Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 549918 kertaa)

Poissa MAS

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #345 : 19.07.07 - klo:12:33 »
Nyt tuli testattua L'orealin Elvital naamio ruskeille hiuksille. Itselläni on siis vaaleat hiukset ja tämä n. tunnin vaikutusajalla oli kuin kevytvärin olisi laittanut, lopputulos oli sellainen punertavan vaaleanruskea tukka. En tiedä kuinka kauan väri päässä pysyy, mutta taidan loppusyksyisen hiusten tummennuksen tehdä tämän kanssa, ei ainakaan luulisi hiusta kovasti rasittavan jos kerran hoitonaamio on  8) Saa kerrankin luvan kanssa käyttää naamiota useamminkin.

Haittapuoli tässä on se että suttaa myös jonkunverran jos ei varovainen ole.

muoks: nimet kohdalleen
« Viimeksi muokattu: 19.07.07 - klo:12:54 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 19.07.07 - klo:12:37 »
^ Nutri gloss? Eihän siitä mitään värihiusten naamiota ole? :o Tarkoitatko tuota Elvital Color mask Color refresh-juttua? Jotka ovat tuubeissa?

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 19.07.07 - klo:12:48 »
^äääh juu tarkoitan. Mitä lie sekoilen noiden nimien kanssa  ::) Liikaa lukenut vissiin nutri-glossista täällä taas...
1b F ii

jean

• Vieras
« Vastaus #348 : 19.07.07 - klo:18:47 »
Mie ostin pantenen full&thick hoitovaahdon ja yhden käytön jälkeen täytyy sanoa, että en tykkää, tuli sellaset korppuhiukset. Onko jollain muulla tuosta kokemuksia? Saako sitä toimimaan paremmin? Harmittaa, kun se makso kuus euroo... >:(

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 19.07.07 - klo:19:17 »
^ Haulla löytyy, jos jollain on kokemuksia. :) Tuskinpa ihme, jos Pantene nyt ei hirveän hyvin toimi.. Ei taida hirveän laadukasta ainetta olla.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #350 : 20.07.07 - klo:11:40 »
Olen käyttänyt XZ:n tyrni- shampoota ja hoitista nyt semmoiset 1/4 pulloista, enkä ihan ole tyytyväinen. Hain jotain kosteuttavaa, mutta nämä ovat mielestäni aika normitavaraa. Ihan hyviä perustuotteita, mutta mitään erikoisia kosteutustehoja ei löytynyt. Ehkäpä kokeilen kosteuttavaa xz:taa sitten seuraavaksi...
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 20.07.07 - klo:15:16 »
^ Mun mielestä tuo XZ:n Tyrnisampoo on paljon hellävaraisempaa (kosteuttavampaa?) kuin se Kosteuttava shampoo. Kosteuttava pesi ainaikin mun (käsittelemättömät, pitkät) hiukset narskuvan puhtaiksi ja kuivan tuntuisiksi, kun taas Tyrnishampoo jättää hiukset pehmeiksi. En kyllä osaa neuvoa mitään aidosti kosteuttavaa markettishampoota, mutta ainakin tuo XZ:n Kosteuttava oli aivan normishampoon tuntuista vailla mitään kosteutustehoja. Kosteuttavampaa ainakin mun hiuksille on EHS:n Koivushampoo.
1bMii

jean

• Vieras
« Vastaus #352 : 20.07.07 - klo:15:57 »
^ Haulla löytyy, jos jollain on kokemuksia. :) Tuskinpa ihme, jos Pantene nyt ei hirveän hyvin toimi.. Ei taida hirveän laadukasta ainetta olla.

;D eipä kai.
Koklasin hakua, enkä löytäny mitään.

Tähän markettitopikkiin sen verran, että mun hiuksille XZ:n kosteuttava hoitis on ollu tosi hyvä. Hiukset tuntuu sileiltä ja selviltä. Minulla oli tapana lisätä jtn suihkittavaa jätettävää jos hiukset tuntu kuivilta ja nyt värinpoiston jälkeen ne ei auta mitään ja tukka on aina takussa, mutta toi kosteuttava teki hyvät hiukset eikä tarvinnut lisätä mitään.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #353 : 20.07.07 - klo:16:16 »
Paras markettisarjojen kosteuttava on minusta ACn Complete moisture. Kosteuttaa minusta paljon paremmin kun XZn aineet ja on minusta sopivan hellävaraistakin. Samasta sarjasta löytyy myös mun suosikki tuuheuttavista.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

jean

• Vieras
« Vastaus #354 : 20.07.07 - klo:16:54 »
Paras markettisarjojen kosteuttava on minusta ACn Complete moisture. Kosteuttaa minusta paljon paremmin kun XZn aineet ja on minusta sopivan hellävaraistakin. Samasta sarjasta löytyy myös mun suosikki tuuheuttavista.

