Seuraa yleistä jupinaa: Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että mulla on vielä lähestulkoon 2 litraa kampaamoshampoita, mutta en haluaisi käyttää muita kuin XZ:n Kosteuttavaa. Ylipeseviä Tigejä löytyy enimmäkseen, en vaan halua niitä nyt käyttää. Enkä aio enää ostaa niitä ollenkaan, monta kertaa halvempi markettituote on paljon parempi. Sitäpaitsi, mua vähän rasittaa kampaamotuotteiden "riittoisuus" eli on riittoisa tai ei, niin sitä vaan ei tule läträttyä yhtä paljoa kuin vastaavaa markettiainetta ihan vaan hinnan takia. 
Vähän kuin mun suusta. Mullakin on paljo isoja Tigi puteleita jotka vaan kestää kestää ja kestää, kun ei niitä edes tule hirveästi käytettyä ja vaikka käyttäskin niin tuntuu ettei ne kulu ikinä! En tykkäile juuri yhtään mistään Tigeistä enää nykyään, joskus tykkäsin niistä, mutta nykyään en oikeestaan juuri yhtään, eivät vaan jotenkin toimi mulla enää, tiiä miksi

! Turhaan tuolla hyllyllä tilaa vievät ja voipi olla että muuton yhteydessä lähtevät myyntiin...
Kyllähän pieni kiinnostus on edelleen kokeilla ns. kampaamosarjoja yms., mutta toisaalta kun ovat niin hinnakkaita, niin kummasti laskee ostointoa ja varsinkin kun markettisarjoista olen tosi paljon esim. ac:sta tykkäillyt (en kyllä ole vielä uudistuneita puteleita testannut, toivottavasti hyviä nekin). Että seuraavaksi kun tarvetta hiustuotteille tulee, niin taidanpa mennä tutkimaan taas ihan markettien valikoimaa...
Joskus oli kauhea into ja pakkomielle hamstrata kaikkia hiusjuttuja ja kokeilla uutta, mutta sitte ku puteleita alko kertymään, niin mietti että mitä ihmeen järkeä on olla niitä niin paljon jemmassa, kun ne kestää ikuisuuksia... Oikeesti ku ei tarttis ku muutaman hyvän tuotteen ja thats it.
Meni nyt tämä vähän markettisarjoista keskustelun ulkopuolelle, suonette anteeksi, en ota tavaksi

.