Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 552094 kertaa)

Poissa -kata-

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #450 : 11.11.07 - klo:21:43 »
Huomasin eilen että Cittariin oli tullut Revlon Flex shampoita ja hoitiksia myyntiin. Löytyi sarja värjätyille hiuksille ja toinen sarja, olisiko ollut tuuheuttava, en varmuudella muista. Sekä shampoiden että hoitoaineiden incit näyttivät nopealla silmäyksellä silikonittomilta, tai eivät anakaan sisältäneet näitä -cone ja -siloxane loppuisia silikoneja, joita varmuudella tunnistan. Tuoksukin on pysynyt samana kuin mikä se oli 15 vuotta sitten. Pitäisi varmaan kokeilla näitä taas kun kerran pidin niistä todella paljon viimeksi kun niitä käytin.

Katoin kaupassa näitä kumpaakin sarjaa, niin niissä tais olla 99% samat incit... siis mitä järkeä myydä samaa tavaraa eri nimikkeillä...

Testasin tän värjätyille hiuksille tarkoitetun shampoon ja hoitiksen. Tuloksena oli likainen ja kuiva heinätukka  :-X  :-X !!!
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 19.11.07 - klo:13:16 »
Ostin sitten NG Light hoitosuihkeen. Ihan jees kamaa, ei lähmää ja voi laittaa myös kuiviin hiuksiin tuomaan kiiltoa  :-* Tykkään, tuoksukin on sama kuin NG tehiksessä.

jean

• Vieras
« Vastaus #452 : 21.11.07 - klo:14:38 »
Ostin herbinan marjaspa hoitiksen värjätyille hiuksille. Siinä luki kosteuttava. Ihan ok, mutta ei mitenkään mullistava. Kiva haju, siinä oli jotain mansikkanektaria.Sitten kokeilin taas toiveikkaana sitä pantenen full&thick vaahtoa.  ;D  Hirveet koppurahiukset, heitin sen roskiin, etten enää  erehdy.

Poissa Opossumi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #453 : 21.11.07 - klo:17:21 »
^ Mulla on tota Herbinan Care/Color- hoitista. Eipä taida tehdä muuta ,ku tuoksua syötävän hyvältä. Koostumus on kyllä ihanan paksua ja kermaista, mut ei selvitä mun hiuksia ollenkaan, ei mitään sileyttä.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #454 : 21.11.07 - klo:19:47 »
^ Tuo on hyvää co-pesussa :) Ja se tuoksu... :P
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 21.11.07 - klo:22:21 »
Mä sorruin tänään fade defyn metsästysreissulla ostamaan Sunsilkin Fresh & Flowing ja Daring Volume -jätettävät hoitikset. Latvasuojaksi noita ajattelin  ::)

Edittiä: Daring Volume testattu, ei kyllä ainakaan silota. Ei oikeastaan tunnu mitenkään paremmalta latvat, ehkä jopa kuivemmilta kuin normaalisti. Mutta johan tää oli arvattavissa ettei toimi.
« Viimeksi muokattu: 22.11.07 - klo:07:24 kirjoittanut Miiwa »

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 22.11.07 - klo:15:14 »
^ Mä sain joku aika sitten jonkun lehden välissä tuota Sunsilkin Fresh & Flowing jätettävää hoitista. Oon käyttänyt sitä latvasuojana, ja ihan mukavan tuntuiset latvat tulevat.  :D Mutta toisaalta se on eka silikonimössölatvikseni eli en voi mihinkään sitä verrata.  :P
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 22.11.07 - klo:20:09 »
^ Eipä siinä muuta oikein olekaan kuin silikonia  ::) Tänään meinasin tuota kokeilla.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 22.11.07 - klo:22:34 »
Uskaltauduin ostamaan markettikaman silikonipahikselta, Elvitalilta, Nutri-Gloss Light shampoon ja hoitoaineen. Olen nyt muutaman viikon noita käyttänyt ja täytyy sanoa, että ne todella tuntuvat sopivan mun tukalle! :) Jättävät tukan ilmavaksi ja sileäksi, takuista ei ole tietoakaan. Hoitoteho ei varmasti ole mitenkään ihan huippu, mutta mulle oikein riittävä kun hiukset ovat lyhentyneet ja en ole niitä värjännyt aikoihin. Tykkään kyllä näistä tosi paljon, seuraavaksi taidan kokeilla jätettävää suihketta.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 23.11.07 - klo:08:32 »
^ Kokeile ihmeessä, mä ainakin tykkään siitä suihkeesta  :-*

Nyt on kokeiltu myös tuo Sunsilkin Fresh & Flowing jätettävä ja ihan hyvältä tuntuu. Hoitavia ainesosiahan tuossa ei varmaan ole, mutta silottaa kyllä kivasti ja toimii latvasuojana mainiosti. :)

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #460 : 27.11.07 - klo:15:50 »
Kokeilin lukuisten kampaamotuotteiden jälkeen kans tota Elvitalin pinkkiä nutri-glossia ja täytyy sanoa,että on kyllä tosi hyvää!!Jättä hiukset tosi puhtaiksi ja sileiksi ja lisäksi tuoksuu hyvältä.Jatkan ehdottomasti tuotteen käyttöä :)

hellu

• Vieras
« Vastaus #461 : 13.12.07 - klo:18:01 »
en keksi nyt parempaakaan ketjua mihin kirjoittaa..
eli onko kenellakaan kokemuksia seuraavista tuotesarjoista;

schwarzkopf got2b tuotesarja joka ulkomuodolta ja varimaailmaltaan jaljittelee huomattavasti tigin tuotteita? onko naista tuotteista mihinkaan, kuka tietaa?

myos jos jollain on kokemuksia nivean hiustuotteista, otetaan ilolla vastaan. kiiiitos!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 14.12.07 - klo:06:17 »

myos jos jollain on kokemuksia nivean hiustuotteista, otetaan ilolla vastaan. kiiiitos!
Heitä tonne hakuun Nivea* ja rajaa haku hiusosioihin, pitäs löytyä sillä jos et jaksa koko ketjua läpi selata ;)

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #463 : 16.12.07 - klo:19:11 »

schwarzkopf got2b tuotesarja joka ulkomuodolta ja varimaailmaltaan jaljittelee huomattavasti tigin tuotteita? onko naista tuotteista mihinkaan, kuka tietaa?

Minä kerran kokeilin got2b:n (jos ihan oikein muistan merkin) shampoota, hoitoainetta ja pussissa olevaa tehohoitoa. Noista ainoa käyttökelpoinen oli mielestäni hoitoaine, selvitti hyvin takut ja siloitti. Shampoo oli syväpuhdistava. Nää tuotteet oli sellaisissa läpinäkyvissä pulloissa ja olivat oranssin värisiä. Toivottavasti puhutaan samasta merkistä.  ::)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Vovka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #464 : 12.01.08 - klo:18:32 »
Hyvä tuuheuttava markettishampoo, onko sellaista olemassa? Vai täytyykö siirtyä kampaamotuotteiden pariin? Kaipailisin vinkkejänne.