Olen katsellut noita marketista, mutta siellä ei ole kummonen valikoima. Toisaalta noissa on varmaan silareita? Mun päänahka ei tykkää niistä.  :-\

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 20.07.07 - klo:20:10 »
Shampoossa ei pikasilmäyksellä ja mun heikolla silikonitietoudella näkynyt mitään silareita ainakaan incin alussa. Hoitiksessa oli sitten alkupuolella dimehicone. Mäkin koetan silareita vältellä, mutta noi on sopinu yllättävän hyvin munkin päälleni.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 20.07.07 - klo:22:14 »
Seuraa yleistä jupinaa: Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että mulla on vielä lähestulkoon 2 litraa kampaamoshampoita, mutta en haluaisi käyttää muita kuin XZ:n Kosteuttavaa. Ylipeseviä Tigejä löytyy enimmäkseen, en vaan halua niitä nyt käyttää. Enkä aio enää ostaa niitä ollenkaan, monta kertaa halvempi markettituote on paljon parempi. Sitäpaitsi, mua vähän rasittaa kampaamotuotteiden "riittoisuus" eli on riittoisa tai ei, niin sitä vaan ei tule läträttyä yhtä paljoa kuin vastaavaa markettiainetta ihan vaan hinnan takia. ::)

Vähän kuin mun suusta. Mullakin on paljo isoja Tigi puteleita jotka vaan kestää kestää ja kestää, kun ei niitä edes tule hirveästi käytettyä ja vaikka käyttäskin niin tuntuu ettei ne kulu ikinä! En tykkäile juuri yhtään mistään Tigeistä enää nykyään, joskus tykkäsin niistä, mutta nykyään en oikeestaan juuri yhtään, eivät vaan jotenkin toimi mulla enää, tiiä miksi  ::) ! Turhaan tuolla hyllyllä tilaa vievät ja voipi olla että muuton yhteydessä lähtevät myyntiin...
Kyllähän pieni kiinnostus on edelleen kokeilla ns. kampaamosarjoja yms., mutta toisaalta kun ovat niin hinnakkaita, niin kummasti laskee ostointoa ja varsinkin kun markettisarjoista olen tosi paljon esim. ac:sta tykkäillyt (en kyllä ole vielä uudistuneita puteleita testannut, toivottavasti hyviä nekin). Että seuraavaksi kun tarvetta hiustuotteille tulee, niin taidanpa mennä tutkimaan taas ihan markettien valikoimaa...

Joskus oli kauhea into ja pakkomielle hamstrata kaikkia hiusjuttuja ja kokeilla uutta, mutta sitte ku puteleita alko kertymään, niin mietti että mitä ihmeen järkeä on olla niitä niin paljon jemmassa, kun ne kestää ikuisuuksia... Oikeesti ku ei tarttis ku muutaman hyvän tuotteen ja thats it.

Meni nyt tämä vähän markettisarjoista keskustelun ulkopuolelle, suonette anteeksi, en ota tavaksi  :).
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #357 : 23.07.07 - klo:10:36 »
Nyt tuli testattua L'orealin Elvital naamio ruskeille hiuksille. Itselläni on siis vaaleat hiukset ja tämä n. tunnin vaikutusajalla oli kuin kevytvärin olisi laittanut, lopputulos oli sellainen punertavan vaaleanruskea tukka. En tiedä kuinka kauan väri päässä pysyy, mutta taidan loppusyksyisen hiusten tummennuksen tehdä tämän kanssa, ei ainakaan luulisi hiusta kovasti rasittavan jos kerran hoitonaamio on  8) Saa kerrankin luvan kanssa käyttää naamiota useamminkin.

Kuulostaa mielenkiintoiselta  ::) . Itselläni ovat hiukset haalistuneet tummanruskeasta vaaleammaksi varsinkin nyt kesäaikaan ja en raahtisi vielä mennä kampaajalle joten sopisikohan tuo naamio käytettäväksi esim. vain päälimmäisiin hiuksiin (kun alla on vaaleita raitoja ja niihin en halua koskea)...? Voiko tuolla aineella "pilata" jotenkin hiuksensa? Jos jollakulla muullakin on kokemuksia kyseisestä naamiosta niin olisin kiinnostunut kuulemaan :) 

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #358 : 23.07.07 - klo:12:24 »
^ Sopii toki. Ihan se toimii suoraväripigmenttien periaatteella, pilata ei voi paitsi että väripigmentit toki leviävät vähän pesussa joten koko tukka saattaa sävyä saada (mitä enemmän shampoo vaahtoaa ja jos sitä käyttää riittävän reippaasti niin riski vähenee, mitä enemmän hoitoainetta ja vähemmän sekoittavaa hieromista sen parempi).

Jos sävyvalikoimaa haluaa enemmän, tarkoitukseen voi käyttää esmes. Crestolin värjääviä hoitonaamioita.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Husky

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 23.07.07 - klo:12:35 »
Mulla on käynyt tuon naamion kanssa juuri niinkuin MASillakin. Mulla oli vaaleita raitoja maantienvärisessä pohjassa ja laitoin tuon naamion päähän. Tulos oli sellainen vaaleahkon ruskea, hieman vivahti punaiseen. Erityisen hyvin tarttui vaalennettuihin raitaosioihin.