Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550476 kertaa)

Poissa katajainen

• HAIRahtanut
  • Utelias pupu
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #405 : 27.08.07 - klo:14:48 »
Löysin tänään yllättäen sokkarilta sellaista bio rich-sarjan kiilto balsamia, joka tuoksui aivan ihanan appelsiiniselle. Hintakin oli vaan 2€ ja kaiken huipuksi ei testaa eläimillä (löysin vielä animalian listalta). Vaikuttaa kyllä aika hömpältä, mutta olis ihanaa jos vaikka edes hitusen toimisi,sillä eettiseltä taustaltaan vaikuttaa unelmalta. Onko kukaan käyttänyt?
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #406 : 01.09.07 - klo:04:43 »
Laitoin tänään vaalennuspesun jälkeen Erittäin hienoa suomalaista hunajahoitoa. Olin jo ehtinyt unohtaa, miten ihanan pehmeäksi se tekee hiukset. :-* Mulla oli siis aiemmin "yksinkertainen on kaunista" -filosofia, ja käytin EHS koivushampoota ja tuota hoitoainetta. Värjäämisen myötä vaihdoin, koska pelkäsin noiden kulahduttavan värin. Onko jollain kokemusta, viekö EHS-tuotteet väriä?

EHS-hoitoaineen (sen valkoisen) en ole huomannut vievän väriä juurikaan, mutta muistaakseni shampoot vievät aika lailla voimakkaan pesevyytensä takia. Saako kysyä että millä värillä olet värjännyt kun puhut vaalennuspesusta? Sillä eihän vaalennettu hius haalistu..
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #407 : 01.09.07 - klo:10:39 »
^Mä sanoisin myös, että vaalennettu hius voi haalistua. Ainakin siinä mielessä, että väristä tulee sameampi, eikä kiiltoa ole enää niin paljon kuin vastavärjätyssä tukassa. Eli tukka rupeaa näyttämään "kulahtaneelta". Haalistua ei välttämättä ole oikea sana, mutta kuitenkin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 01.09.07 - klo:12:54 »
Mun hiukset ei siis ole vaalennetut. :) Vaalennuspesun tein siksi, että halusin kokeilla astetta vaaleampaa tummanruskeaa. Nyt olen kuitenkin palaamassa takaisin astetta tummemmaksi...

Mulla taitaa väri pysyä aika hyvin, vaikka pesen hiukset joka päivä.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #409 : 01.09.07 - klo:15:15 »
^Mä sanoisin myös, että vaalennettu hius voi haalistua. Ainakin siinä mielessä, että väristä tulee sameampi, eikä kiiltoa ole enää niin paljon kuin vastavärjätyssä tukassa. Eli tukka rupeaa näyttämään "kulahtaneelta". Haalistua ei välttämättä ole oikea sana, mutta kuitenkin.

No juu, kyllähän vaalennettu hius voi muuttua sameaksi tai imaista metalleista esim väriä itseensä jne. Lähinnä sitä tarkoitin ettei vaalennetulle hiukselle tärkein ominaisuus shampoissa ja hoitiksissa taida olla se että ei vie väriä, vaan se että tuotteet kosteuttaa ja paikkaa vaalennuksista kärsinyttä hiusta.
Vaaleiden hiuksien loistosta muuten voi saada ainakin osan takaisin pesaisemalla kunnollisella syväputsarilla niin että kaikki metallikertymät ja muu skeida lähtee hiuksia samentamasta (ja sitten halutessaan vaikka joku hopeahoitis perään  :)).

Mun hiukset ei siis ole vaalennetut. :) Vaalennuspesun tein siksi, että halusin kokeilla astetta vaaleampaa tummanruskeaa. Nyt olen kuitenkin palaamassa takaisin astetta tummemmaksi...

Mulla taitaa väri pysyä aika hyvin, vaikka pesen hiukset joka päivä.

Ruskeahan on siitä(kin) kiva väri että se ei niin helposti haalistu kun vertaa vaikka punaiseen  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 01.09.07 - klo:15:55 »
^Kyllä ruskeakin aikas hyvin haalistuu.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 01.09.07 - klo:19:33 »
Olen hieman pihalla, mutta mistä on lyhenne LV? Tai siis, mikä sarja/tuote se on?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 01.09.07 - klo:19:33 »
Olen hieman pihalla, mutta mistä on lyhenne LV? Tai siis, mikä sarja/tuote se on?

