Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550465 kertaa)

Minnan

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #360 : 24.07.07 - klo:23:27 »
Onkos markettituotteissa yhtään rakennepaikkaavia(ja toimivia sellaisia..)? :o eipähän ole juuri tällä hetkellä kehuttava rahatilanne joten markettituotteita pitää nyt vähän aikaa käytellä

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 24.07.07 - klo:23:33 »
^ No jos ainoastaan keratiinipitoiset lasketaan rakennepaikkaaviksi, VO5:lla on Perfect Lenghts- sarja.

Minnan

• Vieras
« Vastaus #362 : 24.07.07 - klo:23:44 »
ok :) pitää sitäkin sitten kokeilla ^^

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 30.07.07 - klo:05:46 »
Olikos kukaan kokeillut LV:n tehistä? Oon pari kertaa hyplännyt tuota kauppareissulla, incissä oli muistaakseni cetyl alcoholia ym. kivaa, eikä tainnut olla mineraaliöljyä. Aattelin ostaa ton kokeiluun kotitekoisten naamioiden miksereihin, kunhan XZ: tyrnitehis loppuu.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #364 : 30.07.07 - klo:09:11 »
Mä oon yhden purkin verran kokeillut. Aluksi ihastuin aivan hirveesti...pehmenti ja kosteutti kuivat latvani hyvin, eikä
tarvinnut kuin muutaman tipan jojobaa ja pari tippaa glyserolia terästykseksi.
Käytin myös jätettävänä latvoihin... mutta silloin en omistanut vielä karitevoita!!!

Mun kuiville, hieman luononkiharoille hiuksilleni hoito- ja kosteustehot ei kuitenkaan ole riittävät yksistään.

Shi, Shi, se on mun mielestäni hintaan nähden ihan hyvä tuote noihin aikomiisi miksereihin.
Ja iso plussa hajusteettomuudesta.
( Mun kokemukseni ja sitä myötä vertaaminen muihin tuotteisiin on kuitenkin aika rajallinen kun en ole pystynyt käyttämään useitakaan hajusteellisia tuotteita, joten saattaa tulla toisenlaista palautetta myös! )
2aFii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 07.08.07 - klo:16:48 »
Mitä te ootte maksaneet Alberton shampoista ja hoitiksista? Mä kävin tänään ostamassa persikka-shampoon ja hoitiksen ja siin ei ollu hintaa. Katoin kuitista jälkeenpäin ja oli 1,25€/kpl  :o

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #366 : 07.08.07 - klo:17:10 »
Voi ei, paikallinen Carlson on luopunut VO5 tuotteista kokonaan...! HArmi, en pääse kokeilemaan Miracle Mistiä... Panttasin sen hankkimista, koska oletin sitä löytyvän Carlsonin hyllyltä koska tahansa. No, eipä tarvitse ostaa sitäKÄÄN...
« Viimeksi muokattu: 07.08.07 - klo:17:25 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 07.08.07 - klo:20:03 »
Mä oon kans yrittänyt nyt bongailla mistiä mutta ei tunnu missään olevan  :'( Ei enää edes Tarjoustalossa.

Poissa helion

• Hiushörhö
« Vastaus #368 : 07.08.07 - klo:20:17 »
Mitä te ootte maksaneet Alberton shampoista ja hoitiksista? Mä kävin tänään ostamassa persikka-shampoon ja hoitiksen ja siin ei ollu hintaa. Katoin kuitista jälkeenpäin ja oli 1,25€/kpl  :o

Muistaakseni pari kuukautta sitten ostin tarjouksesta 2kpl yht 3€. Nyt myöhemmin on näkynyt ihan yksittäinkin 1,50€/kpl. Ei oo kallista ei...
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #369 : 10.08.07 - klo:15:48 »
Onkos kukaan ehtinyt testailla Elvitalin Nutri-Gloss Light -pikahoitista? Bongasin sen tänään lähimmästä K-kaupasta, ja INCI on tässä:

Aqua, cetyl alcohol, peg-180, behentrimonium chloride, ci 17200/red 33, hyxroxyethylcellulose, dodecene, hydrolyzed conhiolin protein, trideceth-6, chlorhexidine dihydrochloride, poloxamer 407, limonene, lanolin, linalool, amodimethicone, propylene glycol, alpha-isomethyl ionone, cetyl esters, methylparaben, bht, butulphenyl methylpropional, citronellol, cetrimonium chloride, citric acid, citrus limonum/lemon fruit exract, lauryl peg/ppg18/18 methicone, hexyl cinnamal, parfum/fragrance.

Toi on muuten mun ihka eka näpytelty INCI, ja meinas mennä hermot tihrustaessa purkin kylkeä.  :D Kirjoitusvirheitä varmaan löytyy, mut voisiko joku sanoa, miltä toi INCI vaikuttaa?

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 10.08.07 - klo:16:34 »
^ Ilmeisesti kokonaan uusi tuotelinja tullut Nutri Glosseihin noita "light"-tuotteita, tällaisen kuvan löysin:

Mitään ymmärrettävän kielistä tekstiä en kuitenkaan tuotteista löytänyt, mihinkähän tarkoitukseen nuo siis ovat ja mitä tuo light noissa tuotteissa tarkoittaa? ???

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #371 : 10.08.07 - klo:16:41 »
^ Incin perusteella näyttäisi olevan hennommille hiuksille tarkoitettu sarja (lue: vähemmän silikonia, ei latista niin paljon).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 10.08.07 - klo:16:56 »
^ Sittenpä tosiaan sopisikin hyvin että sarjassa on tuollainen kevyt suihkejätettävä mikä oli kuvassa, jos on nimemomaan hennoille hiuksille. Mielenkiintoinen uutuus kyllä! Toivottavasti rantautuvat kaikki kolme tuotetta Suomen markkinoille.

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 10.08.07 - klo:18:50 »
voi miten herkut putelit noissa nutri-gloss lighteissa! :) jos shampoo on silikoniton, niin aion kokeilla. hoitiksessa on näköjään vähän silikonia, mutta ei se siinä haittaa.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 11.08.07 - klo:22:51 »
Oliks tossa hoitiksessa minkä verran hoitavia aineita? Mä kun en tunnista vielä ihan niin hyvin  ;D