Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550456 kertaa)

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #390 : 14.08.07 - klo:00:28 »
 Onko kukaan vielä raaskinut testiä Fructiksen Oil-Repairista uudistunutta Nutri-Repairia?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 16.08.07 - klo:11:50 »
Mä oon kans yrittänyt nyt bongailla mistiä mutta ei tunnu missään olevan  :'( Ei enää edes Tarjoustalossa.

Mistiä kannattaa katsastaa Honkkarista. Omani löysin sieltä ja muistaakseni moni muukin on löytänyt. :)
Ei oo ollu enää Honkkarissakaan. Ja tossa Vantaan Honkkarissa on tosi surkee valikoima noita nykyään muutenkin, aina puolet hyllyistä tyhjänä  :(

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 16.08.07 - klo:21:59 »
Mitähän tuotteita (sampoo, hoitoaine, tehohoito, naamio, ihan mitä vaan) suosittelisitte näillä vaatimuksilla?

- Hiukset on värjätyt eli saisi väriä kulahduttaa.
- Päänahka rasvoittuu älyttömän nopeasti.
- Latvat tuntuu kuivahtaneen (ehkä värjäämisen vuoksi).
- Pitkät hiukset tuppaa muutenkin menemään pitkin päätä, joten olisi kiva, jos sampoo/hoitoaine ei lisäisi tätä efektiä.

Nyt mulla on käytössä XZ:n Tyrni-sarja. Ennen värjäystä käytin EHS koivushampoota ja hunajahoitoa, ja niistä tykkäsin kovasti.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 16.08.07 - klo:22:04 »
^ Pesetkö hiukset päivittäin?

Mulla on just tuollainen kuontalo paitsi että ei mene pitkin päätä (plus vielä luonnonkihara = kuivat latvat) ja oon todennu hyväks Wellan värjättyjen hiusten shampoon. Hoitiksena mulla on VO5 Perfect Lenghts ja Moisture Soak. Tehiksenä NG naamio ja jätettävänä Herbinan suihke ja VO5 Fade Defy voidemainen. Värin viemisestä en osaa sanoa oikein mitään kun mulla on melkeinpä värikohtaista mikä pysyy ja mikä ei, shampoot jne ei vaihdu.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 16.08.07 - klo:22:06 »
Pesen joka päivä. Muuten ei kehtaa mennä ulos. :P Luulen, et väri pysyy mun päässä aika hyvin, joten se ei itse asiassa liene suuri ongelma, vaikkei aineet olisikaan varsinaisesti värjätyille hiuksille tarkoitettu.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 18.08.07 - klo:18:21 »
Kehtaisiko joku laittaa INCEjä noista Nivean hiustuotteista? Jonkin aikaa sitten Ebaysta tilasin pari hoitoainetta, Protein repairin ja Brilliant colourin. Haulla en ainakaan löytänyt.

Poissa Jadele

• Hiushörhö
« Vastaus #396 : 19.08.07 - klo:18:05 »
Tänään bongasin launeen citymarketista uudet Nutri-gloss tuotteet Nutri-Gloss Light suomalaiselle hiustyypille. Eli sarjaan kuuluu ainakin shampoo, hoitoaine ja jätettävä hoitosuihke.
Hoitoaine tuli ostettua ja sisältää silikonia mutta ei ole incin kärkipäässä. Sisältää citrusta jonka pitäisi tehdä hiuksista ilmavammat.
Kauheasti teki mieli ostaa myöskin hoitosuihke mutta hintaa siläl kuitenkin oli päälle 5euroa niin jäi vielä harkintaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #397 : 19.08.07 - klo:21:15 »
Hoidin äsken hiukseni LV:n tehiksellä ja olipas ihanaa! Jäi tosi silkkiset hiukset. Kun vertaan tätä XZ:n tyrnitehikseen niin LV on paljon parempaa, vaikka sekin hyvää. Jatkossa tulen siis tuota LV:tä ostamaan erittäin tyytyväisenä. Siihen, kun voi myöskin sekoitella muita hoitiksia tai laittaa öljyä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Eikä siis sisällä minkäännäköistä silikonia.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

