Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550464 kertaa)

Mirkkis

• Vieras
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #420 : 02.09.07 - klo:21:06 »
Tänään testasin tuota punaisille hiuksille suunnattua Elvital Color Mask:iä, ja aika pettynyt oon. Aikasempaa kokemusta mulla on vain epämääräisestä Thaiostoksesta (Lifeford, Salon Artist, Hair Wax, Color treatment conditioner <- tuossa kaikki mitä enkuks lukee, hintaa tais olla euro tai kaks)

Laitoin siis tuota elvitalia ~vaaleenpunaseen tukkaan, ehkä hitusen tuli väriä lisää noin 50min muhituksella. Tuota thaikkukamaa oon pitänyt päässä yleensä noin puolisen tuntia, ja tulos on ollut huomattava, eli punaisuus on voimistunut todella, nyt eroa ei juurikaan elvitalin jälkeen huomaa. Yritinkin etsiä jotain juttua tuosta color maskista ennen hankintaa, mutta en löytänyt kokemuksia kuin siitä blondien versiosta, tuo punainen siis turhaa kamaa.

Mulla on siis etutukka punainen, tuohon oletuskuvan tummaan en ole kokeillut tuota punaista  :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 02.09.07 - klo:21:20 »
Mirkkis: Kannattaa ostaa suoraväriä ja sekoittaa itse tehohoidon sekaan. Voimakkuutta saa itse säädeltyä ja varmasti väri kirkastuu.

Itselläni on koko t***a pinkki ja mun värin pelastus on suoraväri + tehis sekoitus.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #422 : 03.09.07 - klo:02:08 »
^Kyllä ruskeakin aikas hyvin haalistuu.

Niin haalistuu, en muuta väittänytkään. Mutta verrattuna shokkipunaiseen tai vaikka pinkkiin, ei ruskea haalistu niin nopeaa, eikä siinä mittakaavassa kuin punainen. Ruskeassa sitä ei myöskään niin selkeästi näe  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 03.09.07 - klo:14:03 »
Mä pidän elvitalin punaisten hiusten color maskista tosi paljon. Antaa syvyyttä väriin parin pesun ajaksi ja tekee kiiltävät hiukset. Tosin eihän tuo sovellu kuin ruskeaan taittuvaan punaiseen tai tummempaan. En mihinkään kirkkaanpunaiseen tuota laittaisi ihan heti. Onko joku kokeillut niin?

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 05.09.07 - klo:20:05 »
Löysin vanhaa tuttua Instant Rescueta Porin Peak&Pay:sta (puljun oikeinkirjoitus?). Vanha puteli oli loppunut jo aikoja sitten, enkä muistanutkaan tuotteen ihanuutta. IR tekee alhaisella hinnalla kiiltävät ja pehmoiset, mutta ei missään nimessä raskaita ja lättäniä hiuksia. NG:hen verraten tämä on minulle paljon parempi tuote.
Ajattelin mainita tuon ostopaikan, jos joku muukin on myös etsinyt tuota monesta paikasta, pettyneenä.  :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #425 : 07.09.07 - klo:10:53 »
Ostin voidemaista Doven jätettävää hoitoa kuiville ja kapinallisille hiuksille. Siloittaa kyllä mun kuontaloa todella ja hinta ei päätä huimannut (2,80 e). Pumppuputeli.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 17.09.07 - klo:14:38 »
Kokeilin nyt sitten LV:n tehistä, kun muutamat sitä täällä kehuivat. Sen koostumus oli tosi ihana, sellainen paksu. Hiukset tuntui huuhdellessa ja märkinä jotenkin tosi kivoilta, semmoisilta pehmeän liukkailta. Tykkään tästä kyllä ja käytän jatkossakin.

