.06.07 - klo:09:58 »
Eilen lykkäsin taas päähän tota NG:n naamiota. Onko siinä inci muuttunut viimeisen puolen vuoden aikana, kun ei tuo tunnu enää tekevän mitään? Aiemmin tuli kivan pehmeä ja silkkinen tukka, nykyisin jää karheammaksi.

Samaa ihmettelin viime vuoden lokakuussa tuolla viestissä, inci on sama mutta koostumus erilainen (löysempi) kuin aiemmin, joka ilmeisesti vaikuttaa paljonkin lopputulokseen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #326 : 11.06.07 - klo:11:08 »

Samaa ihmettelin viime vuoden lokakuussa tuolla viestissä, inci on sama mutta koostumus erilainen (löysempi) kuin aiemmin, joka ilmeisesti vaikuttaa paljonkin lopputulokseen.

Minulla on kyllä koostumus pysynyt ihan samana, eikä tulos hiuksissakaan ole muuttunut suuntaan eikä toiseen. Kiinteää tavaraa on siis purkissa ja tekee liukkaan, sileän ja keveän lopputuloksen hiuksiin (en kyllä kamalasti pidä tuosta keveydestä mutta jonkun raskaan tehiksen jälkeen tai siihen sekoitettuna hyvä tuote). Pehmeäksi tuo ei ole tehnyt hiuksiani koskaan, joten vedän siitä johtopäätöksen että nuo naamio ei pahemmin kosteuta, silottaa vain pinnan.

Kaksi viimeistä purkkia olen tosin ostanut Irlannista, ja nimi on Elvitalin sijaan Elvive. Inci on kuitenkin muistaakseni sama, voin tarkistaa vielä kunhan pääsen kotiin.
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #327 : 11.06.07 - klo:13:00 »
Minulla on kyllä koostumus pysynyt ihan samana, eikä tulos hiuksissakaan ole muuttunut suuntaan eikä toiseen.

Kaksi viimeistä purkkia olen tosin ostanut Irlannista, ja nimi on Elvitalin sijaan Elvive. Inci on kuitenkin muistaakseni sama, voin tarkistaa vielä kunhan pääsen kotiin.

Inci on tosiaan pysynyt samana, ja varmaan noissa ulkomailta tuoduissakin on sama inci, luulisi ainakin. Liekö raaka-ainemäärät sitten erilaisia tms, mutta jotain sille on kuitenkin tapahtunut ellei ole vaan susierää. Tuolla kevyemmäntuntuisella en ole saanut kertaakaan hyvää tulosta, mutta mulla on myös vanhempi purkki paksumpaa tavaraa joka toimii ihan loistavasti edelleen. Olen katsastanut muutamia purkkeja eri kaupoissa, ja niissäkin on ollut samaa pehmeää tavaraa aiemman kiinteän sijaan. Olispa mielenkiintoista tietää tuleekohan nämä tuotteet jostain yhdestä samasta tehtaasta, vai tehdäänkö monessa eri paikassa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 11.06.07 - klo:13:08 »
Tänään kävin ostamassa uuden Nutriglossin ja kyllä se on sitä samaa vanhaa paksua tavaraa.. Voihan se olla että sattunut isompikin susierä mikä tällä hetkellä suurimmaksi osaksi kaupoissa?

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #329 : 11.06.07 - klo:14:24 »
^ Lokakuussa tosiaan ostin tuon omani, ja viimeisin kauppa-testi oli ihan vähän aikaa sitten joten aika hidas kierto saa olla hyllyssä jos sitä vieläkin löytyy.. tosin ei hajuakaan paljonko noita myydään kaupasta esim. kuussa, ja paljonko ostavat kerralla varastoon. Ehkä nuo sitten tulevat eri osiin Suomea eri tehtailta (vai tehdäänköhän niitä edes täällä?) - tai sitten on vaan sattunut sitä samaa susierää joka paikkaan ja ovat myyneet sen verran hitaasti että niitä on ollut vieläkin hyllyssä. Hyvä kuitenkin tietää että täällä on muitakin asian huomanneita.