Kirjoittaja Aihe: Keskustelua markettisarjoista  (Luettu 550038 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Keskustelua markettisarjoista
« Vastaus #480 : 24.01.08 - klo:21:08 »
Onko Fructisilla mitään latvasuojaksi sopivaa silikonimössöä? Niiden tuotteiden tuoksuhan on ihana, joten tuli mieleeni, että josko latvasuoja olisi semmoinen tuote, jota uskaltaisi niiltä jopa käyttää. :D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 24.01.08 - klo:22:35 »
^ Oli joskus joku pieni pyöreä purkki värjätyille hiuksille. Itsekin oon koittanut vähän katsella samaan käyttötarkoitukseen mutta ei ole näkynyt enää myynnissä. En tiedä onko se lopetettu?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 25.01.08 - klo:11:59 »
En löydä mistään nutri gloss naamiota. Yleensä on löytynyt anttilasta, valintatalosta ja vapaavalinnasta. Muistaakseni jopa cittarissa ei ollut. Nyt en löytänyt mistään  ???. Onko lopetettu?

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #483 : 25.01.08 - klo:12:21 »
^ Sokoksella sitä on ainakin näkynyt.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 04.02.08 - klo:15:25 »
Mikä teidän mielestä on hellävaraisin ja väriä säästävin markettisampoo?

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #485 : 04.02.08 - klo:16:26 »

Mä vastaisin, että XZ Kosteuttava. Todella hellävarainen ja ei vie ainakaan mun päästäni niin paljon väriä verrattuna moniin muihin shampoihin. Harmi vaan, kun tuo lopetettiin. Olen kyllä nähnyt noita vielä jonkun verran joissain poistokoreissa.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 04.02.08 - klo:16:35 »
En löydä mistään nutri gloss naamiota. Yleensä on löytynyt anttilasta, valintatalosta ja vapaavalinnasta. Muistaakseni jopa cittarissa ei ollut. Nyt en löytänyt mistään  ???. Onko lopetettu?

Mä näin noita nutri glosseja anttilassa perjantaina monta purkkia. Monta vierekkäistä riviä niitä oli. :) Tämä siis Espoossa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 04.02.08 - klo:17:30 »

Mä sanoisin että hellävaraisin on Gliss Liquid Silk, mutta luulen että tuo ei kovin hyvin sovi jos hiukset on helposti rasvoittuvat. XZ:n kosteuttava ei tuntunut mun päässä kovin hellävaraiselta, ja takutti hiuksia. Minun mielestä toinen hyvä tuon Glissin shampoon lisäksi on LV:n shampoo. Kaikki nuo mainitsemani on myös silikonittomia.
3a F ii

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 07.02.08 - klo:21:48 »
Olen muutaman kerran uhrannut LV-tehistä muutenkin kuin öljyihin sekoitettuna. Tämähän toimii yksinäänkin kuin häkä! Hiukset selviävät hienosti ja kiilto on upea. Ja tietysti loppui juuri, kun tajusin tämän..

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 09.02.08 - klo:20:45 »
Bongasin tänään LV-tehiksen meijän lähi-S-marketissa. En kuitenkaan ostanut, koitan saada edes jotain loppumaan ennenkuin ton ostan. Hyvä kuitenkin tietää ettei tarvii ihan kauheen kaukaa etsiä sit kun tota halajan :) Hintaa oli noin 4,30€, miten mulla on sellanen mielikuva että täällä porukka on saanut noita jollain reilulla kolmella eurolla?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #490 : 09.02.08 - klo:20:51 »
^ Meiltä päin löytyy Maximakasiinista hintaan 3,89e. Pari kertaa kokeillut 10 minuutin kestolla ja toiminut hyvin. Ei jätä karkeaksi kuten useimmat tehikset, eikä lässäytä. Ihanan paksu koostumus.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 10.02.08 - klo:01:37 »
^ Meiltä päin löytyy Maximakasiinista hintaan 3,89e. Pari kertaa kokeillut 10 minuutin kestolla ja toiminut hyvin. Ei jätä karkeaksi kuten useimmat tehikset, eikä lässäytä. Ihanan paksu koostumus.
Okei no sitten koitan katsella jos jostain löytyis halvemmalla.. Kyllä se pitää jossain vaiheessa hommata anyway :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 10.02.08 - klo:21:11 »
Mä oon nyt käyttänyt tota LV:n tehistä ihan pikahoitoaineena. En oo jaksanut muhitella.. Pehmeeksi jättää kyllä, mutta jos suihkussa viihtyy vielä huuhtelun jälkeen jonkun aikaa niin pääsee tukka ihan takkuun.

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 13.02.08 - klo:11:24 »
Onkos kukaan testaillut Pantenen sitä uutta jotain sarjaa mikä on tarkoitettu kerrostetulle tukalle?

Mainostetaan jotenkin, että pitäisi muka korostaa sitä kerroksellisuutta ja plää plää, mitä mainoksessa nyt sanottiinkaan, en muista. Pikkusen epäilyttää  ::)  ;D ... Mitähän tuo kyseinen sarja muka kerrostetussa tukassa saa aikaseks sen kummosempaa kuin mikään muukaan pantene.
Ohimennen kaupassa kattelin näitä, mutta en ees harkinnut ostaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #494 : 13.02.08 - klo:11:29 »
^ Jospa ne on lisänny kossua siihen sen verran että hiukset ei lätsähdä hoitiksen jälkeen vaan sojottaa kuivina pystyssä :D
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...