Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550041 kertaa)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #330 : 20.06.07 - klo:20:24 »
Löysin kaapista pienen näytepullon Erisanin hoitavaa shampoota ja päätin kokeilla. Ensin vaikutti ihan lupaavalta, kun shampoo lähti vaahtoamaan kunnolla ja tuntui muutenkin ihan hyvältä, mutta lopputuloksena oli narskuvan puhtaat hiukset kuten vähän osasin odottaakin. Saa joku toinen käyttää tuon pikkupullon loppuun.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #331 : 25.06.07 - klo:18:40 »
Mä  en o herranaikoihin käytänyt noita kauppojen tuotteita ja nyt on sitten pikkuhiljaa alkanut himottaa. Mietin että jos aloittaisi kokeilun shampoista näin ensialkuun. Yhden purkin oon tota NG:kin ostanut ja se oli tosiaan ihan hyvää eli sitä ainakin lisää. Tuo garnierin öljyhoitokin kuulostaa kivalta ja siitäkin näköjään pidetty... voisi tutkia putelia kaupassa ja kukaties jopa ostaa pois  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 26.06.07 - klo:23:24 »
 Yritin tänään etsiä Garnierin öljyhoitoa, mutta joka putelissa luki "New" eikä Oil repairia löytynyt enää... :-\
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 27.06.07 - klo:10:40 »
^ Sama juttu, eilen etsiskelin oil repair hoitista mutta oli vaan noita "New" puteleita joissa ei ollut mitään mainintaa  öljyistä. Joko nekin on sitten lopetettu.. Muuten kun ei ko sarja kiinnosta, mutta öljyhoitis saanut täällä jonkin verran kehuja ja kiinnostaisi kokeilla.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 05.07.07 - klo:22:01 »
Onko kenelläkään tietoa ollaanko Lorealin NG-naamio lopettamassa?? Kävin tänään paikallisessa Citymarketissa ja noita oli poistokorissa. Muissa sarjan tuotteissa on minusta ainakin purkkien ulkonäkö hieman vaihtunut, eikä hyllyssä ollut lainkaan enää tuota naamiota  :-[.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 06.07.07 - klo:16:23 »
Ihan yllätyin, kun pesin hiukset L'oreal Elvitalin tuuheuttavalla shampoolla, niin hiukset jäi tosi puhtaan tuntuisiksi, ja sh tuoksuikin tosi hyvälle. Siitä en oikein osaa sanoa huomasinko mitään erityisen tuuheampaa efektiä, mutta muuten olen kyllä tyytyväinen pesutulokseen.
Only a vampire can love you forever

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 06.07.07 - klo:19:01 »
Täytyy nyt raportoida tänne, että olen vasta viime aikoina testaillut monien hehkuttamaan Nutri-gloss -tehistä, ja se on ollut pienoinen pettymys. Tukka tuli kyllä pehmeäksi ja sileäksi, mutta lätistyi aika pahasti. Voin kuvitella, että tämä tekee tosi hyvää paksummalle ja karheammalle tukalle, mutta mun hiirenhännälle ei oikein sovi. Tuoksukin on mun makuun liian "mummomainen" ja voimakas. Epäilin jopa, olisiko Nutri-glossini päässyt pilaantumaan kaapissa seisoessaan...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 06.07.07 - klo:20:21 »
^ NG tehis lässäyttää kyllä hiukset helposti. Mua se ei haittaa, kun tukka pörröllä aina muutenkin.

Poissa Cherrybomb

• Haiven
  • *
« Vastaus #338 : 08.07.07 - klo:15:37 »
Lueskelin tuossa juuri Yhteishyvä lehteä ja siellä oli nyt uutta palstalla VO5 Perfect Lenghts hiustenhoitosarjasta. shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä hoitovoide. Ja  otsikkona vallan "pitkän tukan pelastus". Tuotako täytyy nyt kokeilla, ja onko joku sen jo tehnyt? Vai onko tuo edes uutta...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 08.07.07 - klo:15:56 »
^ VO5-ketjussa on ainakin jotain kommenttia ja varmaan juttua muutenkin.

kitaino

• Vieras
« Vastaus #340 : 11.07.07 - klo:18:11 »
Onko tuo paljon mainostettu Nutrigloss siis hyllyssä ihan "hiusnaamio" nimellä? Vähän aika sitten kävin marketeista etsiskelemässä eikä löytynyt muita kuin Nutrigloss hoitoainetta ja shampoota. Eli siis tarkoitatteko tuota hoitoainetta vai onko tämä tehoaine ihan erikseen?

Ostin sitten kuitenkin tuollaisen hoitoaineen ja kokeilin sitä muhittaa päässäni pidemmän aikaa. Ei kyllä tapahtunut minkäänlaista merkillepantavaa vaikutusta ollenkaan. Vähän kyllä harmittaa :-\

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 11.07.07 - klo:18:21 »
^ Kyllä sen vastauksen luulisi löytyvän nopeasti juurikasvun tai googlen haulla - joka tapauksessa, kyseinen purkki on tämä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 11.07.07 - klo:18:23 »
kitaino: Nutrigloss josta täällä on ollut puhetta, on ihan hiusnaamio (en nyt tarkalleen muista mitä päällä lukee). Vaaleanpunainen (matala) pyöreä purkki. Nutrigloss sarjassa on myös erikseen pikahoitoaine, jonka olet erehtynyt ostamaan.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 13.07.07 - klo:22:20 »
Lueskelin tuossa juuri Yhteishyvä lehteä ja siellä oli nyt uutta palstalla VO5 Perfect Lenghts hiustenhoitosarjasta. shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä hoitovoide.

VO5 perfect lenghts jätettävässä hoitiksessa on jotain helmiäishileitä, onneksi sain käsiini testerin ;D ei mennyt 3 euroa hukkaan. Eli jos minun tavallani vihaat hileitä tukkatuotteissa niin jätä ko tuote kauppaan.
this too shall pass.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 13.07.07 - klo:22:37 »
Seuraa yleistä jupinaa: Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että mulla on vielä lähestulkoon 2 litraa kampaamoshampoita, mutta en haluaisi käyttää muita kuin XZ:n Kosteuttavaa. Ylipeseviä Tigejä löytyy enimmäkseen, en vaan halua niitä nyt käyttää. Enkä aio enää ostaa niitä ollenkaan, monta kertaa halvempi markettituote on paljon parempi. Sitäpaitsi, mua vähän rasittaa kampaamotuotteiden "riittoisuus" eli on riittoisa tai ei, niin sitä vaan ei tule läträttyä yhtä paljoa kuin vastaavaa markettiainetta ihan vaan hinnan takia. ::)