LV on LV.  ;)

http://berweb.berner.fi/lv/
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 01.09.07 - klo:19:36 »
^ Jaaa no sitten, luulin että jotain ihan muuta  :P enpä ole LV:n hiustenhoitotuotteisiin törmännyt, ihan uusi juttu mulle.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 02.09.07 - klo:13:08 »
Kaipa tässä pitää myöntää, ettei tukka ole kauhean hyvässä kunnossa. :-\ En tiedä, johtuuko se hiustenvärjäämisestä ja kaikesta sekoilusta oikean värin löytämiseksi vai olenko vaan alkanut kiinnittä enemmän huomiota tukkaani.

Hiukset on siis pitkähköt (lapaluiden alle). Latvat on kuivat ja haaroittuvat. Onko marketeissa mitään tuotteita, joiden voisi kuvitella auttavan tähän? Lupaan pyhästi tutustua kampaamotuotteisiin, kunhan en ole enää opiskelija ja pääsen töihin. Nyt ei vaan ole varaa, vaikka halua olisikin. :-\

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 02.09.07 - klo:13:27 »
Hiukset on siis pitkähköt (lapaluiden alle). Latvat on kuivat ja haaroittuvat. Onko marketeissa mitään tuotteita, joiden voisi kuvitella auttavan tähän? Lupaan pyhästi tutustua kampaamotuotteisiin, kunhan en ole enää opiskelija ja pääsen töihin. Nyt ei vaan ole varaa, vaikka halua olisikin. :-\

Suosittelen tutustumaan näihin nyt alkuun. Haulla löytyy lisää; kokemuksia, arvioita. :)
~ CO-pesut XZ:n tai EHS:n hoitoaineilla (silikonittomia). http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=94.0
~ XZ tyrnitehohoito - Kosteuttaa hyvin
~ Kasviöljyt hiustenhoidossa http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1388.0
~ XZ kosteuttava shampoo
~ Nutri Gloss naamio
~ Herbina hoitosuihke
~ Andrew Collinge tuotteet
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 02.09.07 - klo:13:29 »
Itse läpikäyneenä puolet kampaamo ja markettituotteista, niin en näe edes hirveästi eroa. Toki kaikilla on erilainen tukka, mutta mun tukkaan sopii ihan samalla tavalla 2 euron aine kuin 20 euron joten ei vaikea arvata kumman valitsen  ;) Voiteetkin ajaa samoja asioita mulla kuin kalliit hoitoaineet.

Mutta siis tulin hehkuttamaan nyt erisanin hoitoainetta. Olen koko vuoden ajatellut, että en varmasti osta tuollaista lirua mistä ei varmasti ole mihinkään. No nyt sitten "erehdyin" ostamaan ja sehän olikin ihan ensiluokkaista. Hyvin hoidettu tukka tuli eikä ollut mitään lirua edes.

Muoks. Tuo Emilynin mainitsema nutri gloss naamio on aivan mahtavaa ja peittoaa monilla kaikki muut tuotteet, eikä edes sisällä silikonia (ainakaan ennen ellei koostumus ole jossain vaiheessa muuttunut, toivottavasti ei).

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 02.09.07 - klo:13:47 »
^ Tuohon Emi-lynin listaan varmaan voisi lisätä vielä LV:n tehiksen, se on nyt ihan lähiaikoina saannut käsittääkseni paljon kehuja. Eikä sisällä silikoneja. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 02.09.07 - klo:13:49 »
Doven shampoo on mulle ihan ok, mutta Doven pumppupullossa oleva jätettävä on jotain niin hirveätä.  ::) Tuoksuu kyllä kivalle, mutta vaikka sitä laittaisi kuinka pienen määrän tahansa, tekee latvoista jotenkin limaisen ja rasvaisen oloiset. Kerran laitoin sitä epähuomiossa pidemmällekin kuin latvoihin, menin suihkun jälkeen nukkumaan, ja aamulla peilistä katsoi varsinainen liimaletti.  :D

Tukka on nyt rasvoittuva mutta ihan ok-kunnossa, joten tulen varmaan panostamaan markettituotteisiin enemmän.

Olen huomannut, että Lahden sokoksessa on nyt enemmän Freemanin-tuotteita. Toivottavasti sieltä löytyy yksi vanha shampoo, joka toimi mulla ihan hyvin. Sunsilkiin ja Doveen en kyllä enää koskaan koske, vaikka olisi kuinka heikko rahatilanne.  :-X
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 02.09.07 - klo:14:55 »
Onko marketeissa mitään tuotteita, joiden voisi kuvitella auttavan tähän?

Kannattaa ehkä katsastaa myös tämä ketju: Markettisarjojen helmet. Selailemalla löytää varmasti muitakin hyödyllisiä ketjuja täältä (esim. nuo Emi-lynin mainitsemat öljyjutut ja sitten Kotitekoiset hiusnaamiot) :)
1c M ii, tjsp