Poissa nanai

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 21.09.07 - klo:09:19 »
Huomasin eilen että Cittariin oli tullut Revlon Flex shampoita ja hoitiksia myyntiin. Löytyi sarja värjätyille hiuksille ja toinen sarja, olisiko ollut tuuheuttava, en varmuudella muista. Sekä shampoiden että hoitoaineiden incit näyttivät nopealla silmäyksellä silikonittomilta, tai eivät anakaan sisältäneet näitä -cone ja -siloxane loppuisia silikoneja, joita varmuudella tunnistan. Tuoksukin on pysynyt samana kuin mikä se oli 15 vuotta sitten. Pitäisi varmaan kokeilla näitä taas kun kerran pidin niistä todella paljon viimeksi kun niitä käytin.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 26.09.07 - klo:10:47 »
Huomasin,eilen marketissa,että Pantenelle oli tullut vaahtomainen jätettävä (olikohan tuuheuttava full&thick sarja?).Voi tietysti olla,että tuo oli minulle uusi tuttavuus,kun en varsinaisesti Panteneita ole katsellut aikoihin,mutta tykkään kovasti vaahtomaisista jätettävistä ja niitä on nykyään niin harvalla sarjalla,niin mietiskelin,että olisikohan tuosta mihinkään?INCI ei näyttänyt kovin pahalta pikavilkaisulla.Kellään kokemusta?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 26.09.07 - klo:15:58 »
Anissa, tuo Pantenen vaahto on jo aika vanha. Itse ostin sen alkukesällä jostakin poistokorista.

Itse vaahto on ollut tosi surkea eikä ole tullut käytettyä sitä. Jos haluat vaahdon, joka ei tee kertakaikkisesti yhtikäs mitään, niin sitten kannattaa hankkia se. Muussa tapauksessa säästä rahat parempaan. ;) Ei siis hoida yhtään, tuntuu vain jotenkin narskuttavan hiuksia ja ehkä ihan aavistuksen koppuroittavan/tahmaavan tai sitten ei. Se siis ei tee mitään!

jean

• Vieras
« Vastaus #430 : 26.09.07 - klo:19:25 »
Huomasin,eilen marketissa,että Pantenelle oli tullut vaahtomainen jätettävä (olikohan tuuheuttava full&thick sarja?).Voi tietysti olla,että tuo oli minulle uusi tuttavuus,kun en varsinaisesti Panteneita ole katsellut aikoihin,mutta tykkään kovasti vaahtomaisista jätettävistä ja niitä on nykyään niin harvalla sarjalla,niin mietiskelin,että olisikohan tuosta mihinkään?INCI ei näyttänyt kovin pahalta pikavilkaisulla.Kellään kokemusta?

Komppaan Tuikkulia. Ei tehnyt mitään. En suosittele.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 26.09.07 - klo:20:37 »
No hyvä tietää.Narsku/koppuroitus efektiä en liiemmin kaipaa.Olisihan se melkeen pitänyt arvata,ettei Pantenesta ole mihinkään. :D Innostuin vain niin kovin,kun näin vaahtomaisen jätettävän,kun niitä on niin kamalan vähän markkinoilla.Onneksi mulla on jemiksissä sentään vanhaa kunnon Joicon CE-vaahtoa,joten tarve ei ole ihan akuutti.Säästyi nekin rahat sitten.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #432 : 26.09.07 - klo:23:33 »
Osaisiko joku ihana juureslainen kertoa, että löytyykö markettien hyllyltä hoitosuihketta, joka OIKEASTI suojaisi hiuksia ja antaisi kosteutta? Kun olen viikon sisällä lähdössä etelän lämpöön viikoksi ja kaipaisin mukaani jonkin suojaavan jätettävän, mutta en raaskisi ostaa aivan kampaamo-tuotetta (vaikka sieltä varmasti löytyisikin markettituotteita tehokkaammin suojaava suihke tms.). Vakkarikäytössä minulla on Herbinan suihke (rakastan tätä!  ;)), Miracle mist, ja BC-latvasuoja... Riittäisiköhän näiden tehot, kun kuitenkin suojaan aina hiukseni huivilla tai hatulla jos olen pitkään suorassa auringon paisteessa?  ::)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 27.09.07 - klo:10:13 »
^Mun mielestä noiden suihkeiden tehot riittää hyvin,jos kuitenkin suojaat hiuksesi vielä huivilla tai hatullakin.Herbina on ainakin oikein kosteuttava ja VO5:ssa on lämpösuoja.Ehkä matkaan olisi kuitenkin hyvä ottaa mukaan joku hyvä tehohoito (vaikka marketin Nutri Gloss),niin saisi sillä vielä kosteutettua tukkaa,varsinkin meri- tai kloorivedessä uinnin ja auringonoton jälkeen.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 27.09.07 - klo:15:52 »
Ostin Schwarzkopf sarjan hiusnaamion pitkille hiuksille (keltainen purkki). Eka kerta kun tuon merkin kanssa olen tekemisissä. Oisko muilla kokemuksia, onko tuote hyvä? Taisin laittaa vähän liikaa kun teki hiukset lötköiksi, mutta tuoksu on ihana. Muuta en osaa vielä sanoa  :)
Hang up the chick habit