Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550914 kertaa)

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #45 : 27.11.06 - klo:00:51 »
Onko muilla markettisarjoilla kuin XZ:llä ja Herbinalla suihkittavaa jätettävää? Haluaisin jonkun halvan jätettävän täydentämään kokoelmiani ja silikonittomuus olisi plussaa myös...
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 27.11.06 - klo:13:30 »
Onko muilla markettisarjoilla kuin XZ:llä ja Herbinalla suihkittavaa jätettävää? Haluaisin jonkun halvan jätettävän täydentämään kokoelmiani ja silikonittomuus olisi plussaa myös...

Dovella on myös jonkinlainen muistaakseni. En tiedä onko silikonia, pitääpi katsella kun kaupassa käy.

Saheli

• Vieras
« Vastaus #47 : 27.11.06 - klo:14:54 »
Vo5:n Miracle Mist on yksi monien kehuma suihkittava. Silikoniton se ei tosin ole.

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 27.11.06 - klo:20:51 »
Miracle Mist mulla jo onkin, mutta ei mikään ykköstuote mun mielestä, hajusta en tykkää :(...Dovesta en oikein tiedä, vähän mietityttää ko. merkin laatu. Ja Sunsilkilläkin on muuten nähtävästi suihkittava, kaikki innokkaasti ostamaan ;D!
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 27.11.06 - klo:21:30 »
^Jos Mistin haju käy nenään, niin varmasti käy myös tuo Dove. Haistelin sitä viime viikolla kaupassa ja se haisi aivan  . Siinä on se perus Dovesaippuan haju, joka on ainakin mun mielestä paljon pistävämpi ja muutenkin pahempi kuin tuon Mistin haju. Ja siinä on silikonia, muistaakseni vielä suhteellisen alkupäässä INCIä.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 28.11.06 - klo:00:43 »
 Niin ja Andrew Collingen perfect ends on tosi hyvä suihkutettava hoitoaine! :-*
« Viimeksi muokattu: 28.11.06 - klo:01:14 kirjoittanut Maria »

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 28.11.06 - klo:22:57 »
Niin ja Andrew Collingen perfect ends on tosi hyvä suihkutettava hoitoaine! :-*

Hyvin eriävä mielipide. ;D Mun mielestä aine haisee omituiselle pilaantuneelle salmiakille (?), ja sitä pitää suihkia monen monta kertaa jonkinlaisen tuloksen aikaasaamiseksi... Miracle Mistissä on samantapainen INCI, erilainen mutta siedettävämpi haju sekä halvempi hinta. Muutama suihkauskin kun jo näkyy pitkissä hiuksissa :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 29.11.06 - klo:07:55 »
NG ei mun tukassa toiminut, mutta Tarjoustalosta ostettu 1,90 e:n Pro Vitamin Systeme (tarkistin nimen monta kertaa) tehis teki jumalaisen ihanat hiukset! Tosi pehmeät ja silkkiset. Ja tämäkin on silikoniton.  I´m in lööööv!!  :D
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 29.11.06 - klo:12:06 »
Pitkästä aikaa ostin pullon VO5 Silky Smooth -hoitista.

Co-pesussa teki tosi takuttomat, sileät ja liukkaat hiukset, mutta kuitenkin myös ilmavat ja puhtaan oloiset. Vanilja-suklaata ja K-pakeja olen tässä viime kerrat käytellyt, ja nyt tämän jälkeen pitkästä aikaa hiukset tuntuu tosi hyviltä  :o

Oikeastaan näin silkkisiä hiuksia en ole vielä muilla aineilla (esim. NG, vanilja-suklaa, K-pakit tms.) tainnut saadakaan  :-*

petomaani

• Vieras
« Vastaus #54 : 30.11.06 - klo:10:54 »
Hei joku viksumpi ja vilmaattisempi .. saisko joku selvitettyä suomeksi, mikä on Pantene Ice Shinen INC?  :-[ Mulla ei ole puteli nyt tässä ja aloin pohtia, onko Pantenessa aina ja iankaikkisesti silikonia. (On ihan liian hyvä shampoo + hoito muutoin ollakseen totta..) Uskaltaako tota sitten kutreihinsa käyttää?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 30.11.06 - klo:11:34 »
Hei joku viksumpi ja vilmaattisempi .. saisko joku selvitettyä suomeksi, mikä on Pantene Ice Shinen INC?  :-[ Mulla ei ole puteli nyt tässä ja aloin pohtia, onko Pantenessa aina ja iankaikkisesti silikonia. (On ihan liian hyvä shampoo + hoito muutoin ollakseen totta..) Uskaltaako tota sitten kutreihinsa käyttää?

Voisin melkein varmasti sanoa, että tuossa on silikonia  :(

petomaani

• Vieras
« Vastaus #56 : 30.11.06 - klo:11:37 »
^niin se mieki aattelin..  :-[ No kumminkin, meinasin silloin tällöin käyttää, kun saivat oikeesti kauniin jäähohteen aikaseksi :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #57 : 30.11.06 - klo:16:36 »
^Oi kiitos Anki! :)

Aura

• Vieras
« Vastaus #58 : 04.12.06 - klo:12:35 »
Onko jollain kokemuksia Femiglandin-helokkiöljyshampoosta tai -hoitoaineesta?  Kosteuttavatko/siloittavatko hyvin? Onko jotain hyötyä kuivalle päänahalle?

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 04.12.06 - klo:13:15 »
^niin se mieki aattelin..  :-[ No kumminkin, meinasin silloin tällöin käyttää, kun saivat oikeesti kauniin jäähohteen aikaseksi :)

Jättääkö nuo muuten tukan millaiseksi? Kun ilmeisesti siloittavat hyvin niin latistaako tukkaa? Kiinnostaisi ostaa tuon kiillon vuoksi silloin tällöin käytettäväksi, mutta yleensä kaikki siloittavat saa mun tukan menemään pitkin päätä.