höpsökkä

• Vieras
« Vastaus #398 : 21.08.07 - klo:10:47 »
Ostin ehs:n hunajahoitoaineen, ja tuli kivan tuntuset hiukset!
ostan varmaan sen shamppoon vielä ja saa nähdä onko kivat..
eikös siinä lue että tulee  kuin sadevedelllä pestyt hiukset :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 21.08.07 - klo:16:20 »
^ Lukeehan niissä, mutta se taitaa olla lähinnä sellainen iskulause. EHS shampoo himottaisi minuakin, mutta niissä oli kuitenkin sulfaatteja, eikä ainakaan Koivushampoo tuntunut kovin hellävaraiselta, vaan kuivattavalta. Hunajahoitis kiinnostaisi vähän myös, kun sitä on täällä niin kehuttu.

edit. CO-pesuihin meinasinkin tuota hoitista.
« Viimeksi muokattu: 21.08.07 - klo:16:36 kirjoittanut Magia »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 21.08.07 - klo:16:26 »
^ Lukeehan niissä, mutta se taitaa olla lähinnä sellainen iskulause. EHS shampoo himottaisi minuakin, mutta niissä oli kuitenkin sulfaatteja, eikä ainakaan Koivushampoo tuntunut kovin hellävaraiselta, vaan kuivattavalta. Hunajahoitis kiinnostaisi vähän myös, kun sitä on täällä niin kehuttu.

Hunajahoitis on hyvä lähinnä CO-pesuihin. Ei siinä kyllä hoitotehot riitä shampoon jälkeen, ainakaan kunnolla. Selvittää kyllä ihan hyvin, mutta itse tykkään hoitavammista hoitoaineista shampoo pesun jälkeen. Mutta tosiaan CO-pesuissa hunajahoitis on loistavaa!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 22.08.07 - klo:10:39 »
Mä tykkään EHS shampoosta silloin kun kaipaa pesevämpää lopputulosta. Pesee kunnolla, muttei kuitenkaan kuivata niin paljoa kuin syväputsari. On muuten myös paras tuuheuttava shampoo kun pesee niin puhtaaksi  :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 23.08.07 - klo:17:38 »
En tiedä, onko täällä ollut puhetta, mutta Palmolivelle on tullut shampoo ja hoitoaine. Milk&honey oli ainakin ja sininen ja vihreä pullo. Milk&honey hoitiksen inci ei ainakaan näyttänyt hirveän lupaavalta, kolmantena ehkä oli silikonia.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 24.08.07 - klo:03:39 »
Laitoin tänään vaalennuspesun jälkeen Erittäin hienoa suomalaista hunajahoitoa. Olin jo ehtinyt unohtaa, miten ihanan pehmeäksi se tekee hiukset. :-* Mulla oli siis aiemmin "yksinkertainen on kaunista" -filosofia, ja käytin EHS koivushampoota ja tuota hoitoainetta. Värjäämisen myötä vaihdoin, koska pelkäsin noiden kulahduttavan värin. Onko jollain kokemusta, viekö EHS-tuotteet väriä?

Poissa Charon

• Haiven
  • *
« Vastaus #404 : 27.08.07 - klo:13:43 »
Tänään bongasin launeen citymarketista uudet Nutri-gloss tuotteet Nutri-Gloss Light suomalaiselle hiustyypille. Eli sarjaan kuuluu ainakin shampoo, hoitoaine ja jätettävä hoitosuihke.
Hoitoaine tuli ostettua ja sisältää silikonia mutta ei ole incin kärkipäässä. Sisältää citrusta jonka pitäisi tehdä hiuksista ilmavammat.
Kauheasti teki mieli ostaa myöskin hoitosuihke mutta hintaa siläl kuitenkin oli päälle 5euroa niin jäi vielä harkintaan.

Onkohan näistä käyttökokemuksia? Hirveästi himottaisi kokeilla kyllä, mutta kuluttaakohan väriä hiuksesta paljon.
Hiukset päältä reilusti kerrostetut, värinä musta. 1a F i. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 1 (päivitetty versio, vihdoin!).